3ji
Yok böyle bir varlık neyse üf bu şey bitmeye başladı defolsam iyi olucak sonuçta gördü burda olduğumu. Kimse görmeden arkadan yavaşça sıvıştım ve hatırladığım kadarıyla çıktım dışarı bir şekilde? Kalmayı istiyordum aslında ama onun sırası geçince benim orda kalmama gerek kalmadı zaten başımın etini yiyecek gördüğü için ama iyi ilerledi ha yarışma zaten bitmişti yani son iki raund vardı ve orda o yoktu o yüzden çıktım. İyi dövüştüğü için izin veriyom hadi geçsin dalgasını ama sonra öcümü alırım...A klüp odasına gelmişim bile. Oturup bir şeyler dinlemeye kara verdim severim bide pencereden veletleri izlerim oh keyif yakalanmam inş.(Burada yazar sanjinin sesi gibi gelebilecek hemde aşk ile alakalı bir şarkı gerçekten aramıştır ki sizde dinleyin yiaa)
(Miguel - Sure thing)
(Başka bişi gelemedi diğerleri kırinç hissettirdi)
3ji
Şarkı buldum başladım dinlemeye keşke böyle olsak da nerde.
Sessizce söylemeye başladım..Beni kimse duyamazdı içerde değilse.Zoro
Herkeze koydum ama bu işin şakası yok birinci olucaksam acıyamam zaten acımam. Şunlar nasıl girdi oraya acaba? Diğerleri bitirene çıkamayacağım için kılıcı temizlemeye karar verdim.
...
Bitirdiler sonunda çok uzun sürdü benim bile işim bu kadar uzun sürmedi lan. Sonra mihawk hocam geldi lan ne dicek acaba?Mihawk:İyi maçtı,Roronoa çalışmaya devam et.
Zoro:Evet efendim.Seni birgün yeneceğim o zaman görşücez.
Ama o zaman için çalışmam gerçekten lazım uf. Eşyalarımı toplamak için içeri yine gittim kılıcı elimi alıp toplayacağım an önüme biri geldi, kim bu-SEN?!Tashigi:Gerçekten iyi dövüştün zoro, ama hala o kılıca laik olmadığını düşünüyorum kılıç senin gibi laubali birinde olmamalı.!
(!Zoro korsan ve tashigi kılıcı istiyo ya languetown da nasıl birşey derirtsem bilemedim o yüzden uyuşukluğunu ve kavgacı kişiliğinde laf söylettim!)
Bu kız ona çok benziyor..VE NEDENSE BENDEN UZAK DURMAYI BİLMİYOR!
Uf susarsam konuşuyo susmazsam konuşuyor..Zoro:Ben onu hak edeli yıllar oldu. Sırf ben senden daha iyi olduğum için kılıcımı bahane ediyorsun.
Ah...lanet olsun o ağzıma ben ÇOK YANLIŞ ÇIKTI BU CÜMLE AKLIMDAKİNDEN!
Tashigi:Kızlar da erkekler kadar iyi dövüşebilir! Bu dövüşte karşına çıkmayı umuyordum ama şans izin vermedi ama ben bunu şu an değiştiriyorum!
Ne diyor bu.?
Tashigi:Seni yarın öğlen teneffüsü bahçede düelloya davet ediyorum!!
hayır.Hayır.HAYIR.HAYIR!
Zoro:Reddediyorum.
Tashigi:Gelmemek için bir nedenin yok! Ne o korktun mu?
Uffff hepsi gibi kısa sürer herhalde?umarım...
Zoro:Kabul ediyorum!
Tashigi:İchi Monji'yi de unutma. Bekliyorum.
Lan! Buna laf da söylemiyorum suratına bakamıyorum bile. Gitmiş bile.
Ah kafam ah neyse toplanıp yukarı çıktım kılıç dövüşüne katılanlar serbestti sınıfın katına çıkayım belki oradadırlardır bizimkiler. Kantinin orda biri kolumu çekti. Herkes mi canına susadı? Namiymiş-Nami:Yakaladım hem gözden hem de kaybolmadan oh iyi dövüştün zoro ha keşke söyleseydin iddiaya girerdim.
Usopp:Allah Allah manyak mıdır nedir? Neyse zoro gerçekten çok havalıydın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç sanji
Fanfictionİlk hikayem hep okurdum hiç yazıcağım aklıma gelmemişti zaten fikir de bi anda geldi bende herkez gibi zosana açım ve tüm hikayeleri okudum öğf nyse Sanji'nin aptal kılıç ustasına hisleri vardır ve onu bir kızla görmek bir hanımefendi hakında hiç d...