3ji
Hala korkuyorum çok korkuyorum. Ya başaramazlarsa? Ya zarar görürlerse? Yada daha kötüsü.. Sadece bize bırak her şey halloldu dediler ve gerisi yok. Kısa bir açıklama o kadar. Uf onlara güveniyorum ama ya kötü bir şey olursa?
Kafamı çevirip duvardaki saate baktım. Saat çok hızlı geçiyor. Düğüne çok az kaldı.. Beni de bu odaya kitleyip gittiler. Girdikten hemen sonra kapıyı arkamdan kitlediler arkasına da damatlığı asmışlardı. Eh ne yalan söyleyeyim üstümde güzel durdu bedenime tam oturdu.
Ama...onun için giymek isterdim... İki üç kere görüştüğüm bir hanımefendi için değil.. Ağlayasım gelmiyor bunlara artık. Tek düşündüğüm bizimkiler ve şu kıçımın kenarı ailem bir de Reiju. Ona bir şey söylemedim. Daha doğrusu söyleyemedim, görüşemedim bile. Çakmağı verdiğimden beri. Umarım iyidir. Hah? Kapının önünde birileri var. Konuşuyorlar. Kapı açıldı.. Abla!Reiju:Ah yani sonunda açabildiniz!
Sanji:Reiju!
Ayağa fırladım beni kendine çekip sarıldı.
Reiju:İyi olmana sevindim canım. Ve ouu~! Ne yakışıklı olmuşsun böyle~ Valla yakışmış.
Sanji:Ay abla sende ya üf gelir gelmez.
Reiju:Haha~ Hmm... Sanji.
Bir adım uzaklaşıp yüzüme baktı.
Reiju:Çok üzgünüm.. Ablan olarak seni koruyamadım.. Seni kaçırmak için çok çabaladım ama..
Sanji:Abla..
Reiju:Ah şimdi annem ne düşünüyordur benim hakkımda..
Gözü yaşardı ama ben buna asla izin vermem.
Sanji:Abla..!
Omuzlarının yanından tuttum ve ona sakin bir yüz ile baktım.
Sanji:Önemli değil. Merak etme her şey geçecek.
Gülümsedim o da hafif bir şaşkınlıkla bana bakıyordu.
Sanji:Sen harika bir ablasın. Kendine böyle şeyler söyleme sakın. Bu kötü insanlar için ağlama. Onlar senin göz yaşlarını asla hak etmiyorlar.
Oda gülümseyip ellerini yanaklarıma koydu ellerimi çektim.
Reiju:Ah sanji..melek gibisin... Ama başka bir şey daha var söylemem gereken...
Sanji:Benimde aslında. Önce sen.
Ellerini çekip kafasını eğdi.
Reiju:Çok üzgünüm ama mektubundakileri biliyorum. Kimsenin bilmesini istememiştin ama dayanamadım..!
Kollarımı tuttum ve kafamı eğdim çünkü ben de onun gibi vereceği tepkiden korktum.
Sanji:...
Reiju:Bişey demicicek misin.?
Sanji:Sen ne düşünüyorsun peki..
Reiju:Çoğu olarak haklı olduğunu.. Ama.
Eliyle çenemi hızlıca yakalayıp ona baktırdı ne oluyo..?!
Reiju:Eğer anladıklarım doğruysa bir daha kendine kötü bir şey yaparsan sanji.
Sert bakışlar atınca korktum ama aklımda başka bir şey var..
Sanji:Tamam tamam! Ama uhm...
Suratımı bırakıp bana baktı.
Reiju:Ne?
Sanji:Abla ben..başka birinden hoşlanıyorum.
Reiju:Ah! O çocuk neydi adı..Zoro! Evet iyi biri gibi görünüyor canım.~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç sanji
Fanfictionİlk hikayem hep okurdum hiç yazıcağım aklıma gelmemişti zaten fikir de bi anda geldi bende herkez gibi zosana açım ve tüm hikayeleri okudum öğf nyse Sanji'nin aptal kılıç ustasına hisleri vardır ve onu bir kızla görmek bir hanımefendi hakında hiç d...