3ji
Spor salonunda ikimiz beraber kalmıştık herkes erkenden gidince sessizlik olmuştu.Tashigi:Sonra...Sanji-kun iyi misin daldın?
Sanji:Ah! Evet affedersin aklıma bişey takıldı o kadar. Hey hazır burda kimse yokken bir şey sorabilir miyim?
Kafanı altın bir tabakta istiyorum.
Tashigi:Tabi ne oldu?
Sanji:Hoşladığın bizim marimo olması konuşamamıştık anlat bakalım aramızda merak etme.
Anlat.
Tashigi:Ah..aramızda ama?
Sanji:Ne o bana güvenmiyor musun? Kalbim kırıldı tashigi-chan.
Tashigi:Ha! Hayır! Yani..ben henüz kimseye bunu söylemedim..
Sanji:Önemli değil eee anlat kız!
Ve anlattı da anlattı ne zevksiz ne duygusuz gerçekten çok boş. Senden kurtulmak için sabırsızlanıyorum.
Tashigi:Ama..
Daha bitmedi mi. Kes sesini.
Sanji:Ama?
Tashigi:Genelde benimle hiç konuşmuyor sanki benden kaçıyor konuşmayı bırak beni görmek bile istemiyor gibi. Ne zaman zoroyla konuşsam gözüme bile bakmıyor..
Sanji:Ah marimo hep böyleydi tashigi-chan.
Huh. Demek ilgisi yok..?
Tashigi:Sence ne yapmalıyım sanji-kun? Belki bana bir tavsiye verebilirsin.? Sonuçta yakın arkadaşsınız değil mi?
Sanji:Oh... Biz pek iyi anlaşamıyoruz maksimum konuşmamız didişme ve kavga etme oluyor tashigi-chan.
Yardım teklifi ederdim. Ama bunu hak etmediğini ikimizde biliyoruz.
Tashigi:Ama aynı arkadaş gurubundasınız?
Sanji:O luffy'nin işi.
Tashigi:Sen öyle diyorsan.
Mıy mıy mıy.
-ÇAT-
Smoker:Tashigi! Nerdesin sen!
Tashigi:AH! Smoker! Ödümüzü kopardın! Uf...Burda sanji-kunla konuşuyorduk.
Smoker:Yine mi sen.
Sanji:Bende sana bayılmıyorum. Bay meymenetsiz.
Smoker:Sen gelsene bi kenara.
Sanji:Zaten gitmem gerekiyordu sonra görüşürüz tashigi-chan!
Tashigi:Görüşürüz sanji-kun!
Smoker:Napıyosun lan sen amacın ne!
Sanji:Mal mısın? Arkadaşız biz.
Smoker:Tabii. Bir anda geldin ve tashigiyle arkadaş olmaya karar verdin ben de yedim!
Sanji:Öhm. İnsanlar böyle arkadaş ediniyor farkında mısın acaba?
Smoker:Neden tashigi! Nerden tanıyorsun onu!
Sanji:AHHH! SANA HESAP MI VERİCEM BEN?! ANAM MISINI BABAM MISIN!
Smoker:OKULUN SAPIĞISIN ARKADAŞIMLA NEDENSİZCE ARKADAŞ OLUYORSAN ELBETTE BANA HESAP VERİCEKSİN!
Sanji:LAN YÜRÜ GİT! Sana burdan bir koyarım ağzını duvara montelerim!
Smoker:Senin bu dediklerini hocalara bir söylersem-
Sanji:Uf sus. Kes. Ne dersen de kimseyi bir şeye inandıramazsın. Laflarına dikkat etmesi gereken sensin Smoker. Eğer bana karışmaya devam edersen tashigi-chana ondan hoşlandığını söylerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç sanji
Fanfictionİlk hikayem hep okurdum hiç yazıcağım aklıma gelmemişti zaten fikir de bi anda geldi bende herkez gibi zosana açım ve tüm hikayeleri okudum öğf nyse Sanji'nin aptal kılıç ustasına hisleri vardır ve onu bir kızla görmek bir hanımefendi hakında hiç d...