ateş.

171 13 13
                                    

3ji
Okuldayız yine oh mis. Çok canım sıkılıyo uf. Neyse yarıladık en azından. Sınıf öğlen olduğu için yemekte de, luffy camışı yemeğini bitince hep sınıfa gelirdi nerde bunlar çıkayım bakayım heralde yine yemekhanedeki mutfağa girdi de dövülüyordur. Çok garip bu saate kesin inmiş olmaları lazımdı nerde bunlar. Yemekhaneye göz gezdirdim burda değiller. Aaa nerde bunlar aşağı mı indiler acaba ama luffy toplu olmadan hiçbir şey yapamaz. Koridora indim aşağı inecek hiç gücüm yok valla. Koridorda hafif boş bu ne ya lise katı bura burda hep olay kavga olur niye sessiz burası? Hm?

...:Olm koş koş dışarda kılıçla kavga edenler var!

...:Oha kim kim?

...:Roronoa ama diğeri kim bilmiyorum!

...:Koşşşş!

Ne? Kavga ve bu aşağıda oluyor. Dur pencereden bakayım hızlıyımdır ama o da hızlı yetişemem. Kimmiş o canına susayan kıt çok merak ettim~ Oha herkes orda toplanmış ha. Aha bizimkiler de orda olm size sonra hesap sorarım!  Kim bu gerçekten yani herkez okuldaki en iyi kılıç ustasının o olduğunu bilir.
Aa tashigi-chwan o da orda aa kılıcı var? YOKSA TASHİGİ-CHWANLA MI DÖVÜŞÜCEK BİR HANIMEFENDİYLE.
Ama ne yalan söyliyeyim kimin kazanacağı belli. Ama tashigi-chwan niye onunla dövüşsün ki? O mu istedi bunu acaba..? GELDİ! Hadi, göster kendini! Hava yapmayı sevdiğini biliyoru-. ben niye tashigi-chhwan'ın kazanmasını istemiyorum, biraz bile olsa?!
Ve o an içinde olduğunu yeni fark ettiğim bir şey hissettim. Ne olduğunu bilmiyorum ama zamanla anlarım-

(kılıç sesi):ÇAATT

Oha lan burdan duydum! Sakin be, ne sanki alt tarafı dövüşüyorsunuz! Ha? Üç tane mi, tek bir kişiyle dövüş için fazla değil mi bu? Ama çıkarmamış sadece birini kullanıyor. Vay canına gerçeği söylüyormuş "üç kılıç tekniği"'ni kullanıyor zaten kullana tek kişi o. Ne kadar ciddiler yani sanki ortaya saygınlıklarını atmışlar? Heh beni ilgilendirmez. Hm? Tashigi-chwan zorlanıyor- TÖKEZLETTİ KILIÇ HAVAYA UÇTU VE KALABALIKTAN BİLE UZAK BİR YERE DÜŞTÜ NE.!
Sen çok farklı bir şeysin~ Aferin kazandın~ Ana tashigi-chwan yere yapışmış bir şey dicek mi acaba-

Tashigi:HA. BU- BU SEFER KAZANDIN AMA BİR DAHAKİNE KAZANAMAYACAKSIN ZORO O KILICI SANA BIRAKMAM DUYDUN MU BENİ! BEKLE VE GÖR!

Biraz daha bağırsaydın tüm şehir duyacaktı tashigi-chwan. Ama kabul et o senden daha iyi. Bir şey demeden içeri gitti sanırım muhatap olmak istemiyor tashigi-chwanla. Tashigi-chwan içeri koşuyor mutsuz gibi yüzü kızarmış. Ağlayacak sanırım gidip iyi mi diye bakayım belki biraz mutlu ederim. Nereye gitti acaba kızlar tuvaletine gitmemiş orda hanımefendi topluluğu yok. Hmm aşağıya bakayım, a spor salonun kapısı açık ama ışık kapalı.?

(İçerde biri var ses efekti):[ayak sesi].

Biri içeride, sessizce girip bakayım ne oluyor tashigi-chwan mı acaba? Yada hocadır me olur ne olmaz görmeden ses çıkarmayayım sonra boku yerim.. Neresi burası ben bile bilmiyorum çok karanlık ha, ses geliyor şuradaki odadan neden bilmediğimi anladım burası kızların soyunma odası. Şurdan hafif kafamı çıkarıp bakayım.

Tashigi:Hıah! Hah..! Aptal zoro aptal! Hıh! Çok zorsun çok! Huf...! Çok güçlüsün bir gün bende senin kadar güçlü olacağım görürsün! Ama.. Neden bu kadar soğuksun.. Arkadaş olmayı denemiyorsun bile ama ben.. Ben! Hah... Asla olmaz, arkadaşların dışında kimseyi sevmezsin beni nasıl sevebilirsin ki... En azından beni rakip olarak yakın görüyorsun, o da bir şey. Kılıcı bahane ederek konuşabiliyorum seninle ama yine de kılıç sende olmamalı! Uf....
Acaba beni sever misin, benim seni sevdiğim gibi...

ne..... tashigi-chwan ondan.... benim gibi o da... rakip gibi mi...? ama.. ama..! onun rakibi benim...! değil miyim...? ya tashigi-chwanı severse... ya benden gerçekten nefret ediyorsa....! hayır.. bu olamaz...
.
.
.
Neden olmasın ki...o bir kız...heh bense..senin umursamadığın bir varlığım....biri bile değilimdir..
Daha fazla duymaya dayanamadım kulaklarımı çekip atmak istiyorum! göz yaşlarıma hakim olamıyorum...! Gitmezsem kötü olacak! Sessizce kaçtım...nereye gidebilirdim ki...hala okuldayım..insanlar beni görüyorlardı sorup bağırıyorlardı duymadım denemedim... En yukarıdaki merdivene çıktım orda bir kat yoktu çatıya çıkmak için bir kapı vardı ama kapının önünde beni saklayabilecek küçük bir duvar vardı. Ve sonunda bıraktım kendimi...sessizce süzülmesine izin verdim gözyaşlarımın yanaklarımdan... Karnım ve başım ağrıyordu ve soğuk hissediyorum yere oturduğumdan değildi kalbim...sanki içi bomboş olmuştu bi anda..? Onu benden alacak mı? Ama niye? Neden! O beni şu hayatta en çok mutlu eden şey.. Bunu nasıl yaparsın tashigi.! Nasıl! O his yine hissediyorum bu sıcak hemde çok sıcak yakan hissi kalbimde hissediyorum bu benim... Kıskançlığım mı?
Üzüntüm mü?
Hayır.
Bu benim Kıskançlığım.!
BU BENİM ATEŞİM!

Ve bu problem gidene kadar sönmeyecek!~


————————————————————————Zort bok gibi tashigi cringe oldu ama ne yapsaydım tashigi severler rica ediyorum bana kızmayın bide uzun süredir yazmadım sori bide sınavlar ertelendi bu haftaya kaldı onu da söyliym ehe afedersiniz bekletmek istemem ama dayanın sınavlar bi bitsin alayına dram alayına zosan!
(Ama sınavlardan sonra beynim eriyebilir baştan diyem de)
Ve okuyan herkese teşekkür ederim beni çok mutlu ediyorsunuz bende sizi mutlu etmeye çalışıcam tabi sınavlar bitsin
Az yazdım ama yetiştirmek için yırtındım yeminle!
Neyse!
Bana iyi zıbarmalar🥱size iyi takılmalar
[saat gecenin dördü lan]

{kabul edin ses efeqtlerim on numaraydı}

(711 kelime😒)

Kıskanç sanjiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin