Hello bebislerim..
Okuduysanız beğenin lütfen!
İyi okumlar yakisikli güzellerim💋
Jungkook'tan
Tam yarim saatdir ben taehyungun kucağında yatakta oturuyorduk.Tae ise hala kafasini benim boynuma gömmüş derin nefesler alarak,kokumu içine çekiyordu.Ama noolmuştu ki?.Taehyung kokumu ancak üzüldüyünde veya gergin olduğunda bu kadar çok içine çekerdi,başka zaman böyle değildi.
Bende ellerimi onu boynuna dolamış saçına öpücükler konduruyordum,sonra ellerimi onun saçlarina geçirerek okşadım ve saçina öpücük kondurarak konuştum.
"Tae nooldu neden böyle gerginsin ve üzgünsün hm?"
"Ju-jungkook..." dedi ama noolmuştu tam cevap vereceğim sırada boynumda bir ıslaklık ve bir hıçkırık sesi işittim.Bir dakika bir dakika taehyung...taehyung ağliyormuydu?, yoksa bana mı öyle geliyordu?
Hemen kafasını boynumdan ayirarak ona baktım.Tarıımmm..o şu an ağlıyordu ve bana dolu ağlayan gözlerle bakiyordu.hemen iki elimide onun yanaklarına koyarak konuştum
"Nooldu bebeğim hm?"
"Ju-jungkook ben ben"
"Söyle bebeğim nooldu?" Bunu dememle birlikte,dahada şiddetle ağlamaya başlamiştı.Başını beni göğsüme koyup,hıçkırarak konuşmaya başlamişti.
"-hıck- jun-jungkook ben..ben an -hıck- ben annemi kayb ettim" demesiyle benimde gözlerim dolmaya başlamişti çünki bende annemi kayb etmişti.Ellerimi onun saçlarına geçirdim ve yavaş-yavaş akşayıp saçlarini koklayarak okşamaya başladım.
"Şhhh..ağlama Tae geçicek şhh ağlama"
"Ju-jungkook ben..ben bu güne ka-kadar ki-kimi sevdiysem hepsi gi-gitti ya sende gid-"
"Şhh..tamam ağlama bebeğim hayır ben asla seni burakıp gitmiyiceğim hep..hep seninle olucağım" bunu demele birlikte başını benim göğsümden kaldirmiş ve dolu ağlayan gözlerle bana bakmişti.
"G-gerçekten-gerçektenmi" bende dolu gozlerimle zorda olsa tebessüm ederek ona bakmiştim.Ama gerçektende onu burakmiyicaktim.
"Hmhm gerçekten"
"Sözmü"
"Ben Kim Jeon Jungkook Kim Taehyung'un eşi olarak söz veriyorum ki Kim Taehyung'u asla burakmıyıcağım" dememle oda bana gülümsemişti ve ağlaması durmuştu.Bende dudaklarımı öne büzerek konuştum.
"Peki siz Kim Taehyung eşiniz Kim Jeon Jungkook'u asla burakmayacağınıza dair söz veriyormusunuz" o ise bu cümleme karşılık dudaklarıma öpücük kondurup kıkırdayarak konuşmuştu.
"Ben Kim Taehyung eşim Kim Jeon Jungkook'u asla burakmayacağıma dair söz veriyorum"
Demesiyle ikimizde gülümsemiştik.Ben kollarimi Taehyung'un boynuna dolayarak ona sıkıca sarilmiştim.Oda aynı şekile kolların benim belime sıkıca sarmıştı yine deminki gibi kokumu içine çekmeye başlamişti.
Akşam 20:00
Jungkook'tan
Taehyungla duygulu anlarimizdan sonra akşam olmuş ve salona inmiştik.Taehyung salonda koltukta oturmuş Dosyalarla ilgileniyordu.Bense mutfağa gidib ilk önce ellerimi yıkamış daha sonra yemek yapmaya başlamiştimki ki aniden belime dolanan kollarla irkilmiş hızla arkaya dönmüştüm.
Arkaya baktığımda belime dolanan kollarin sahibinin Taehyung olduğunu gördüm ve içimden koca uzun bir Ohh geçirdim.Yemin ederim bir gün onun bu haraketleri yüzünden bir gün kalpten gidecektim.Aniden arkaya dönmemle birlikte Taehyung kollarını benim belime dolamiş ve beni kendine çekmişti bende refleksle ellerimi onun boynuna dolamiştim.
"Korkuttum'mu güzelim" güzelim'mi? güzelim deme zalımın oğlu,yoksa burda eriyip giderim.
"Ha? Yok hayır ya öyle aniden gelince şey oldu" bunu dememle yüzünde yan sırıtışla(😏) ve dudaklarıma bakıp yavaş üstüme eğilerek konuşmuştu
"Ney oldu?" Bunu demesiyle benimde gerilmem bir olmuştu.Off dilini eşek arıları soksaydida demez olaydin o kelimeyi.
"Ha yok hiç birşey" o tam birşey diyecekken ben hızla onu iterek, konuşmuştum.
"Iııı..şey ha ocakta yemek vardida Tae" dedim ve hızla ocağa ilerleyip,ocağı kapattım tam arkaya dönmek için baktığımda taehyung'un ellerini mutfak tezgahına yaslamiş bana baktiğini gördüm.
"Neden bana bak-" tam sözümü bitireceğim sırada aniden gelen mide bulantısıyla bir elimi ağzıma kapatmiş ve yeniden arkamı dönüp,koşarak banyoya ilerlemiştim.Biliyordum ki Taehyung'ta arkamdan geliyordu.
"Jungkook nooldu güzelim?" Dediyi sözle ona cevap vermek istesemde vere bilmemiştim çünki acayip midem bulanıyordu.
Nihayet banyoyu bulduğumda hızla bir elimle kapıyı açıp içeriye girerek kapiyi kapatmisdim.
İstifra etdikten sonra ağzımı temizlemiş ve kapiyi açmiştim.Kapiyi açmamla birlikte,taehyung'u görmem bir olmuştu.Bana gergin yüz ifadesiyle bakarak elini belime koyup beni kendine çekmişti ve konuşmuştu.
"Nooldu bebeğim aniden neden buraya geldin"
"Şey..biraz midem bulandıda"
"Hm anladim peki şimdi iyimisin"
"Hmhm biraz iyiyim"
"Bak iyi değilsen ha-"
"Ben iyiyim tae merak etme."
Tae alnima öpücük kondurup,beni büraktıktan sonra arkasını dönüp gidicekken birden başımın dönmesiyle,bir elimle başımı tutup bir elimlede yere yığılmamak için tae'nin kolundan destek almiştim.
Taehyung hızla bana dönerek endişeyle beni belumden tutmuştu.Ben ise hala bir elimle başmı tutmuş ve taehyung'un dònmesiyle refleks ile bir elimi onun sol omzuna koymuştum.
"İyi misin güzelim?"
"T-tae iyiyim ama başım çok dönüyor"
"Bebeğim sen iyi değilsin bak doktora gidelim"
"İ-iyiyi-" tam 'iyiyim tae' diyeceğim sırada başım daha çok dönmüştü ve kollarım iki yanima düşerek, taehyung'un üstüne düşmüştüm. Bilincim ise yavaş-yavaş kapaniyordu.Bilincim tamamen kapanmadan önce duyduğum ve hissetdiğim şey ise taehyung'un beni kucağına alması ve..
"Jungkook uyan bebeğim" demesiydi
Bölüm sonuğğğ
Napiyonuz ben iyiyim sağolunğğğ😋
Bakın eğer okuyupta oy vermezseniz yeni bölüm gelmeyecektirr.... 😝
Bb güzellerimğğğ😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
° Zoraki evlilik | Taekook °✔
RandomJeon jungkook'un babası bir gün onu ünlü mafya Kim Taehyung'a para karşılığında satar! ⚠️DİKKAT⚠️ Bu fic sadece eğlence amaçlı öylesine yazılmıştır. Okumak istemeyenler için kapı her zaman açık zaten gide bilirler. Bu yüzden yazım yanlislarim oldug...