Hello nasilsinizzz bebislerimm???
Umarim beğenirsinizzzz bebislerimmm💜
~Aysu
Jungkook'tan
Gerçektende merak etmiştim,kimdi ki ve kapıyı neden böyle çalıyordu??. Ahh benimkide akıl burda böyle durarak kim olduğunu nasıl bilicektim ki?? En iyisi gidip kapıyı açmaktı.
Hızla taehyungun üstünden kalkarak ona "taehyung ben bir kapıya bakıp geliyorum." Dedediğimde o da bana "tamam bebeğim" diyerek kendini koltuğa yaslamıştı. Bende ona gülümseyip yanından geçerek kapıya doğru yöneldim.
Kapıyı açtığımda resmen kendimi o kadar meraklandırdığım için hayal kırıklığına uğramıştım. Kapının önündeki kim? Diye sorarsanız ahh bu tabikide jimin hyung'um du. Gerçekten neden onun olduğunu anlamamıştımki?. Ben kapının önünde öylece dururken taehyung da yanıma gelmişti.
"MERHABALAR BEBEKLERİM!" Deyerek iki kolunuda açıp bizim boynumuza sarildığında bizde onun bu sarılışına karşılık vermiştik. Ahh gerçektende bu enerjiyi nerden buluyordu? Yani onu her gördüğümde biyle enerjiliydi.
Hep insanla neşeyle konuşurdu. Belkide oda benim gibi insanla gülerek konuşup, bütün acısını içine atardı. Çok iyi biriydi jimin hyung. En iyi kankamdı o benim.
**
Jimin hyung bize sarılmayı bırakıp içeri geçtiğinde, onun arkasında yine enerjili bir yoongi hyung belirdiğinde taehyung la ben ikimizde elimizle burnumuzu tutup ovuşturarak iç geçirdik. Yemin ederim en romantik anımızda gelip mahf etmekte üstlerine yoktu.
Şimdide dördümüzde koltukta oturmuş, sadece birbirimizin yüzlerine bakıyorduk. Jimin hyung yoongi hyungun yanında, taehyung ise benim yanımda oturmuştu. Hıhı nasıl olucaktıki zaten? Taehyung benim yanımda oturmalıydı ve olmalıydı -her şartda,her koşulda ve her zaman-.
"Ee naber gençler?" Jimin hyungun konuşmasıyla birlikte sessizliğimiz bölündü. Ve taehyung konuştu. "Hiç jimin bizbizeyiz işte siz?" Dediğinde jimin hyungun elini yoongi hyungun tutup parmaklarını jimin hyungun parmaklarına geçirmesi bir oldu. Bu yaptığıyla birlikte taehyungla ben şaşkınlıkla birbirimize bakmıştık. Bunlar naapıyordu gerçekten? Yoksa..yoksa düşündüğüm şeymiydi bir daki-OHA!.
"Biz sevgili olduk..." jimin hyung böyle dediğinde benim yerimden sıçrayıp sevinçle yerimde "YOONMİN SHİP'İM GERÇEKLEŞTİ OLLEY BE BİLİYORDUM İŞTE BİLİYORDUM,BİLİYORDUM,BİLİYORDUM" diye zıplamam bir oldu. Ohh işte bu be Sonunda jimin hyungla yoongi hyung sevgili olmuştu olley!.
"Sakin ol güzelim" taehyungun böyle demesiyle birlikte zıplamamı durdurmuş ve gülümseyerek onun kolunun altına geçtiğimde, oda gülümseyerek omzuma attığı koluyla beni kendisine çekmişti.
"İnanamıyorum jungkook ta bu işte bizi destekliyormuş ama biz hiç kimse bizi desteklemez diye korkuyorduk vay be güzel çok güzel." Yoongi hyungun isyankar bir tonda çok da bağırmayarak sesini yükseltdiğinde, jimin hyungla taehyung la ben birden kıkırdamıştık.
**
Akşama kadar sohbet falan etmiş, istediğimiz gibi eğlenmiştik kendi aramızda. Gerçektende çok güzel geçmişti günümüz. Ne yaptinız mesela? Diye sorarsanız birlikte kendi aramızda ev partisi yaptık, güzel ve gülünç videolar çektik, birlikte ışıkları söndürerek korku flimi izledik.
İşte sayamayacağım bir çok şeyler daha yaptık. Kısacası çok eğlendik işte. Şimdi ise yoongi hyungla taehyung işe gitmiştiler yoongi ne alaka? diye sorarsanız ah bizde bugün hatta yarım saat bundan önce öğrenmiştik ki yoongi hyungun taehyungla çalıştığını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
° Zoraki evlilik | Taekook °✔
RandomJeon jungkook'un babası bir gün onu ünlü mafya Kim Taehyung'a para karşılığında satar! ⚠️DİKKAT⚠️ Bu fic sadece eğlence amaçlı öylesine yazılmıştır. Okumak istemeyenler için kapı her zaman açık zaten gide bilirler. Bu yüzden yazım yanlislarim oldug...