14

1.7K 67 52
                                    

Hello

İyi okumalar canlarimm

Jungkook'tan

Evet beni zehirliyen kişinin kim olduğunu biliyordum. O Taehyung'la evmize yeni aldığımız hizmetçi 'Jessi' di. Nasıl bildin? diye sorarsanız tabikide bunu yaparken görmüştüm.

Dün saat bilmem kaçtı ben Taehyung'un odasından çıkıp mutfağa gittiğimde görmüştüm. Tam mutfaktan içeri gireceğim sırada Jessi'nin birşeyler yaptiğini gördüm.

Kapının arkasına saklanip onun ne yaptiğina baktiğimda ise bir tepsiye meyve suyu koymuş ve etrafına bakarak cepinden bir şey çikartmişti. Sanırım bu toz gibi bir ilaçtı o ilacı meyve suyuna dökmüştü ve tepsiyi alarak kapıya doğru yürüdu mutfak kapisindan cikacağı sırada ben onun önüne geçmiştim ve konuşmuştum.

"Aa jessi kime götürüyorsun meyve suyunu?"

"Ha efendim bunu Taehyung bey'e götürüyordum" bunu demesiyle şok olmuştum cidden benim Taehyung'uma zarar mı vericek? Demiştim.

Birden tepside ki meyve suyunü alıp ağzıma götürmüştüm yarsını içmiştim yarsınıda şöyle dersek yer içmişti çünki jessi benim elime vurarak bardağın yere düşmesini sağlamiştı.

"Aaa efendim çok üzgünüm bilerek olmadi" vay cadı vay aklınca beni kandırmaya çalişicakti ama ben ise kendimi ele vermeyerek konuşmuştum.

"Tamam bişey olmaz" diyerek çekip gitmiştim.

İşte böyle olmuştu her şeyi jessi yapmıştı acaba kimin adamı da böyle işlere kalkişiyor.

"Kim yaptı sevgilim?" Taehyung'un konuşmasıyla ona dönmüştüm. Bunu ona diyecektim ondan hiç birşey saklamak istemiyordum çünki o şeyin dönüp dolaşıp benim üştümde patlayacağini biliyordum. Derin bir nefes vererek konuşmuştum.

"Jessi yaptı taehyung" bunu dememle taehyung küfür ederek bana bakarak söylenmişti.

"Biliyordum işte onun yaptiğini kesin yine Woojin'in adamlarından biri olsa gerek" ne! O woojin denen adamı öldürmemişmiydi? Yani beni kaçirmak isteyen adami doğru mu duyuyorum? AHHHH of neden öldürmemişti ki?.

(Jungkook sende tam mafya havasi var hee yktjvinuohf😂)

"Sen onu öldürmemişmiydin? Şey yani evet yani hayır öldürdün- ahh ne diyorum ben"

"Sakin ol meleğim onu öldüremem ki bebeğim eğer onu öldürürsem onun bütün mafya arkadaşları birleşerek beni öldürür ya da sana zarar verirler kendim için söylemiyorum sana bir şey olursa yaşayamam ben güzelim"

Yaa off bende onsuz yaşayamam ölürüm onsuz benim hayatımın bir manası olmaz ki? Onun bir elini ellerim arasına alarak içine işaret parmağımla rastgele birseyler çizmeye başlamıştım. Ve başımı ellerine bakmaktan ayırmadan konuşmuştum.

"Taehyung bende sensiz yaşayamam" bunu dememle beni ensemden tutup göğsüne çekerek saçlarimi öpmüştü ve konuşmuştu.

"Biliyorum güzelim"

~~

Serum bittikten sonra eve gelmiştik ve şu anda Taehyung kucağında benle odaya çıkıyorduk. Yatağa geldiğimizde ise taehyung beni yatağa bırakmıştı beni ise kollarımı onu  boynundan çekmiyordum bununla beraber tabikide ayaklarimida belinden çekmiyordum çünki burası benim en rahat yerimdi.

"Nooldu sevgilim? Neden beni burakmıyorsun?" Ya off ama burası benim en rahat yerimğğğğ

"Ya ama taehyung burasi benim en rahat yerimm~" bilerek tatlı bir şekilde dudaklarimi öne doğru büzerek konuşmuştum. Bu şekilde onun kafhe renkli irslerini dudaklarima bakmasını sağlamıştım. Yani bildiğin bir kucak için resmen cilve yapiyordum yaw. O ise bu dediğimi kıkırdayarak konuşmuştu.

° Zoraki evlilik | Taekook °✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin