Selam kalplerim nasilsiniz???
Umarim beğenirsiniz.💜
İyi okumalar bebeklerim.💞
Jungkook'tan
Ohh gelmişti, nihayet benim taehyung'um gelmişti. Onu gerçektende çok özlemiştim. Bir zamanlar ondan kaçmak isteyen, onu bırakmak isteyen ben, şimdi onsuz yaşayamıyordum. Gerçektende kendi kendime şaşkınlık içeriseydim neden? diye sorarsanız tabikide -biz ne zaman böyle olduk?- diye şaşırıyordum.
Onun vurulduğu günden beri onu kaybetmekten nasıl korktuğumu anladım. Gerçektende o gün eğer ona birşey olsaydı, ben yaşayamazdım -ölürdüm-. Hani derler ya insanın sevdiğine bir şey olursa ona da olurdu, -yaşayamazdı-.
İşte o gün o hisleri hepsini bir yerde yaşamıştım. Ama ona bir tülü güvenemiyordum ne zaman güvensem bir şeyler oluyordu. Ama en azından -deniyecektim-. Onu sevip, sevmemek arasında kalmıştım onu sevmek istiyordum. Aslında içimde ona karşı hisler vardı ama henüz o hislerin adını koyamamıştım neden? Diye sorarsanız yapamıyordum kaygılarım buna izin vermiyordu. Hayatımda ilk defa kendimi bu kadar çaresiz hissediyordum.
Şimdi ise akşamadı ve yatakta oturmuş taehyung'u izliyordum dizlerime başını koymuş mışıl mışıl uyuyordu. Gerçektende çok güzel bir yüzü vardı. Böyle oturmuş saatlarce onu izleye bilirdim. Hatta onu izliyordumda her bir zerresi çok güzeldi. Gözleri çok güzeldi hatta gözlerinin biri çift kapaklıydı. Dudakları gerçektende dudakları kalemle çizilmiş gibiydi çok güzeldi. Püsürsüz ve kusursuz yüzü. Daha anlatamayacağım çok güzel vücudu vardı. O benim yakışıklımdı,güzelimdi.
(Aaa jungkook ayıp ayıp o 'güzel' sözünü ancak taehyung söyleye bilir sana. Uke sin sen.
O an jungkook:sus kız işine bak sen.😂)Taehyung yerinde yüzünü buruşturarak kıpırdanmaya başladığında, dudaklarımı burnuna bastırarak burnuna kuş tüyü kadar naif bir öpücük kondurmuştum. Gözlerini yavşca açmaya başladığında bu sefer dudaklarına öpücük kondurmuştum. Sonra yüzünün her bir yerine dudaklarımı bastırarak onu kendimce sakin bir şekilde öpmeye başlamıştım.
"Güzelim...." dedi sözlerini uzatarak bende nazikce saçlarını okşayarak konuştum."Yakışıklım..." dediğimde hızla gözlerini aralayarak beni iki kolumdan tutduğu gibi altına alarak kollarımi tek eliyle birleştirerek, başımın üstünde tutdu. Bu yaptığıyla ben şaşırsamda o, yüzünde p*ç bir sırıtışla(😏) yüzünü boynuma gömerek nefeslerini boynuma bıraktı. Ve ikimizin duyacağı bir ses tonuyla konuştu.
"Jungkook'um...güzelim..bu güzelliğinle beni öldürmeye mi çalışıyorsun miniğim?"
Dediğinde gözlerimi yummuştum. O ise kollarımdakı elini kollarımdan çekerek ellerini bedenimde sürükleyerek t-shört ümün içine sokmuştu. Karnımda soğuk elini hiss etdiğimde bedenim zangır zangır titredi. Ve ellerini bedenimde haraket ettirmeye başladığında kollarımı refleksle onun boynuna doladım. Elini t-shört ümün içinden belime koyup beni kendine çekmesiyle inlememi tutamayarak resmen haykırdım.
"AHH.....t-taehyung y-yapma" dediğimde boynuma ıslak ıslak öpücükler kondurmaya başlamıştı.
"Ahmm..y-yapma t-tae iş-işe gideceksin" dediğimde beni daha çok kendine çekmişti ve konuşmuştu.
"Si*tir et işi güzelim sen daha önemlisin"
"Ama t-tae aaaa baban" dediğimde hızla üstümden kalkmıştı. Ve bende hızla gülerek yataktan kalktığım gibi koşarak kapıyı açıp, salona inmiştim.
"Dur güzelim!" Dedi gülerek. Ama ben onu umursamayarak gülerek koşmaya devam ettim.
*
Sonunda beni ikimizinde kahkahaları altında yakaladığında hızla kalçalarımın altından tutup, beni kucağına almıştı. Bende hızla kollarımı onun boynuna dolamıştım.İkimizde gülerek taehyung beni kendi kucağında koltuğa oturtduğunda dalga geçer gibi konuşmuştu."Oy oy çen kocandan kaçıcağınımı zannetdin kıyamam ben çana" dedi dalga geçer gibi. Hızla omzuna vurarak
"Ya taehyung" dediğimde ikimizde yine kahkahalara boğulmuştuk. Biz gülerken birden kapı alacaklı gibi çalındığında ikimizde gülmemizi durdurduk ve kapıya şaşkınlıkla baktık.
"Kim ola bilirki?" Dedi taehyung şaşkınlıkla.
Naberrrr kizlarrrr
Napiyonuzğğğ????
Aaaa biraz gülsünler bakalım çünki ileride çoooooook büyük kaos'larr olucakk ve onlarr biraz ağlaya bilir bakın indiden söyledim haa çook hassas olanlar okumasınn istersenizse..
Neyse bb kizlarr🤗
Beğenmeden gideceğini mi sandın EHEHHEHE😀💜
☟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
° Zoraki evlilik | Taekook °✔
RandomJeon jungkook'un babası bir gün onu ünlü mafya Kim Taehyung'a para karşılığında satar! ⚠️DİKKAT⚠️ Bu fic sadece eğlence amaçlı öylesine yazılmıştır. Okumak istemeyenler için kapı her zaman açık zaten gide bilirler. Bu yüzden yazım yanlislarim oldug...