Hehheh naber bebislerimmm?????
İyi okumalar umarım begenirsinizzz yakisikli güzelliklerim💜
"Yarın ben size haber veririm testlerin sonucunun ne olduğunu" tam yarım saaatdir doktora gelmiştik ve doktor benden kan analizi almıştı şimdide bana testlerin sonuçlarını yarın beni arayarak söyliyecekti.
"Tamam teşekkür edriz doktor bey." Tam bir şey söyliyeceğim sırada jimin hyung benden önce söze atlamış ve doktora teşekkür etmişti.
**
Ertesi gun saat 8:00
Jungkook'tan
Ah öyle yorgundum ki gece jimin hyungla doktordan geldiğimiz gibi uyumuştum. Hatta gece taehyungun gelip gelmediğinden bile haberim yoktu. Gerçekten yaa taehyung eve gelmişmiydi ki?
Birden telefonumun çalmasıyla birlikte elimi yani başımda olan, komidinin üstünde ki telefonuma uzattım telefonumu elime aldığımda bilinmeyen bir numaradan birinin beni aradığıni gordüm. Sanırım bu doktordu çünki beni aryacağını söylemişti. Hemen telefonu açarak kulağıma koydum.
Jungkook & Doktor 📲📞
Doktor:. Merhaba oğlum, nasılsın yani kendini iyi hissediyormusun?
Jungkook:. A İyiyim doktor ahjussi siz nasılsınız?
Doktor:. Bende iyiyim oğlum, ben seni testin sonuçları için aramıştım.
Jungkook:. Ah evet testlerin sonuçlari ne çıktı?
Doktor:. Tebrik ederim oğlum, bir bebeğin olucak.
Jungkook:. N-ne?!
Doktor:. Evet jungkook oğlum, kocanla senin minik bir bebeğiniz olucak. Yani hamilesin.
Jungkook:. Ahjussi sana bana bu haberi verdiğin için ne kadar teşekkür etsem azdır. Çok tesekkür ederim çok,çok,çok.
Doktor:. Ne demek oğlum, kendine çok iyi bakman gerek bunu biliyorsun değilmi?
Jungkook:. Biliyorum, biliyorumda yani kendime nasıl iyi bakıcam.
Doktor:. Bak şimdi oğlum, ağır şeyler kaldırmaman gerek, fazla strese girmemelisin bu bebeğin için çok tehlikeli. Ama eğer güzel ve sağlıklı beslenirsen, işte bu bebeğin için çok sağlılklı olur.
Jungkook:. Tamam doktor ahjussi dediginiz herşey harfien yapıcam. Tekrardan teşekkür ederim.
Doktor:. Ne demek oğlum hadi kocani çok bekletmede bu mutlu haberi kocana da ver.
Jungkook:. Tamam ahjussi kapatıyorum o zaman ben güle güle.
Doktor:. Hohçakal oğlum.
Jungkook & Doktor📲📞
Jungkook'tan
Ne yani ş-şimdi taehyungla benim bir bebeğimiz mi olacaktı? AHH inanamıyorum hemde...hemde be-benden bir bebeğimiz olucaktı. Gercektende çoooook güzel bir histi yani onunla benim bir çocuğumuzun olması. Ahh şu anda heyacandan elim ayağım titriyordu. Acaba taehyung bizim bebeğimizin olucağını öğrenirse ne yapacaktı?. Sag elimi karnıma koyup okşayarak konuştum.
"Acaba baban senin bizim küçük dünyamıza gelip renk katıcağını öğrenirse naapıcak?" Dedim gülümseyerek. Hakkatende naapıcamti a-acaba bizim bir çocugumuz omaldsini istemez miydi? Yok yok olumlu düşünmek lazım demi? Hem doktor çok fazla strese girmememi söyledi yoksa bu benim minik bebeğim için tehlikeli ola bilir.
Kapının sret bir şekilde çarpılıp açılmasıyla birlikte bende yerimden irkilerek kalktım. Off yine neler oluyordu, kimdi ki bu. Acaba taehyung muydu ki? Bencede oydu çünki ondan başka hiç kimse gelmezdi ki?, jimin hyung gelir diye sorarsanız oda şimdi bizim evde uyuyordu çünkia biz akşam ne kadar onların gelmesini beklesekde gelmemiştiler.
Ve bizde uyumuştuk. O yüzden gidip baksam iyi olacaktı belki de onlardı ve benim taehyung bir bebeğimiz olmasını söylemem gerekiyordu. Elimdeki telefonu yerine koymadan, elimde tutarak sevincle gülümseyerek hızla odanın kapısını açtığım gibi odadan çıktım.
Yazar'dan
Jungkook hızla merdivenlerden inerken gördüğü manzarayla şok oldu. Merdivenin tutacağındaki kolu ince belinin iki yanına düştü. Ve gözleri dolmaya başladı,elindeki telefon yere düşerek kırıldı o zaman ise bütün gözlerin onun üstüne gelmesi bir oldu.
-İşte jungkook yine sanmıştı ki yine duygularına yenik düştü ve yine aldatıldı-. ~Hemde yine sevdiği tarafından onun taehyung'u tarafından~. •kafasındakı herşey yine bir birine karışmıştı•.
-Ama her zaman yine bilmediği bir şey vardı-. Oda -Biricik sevgilisinin,kocasının onu ölsede bırakmamasıydı,aldatmamasıydı-.
Şimdi bu gerizekalı yazarınızı istediğiniz kadar söve bilirsiniz tamammı? Benim için sorun değil. Ehheheheh😂😂😂😂
Sonuçta insanlar hep mutlu olmazlarki yahu biraz hayatda kaus lazım kaus arkidisler.
Neyse ben gidiyom asklarim
Beğenmeden gideceğini mi sandın?
☟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
° Zoraki evlilik | Taekook °✔
RandomJeon jungkook'un babası bir gün onu ünlü mafya Kim Taehyung'a para karşılığında satar! ⚠️DİKKAT⚠️ Bu fic sadece eğlence amaçlı öylesine yazılmıştır. Okumak istemeyenler için kapı her zaman açık zaten gide bilirler. Bu yüzden yazım yanlislarim oldug...