Selammm yakisikli güzelliklerrrr....
Nasilsiniz????
Umarim hikayeyi beğenirsiniz neyse hadi hikayeye geçelimmm💜:)
Yazar'dan
"T-taehyung" diye bile bildi ancak jungkook kekeleyen sesiyle. O an sanki dizlerinin bağı çözülmüş gibi tam yere düşecekken zor da olsa merdivenden destek almıştı yere yığılıp kalmamak için.
Sadece hayal kırıklığıyla merdivenin bir basamağından zorda olsa ine bilmişti. Nooldu ki? Diye sorarsanız, hiç beklemediğiniz bir şey olmuştu. Jungkook Taehyung'u başka bir kadın öperken görmüştü.
Hayır,hayır sadece bu da değil taehyung da o kadına karşılık veriyordu ve zamanında onun ince belini tutan o ince,uzun parmakları şimdi ise o kadının ince belini tutuyordu.
İşte jungkook buna yıkılmıştı onu tutan ice ve uzun parmaklar başka bir kadını tutuyordu ve hatta onunla öpüşüyordu. O an jungkook kendine sordu; -benim ne günahım vardı peki? Beni neden kendine eş ettin?- dedi içinden.
Hakkaten onun ne günahı vardı ki? bütün bu kaus'lar ve olay'lar onun başına geliyordu? Ve bu iğrenç an'a hâlâ tanık oluyordu?. Hatta..hatta durun,durun düzeltiyim tanık oluyordular -bebeğiyle birlikte-.
O an jungkook un yerinde kim olsaydı arkasına bakmadan çıkıp giderdi onların yanından. Ama o bunu yapmadı sadece durup bu iğrenç an'ı gözyaşları içinde seyr etmeye başladı. Jungkook'un bugün sabah düşündüğü şeyler bambaşkaydı tanık olduğu şeyler ise bambaşka.
Onunla birlikte bu anı izleyen iki beden daha vardı Yoongi ve Jimin. Onlar onun aksine bu anı endişeyle izliyordular. Belki jungkook'un ne yapacağından korkuyordular...belkide onlara zarar vereceğinden korkuyordular ve v-ve belkide...b-belkide en korkunç'u -jungkook'un kendine zarar vereceğinden korkuyordular- kim bile bilirdi ki jungkook'un ne düşündüğünü.
Onların aksine hiç bir şey düşünemiyordu çünki kafasının içindeki...beyinin içindeki herşey birbirine girmişti. Şu anda hiçte mantıklı düşünemiyordu. Öyle ki karşısındaki masada kendine zarar vericek bir şey olsa mesela; bıçak,tapanca,çatal vs gibi şeyler.
Ah taehyung...taehyung ise o kadının dudaklarından ayrılmış, ince ve uzun kemikli parmaklarını o kadının belinden çekmişti. Şimdi sadece sevdiğine,güzeline,bebeğine ve en onemliside herşeyine...jungkook'una taraf dönmüş, onun yıldızları andıran gözlerine bakıyordu.
Onun için jungkook'tan başkası bir hiçti ve içinde p*ç gibi sırıtarak onları izleyen bu -kadın da dahil-. Jungkook'un düşündüğünün aksine burdaki herşey bir oyundu ve hepside o -iğrenç kadının oyunları-. Evet yanılmıyorsunuz hepsini bu kadın yapmıştı.
Nasıl ve ne yaptı? diye sorarsanız gelin sizle geçmişe bir göz atalim nasıl oldu diye ve ne yapti diye. Ha birde geçmişe bir goz atmadıktan önce size bunu soylemem gerekiyor burda ne oldu ve ne yaşandıysa hiç birinde taehyung'un bir günahı yok!.
Flashback
Taehyung'tan
Ahh Tanrım çok uykum vardı ve jungkook'umu çok özlemiştim. Akşamdan beri ofisteydim ve bu zaman yoongide benim yanımdaydı o da bana yardım ediyordu. Dosyalara göz atıp imzalamak gerçektende zordu gözlerim cok kotü ağrıyordu cünki dosyaların içerisindeki o metnler haqqetende çok küçüktü ve uzun süre onları okuduğum içinde gozlerim fena ağrıyordu.
Şimdi ise güzelimin yanına gidiyordum...jungkook'umun yanına gidiyordum.
**
Arabadaydık ve ikimizde güzellerimizin yani jungkook'la, jimin'in yanına gidiyorduk. Arabayı yoongi sürüyordu çünki ona çokta dosya vermediğimden gözleri ağrımıyordu. Sabah saat'ın 12:00 dı ve biz şimdi eve gidiyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
° Zoraki evlilik | Taekook °✔
RandomJeon jungkook'un babası bir gün onu ünlü mafya Kim Taehyung'a para karşılığında satar! ⚠️DİKKAT⚠️ Bu fic sadece eğlence amaçlı öylesine yazılmıştır. Okumak istemeyenler için kapı her zaman açık zaten gide bilirler. Bu yüzden yazım yanlislarim oldug...