SELAMMM ASKOLARR
Nasilsiniz?
Neyse oy ve yorumlarinizi bekliyorum yakisikli güzelliklerim.
Yazımyanlışlarım varsa affoluna. Hadi çok vakit kaybetmededen hikayeye geçelim.
Yazardan
Ama jungkook'un bilmediyi bir şey de vardı. Oda o karşısında gördüyü kadın'ın yanında olan adımın onun taehyung'u olmamasıydı,onun hayatı olmamasıydı.
Jungkook'tan
G-gerçektende bu taehyung'muydu? Benim taehyung'um muydu bu karşımda gördüğüm adam?. Tanrım n'olur bu adam taehyung olmasın n'olur. Off bu ışıkların sönmesi de bir dert yaa.😡 Ben bu düşüncelere dalmışken o adam konuştu.
"Ha omu o senin -kuzenin- taehyung'un eşi bi'tanem."
Ohh bu taehyung değildi. Biliyordum işte biliyordum o adamın taehyung olmadığını biliyordum. Benim herşeyim..taehyung'um olmadığını biliyordum. Peki bu kimdi? Daha doğrusu yani bu adam'la kadın kimdi?. Bunu bir an önce onlardan öğrenmeliydim. Bu adamın sesi bana tanıdık geliyordu ama nerden?. Bence bir an önce öğrensem iyi olacaktı..
"P-peki si-siz kimsiniz?." Diye sordum. Off bir kere bile kekelemeden bir şey söyle jungkook yaa. Acaba bunlar kimdi. Ya bir dakika bunlar, bizim eve nasıl girmişti ki?.
"Aaa jungkook aşk olsun sana yani bizi tanımadınmı sen yaa ben hoseok buda benim sevgilim, yani taehyung'un bir tanecik,en güzel kuzeni -Mina-." Diye söylendi. Neeee! Bir dakika yaa bu gerçekten hoseok hyung'muydu?. Benim düşündüğümde soru ya tabii ki hoseok hyung'tu. Ben bu düşüncelere dalmışken, birden ışıklar yandı.
Beni karşılarında gördükleri gibi gözleri fal taş'ı gibi açıldı. Neden bana öyle bakıyorlardı ki? Harbi ya neden bana öyle bakıyordular? Yo-yoksa çi-çirkinmiydim.
Ben bu düşüncelere dalmışken, birden ikiside birden iki yanıma oturdular ve hoseok hyung telaşla; " Jungkook noldu sana neden ağlıyorsun?,daha doğrusu neden ağlıyordun?gözlerin kıpkırmızı olmuş"
Ama onlara söyleyemezdim ki hoseok hyung'umu taehyung sanıp resmen yıkıldığımı. Off ben sadece taehyung'umu istiyordum,sadece ona sarılıp doya-doya ağlamak istiyordum.
Yazardan
Al işte jungkook yine ayaklarını, kendine çekip,kollarını bacaklarıa sarıp, başını da dizlerine koyup ağlamaya başlamıştı. O gerçektende sadece taehyung'u istiyordu, çokmu şey istiyordu ki? Sadece sevdiğine sarılıp doyunca ağlamak istiyordu.
"Jungkook ağlama....yok hoseok bu böyle olmuyucak bizim acilen taehyung'u çağırmamız lazım." Diye söylendi hoseok'un sevgilisi -Mina-.
"Hmhm doğru söylüyorsun güzelim ancak onu çağırırsak jungkook sakinleşe bilir" hoseok böyle dedikten sonra, hemen telefonunu çıkarık taehyung'u aramaya başlamıştı.
~~
Hoseok biraz taehyung'la konuştuktan sonra,Taehyung geliyorum demişti. Ve şimdide hoseok ve sevgilisi Mina jungkook'u teselli etmeye çalışıyordu. Biraz geçtikten sonra,taehyung telaşla içeri girmiş ve jungkook'un yanına gelmişti. Jungkook'un yanına oturduğu gibi onu kucağına çekmiş ve boynunu koklayıp öpmeye başlamıştı. Jungkook'ta onun boynuna sokulmuş ağlıyordu. Ama neden?.
"N'ooldu güzelim neden ağlıyorsun?." Dediğinde jungkook kollarını taehyung'un boynuna sıkıca dolamıştı ve hıçkırıklarına engel olurcasına konuşmuştu daha doğrusu konuşmaya çalışmıştı.
"S-seni -hıck- öz-özle -hıck- özledim" dediğinde hepsi birden kıkırdamıştı.
Kestikkk.....
Napiyonuz???.
Kızlarr bu aralar çokta aktif olmaya bilirim çünki bazı aile sorunlarım var.
Neyse umarım beğenmişsinizdir
Şimdilik bb canlarrr😍😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
° Zoraki evlilik | Taekook °✔
RandomJeon jungkook'un babası bir gün onu ünlü mafya Kim Taehyung'a para karşılığında satar! ⚠️DİKKAT⚠️ Bu fic sadece eğlence amaçlı öylesine yazılmıştır. Okumak istemeyenler için kapı her zaman açık zaten gide bilirler. Bu yüzden yazım yanlislarim oldug...