Jungkook'tan
Bahçeye çıkıp evin kapısını kapattığım gibi tam önüme döndüğümde,karşımda siyah kostümle benden kat-kat büyük ve güçlü bir adam görmeğim bir oldu.
Ohh ödüm koptu yaw. Öyle adamın karşısına çıkılır mı be sağ elimi kalbimin üstüne koyarak koca bir -Ohh- sonra dudaklarımi aralayarak, korkuyla konuştum.
"Yavaş ya ödüm koptu be adam" dediğimde bana boş gözlerle bakarak konuşmuştu. "Lütfen içeri geçin efendim efendi Taehyung sizin dışarı çıktığınızı ögrenirse bizi yaşatmaz."
Koruma bunları söylediğinde, bir elimi onun omzuna koyup patpatlayarak gülümseyip konusmuştum. "Merak etme Taehyung'un benim dışarı çıktığımdan haberi var." Dediğimde bana endişeyle bakarak söylenmişti. "Ama efen-" "Ehh çok uzadı ama aaa yeter yaw yemin ederim sanki hapisanedeyim ve bir suçluyum sizde bir polis gibi peşime düşmüşsünüz daraldım Valla yeto yani."
Ben bunları bir nefese söylediğimde koruma eylip -selam- verdikten sonra yana çekilerek bir elini öne uzatıp bana geçmek için yol vermişti ve soğuk sesiyle konuşmuştu. "Buyurun efendim." O bunları dediğinde bende: "Teşekkürler" deyip bahçeye gitmiştim.
~~
Biraz bahcede gezdikten sonra,bahçenin tam ortasına gelerek gülümseyip 2 kolumuda havaya açarak o güzel -hava-'yı çiğerlerime çekmiştim. Bu biraz iyi hissetdirmişti çünki midem bulanıyordu ama dışarı çıktığımda biraz hava aldıktan sonra bulanmamıştı.
"Sanırım bu kadar yeter yoksa burda soğuktan donucağım" kendi-kendime konuşarak havadzkı kollarımı indirip eve geri dönmek için yol almıştım.
~~
Biraz gittikten sonra eve vararak kapıyı açıp içeri girmiştim. İçeri girip kapıyı kapattığım gibi evdeki o ılık hava yüzüme vurduğunda bedenim titredi.
Tam koltuğa oturacağım sırada aniden gelen baş dönmesiyle bir elimi başıma koyup, diğer elimlede koltuğun ucundan destek aldim. Off bu da neydi böyle şimdi neden başım dönüyordu ki? Yoksa yinemi içtiğim veya yediğim bir şeyde zehir mi vardı?.
Bence acilen benim doktora gitmem gerekiyordu çünki kaç gündür midem bulanıyordu ve başımda acayip dönüyordu. Başımın dönmesi durduğunda kendimi koltuğa atarak oturdum acaba Taehyung nerde kaldi yaaa? Acaba bir yazsam'mı? Evet,evet yazmakdan bir zarar gelmezdi değilmi?. Hızla -cam- masaya bıraktığım telefonumu alarak taehyung'a yazmaya başladım.
Taehyung & Jungkook whatshapp konuşması.
Bebeğim💕
Pisttt
Yakisiklimm
(20:00)
Pistttt
(20:10)
Taeeeee baksanaaa
(20:15)
Taehyungg cvp verseneğğ😖
(20:30)
Ttae kowkuyorwm
(20:40)Off tamda ışıklar sönecegı vakit buldu ya şu an çok kötü korkuyordum. Ama korkmakadan da kötü bir şey vardi -ağlıyordum-.
Koltuğa oturmuş ayaklarımı kendime çekmiş, ellerimide bacaklarıma dolamış, şiddetle ağlıyordum. Tek istediğim Taehyung'un gelmesiydi. Sadece onu istiyordum.
Ben hala başımı dizlerime koymuş ağlıyorken birdem kapı açılma sesi geldi. Bir dakika bir dakika bu Taehyung ola bilirdi. Ama olamazdıda çünki hep eve glirken ilk önce kapıyı tıklatıp benim açma'mı beklerdi.
Kimdi bu Tanrım.. çok korkuyordum hem Taehyung'un bana cevap vermemesinden hemde karanlıkatan. Yavaş-yavaş ayak sesleri dahada yaklaşırken olduğum yerde dahada küçüldüm.
Yazar'dan
Ayak sesleri'ni tamda karşısında durduğunu hissetdiğinde, sanki bayılacakmiş gibi oldu Jungkook. Birden bir kadın sesi işitdiğinde irkildi ve birdem kafasın dizlerinden kaldirdığında ağzı şok'la açıldı.
"Bu kim aşkım?" Kadın bunları dediğinde Jungook şok'la donup kaldı. Gözlerindeki yaşlar durup kaldığında yerini hayal kırıklığına uğramış irsler'i aldı. Ayakları koltukdan seğirip soğuk zemine denk geldiğinde,kollarıda ayaklarıyla beraber -ince- belinin iki yanına düştü.
İşte jungkook o gün yeniden anlamıştı hayatına kimi aldıysa hepsi onu bırakıp gitti,aldattı,sırtından vurdu. Bir kez daha anladı hiç kimse arkadaşları ve hyung'ları gibi değil. O gün Jungkook bir kez daha yıkıldı hemde "-sevdiği-" tarafından.
Ama bilmediği tek birşey vardı oda -sevdiği- onu ölümüne seviyordu. Ve onu -aldatması- istediği son birşey bile olamazdı....
HELLO CANLARRR
NASILSINIZZZ????
İŞTE ŞİMDİ BU MAL YAZARINIZI SÖVÜN YEMİN EDERİM YAZARKEN AĞLADIM YAWW.
Neyseee bb CANLARRRRR《♡》
ŞİMDİ OKUDUĞUN
° Zoraki evlilik | Taekook °✔
RandomJeon jungkook'un babası bir gün onu ünlü mafya Kim Taehyung'a para karşılığında satar! ⚠️DİKKAT⚠️ Bu fic sadece eğlence amaçlı öylesine yazılmıştır. Okumak istemeyenler için kapı her zaman açık zaten gide bilirler. Bu yüzden yazım yanlislarim oldug...