İyi okumalarr yakisikli güzellerim💗))
Taehyung'tan
Bebeğimi hastaneye getirmiştim.Ve şu an hastanenin kapısının yanindaki duvara yaslanmış öylece oturuyordum.Ona bir şey olucak diye resmen ödüm kopuyordu.Sahi noolmuştu benim güzelime? Noolmuştuda bayılmıştı?.Eğer ona bir şey olsaydı ben yaşayamazdım.
Hani..hani derler ya her bir insanı hayata bağlayan bir neden ve ya birisi olur,işte..işte beni hayata bağlayan tek şey Jungkook'tu.Onsuz yaşayamazdım ölürdüm o,benim herşeyimdi yaşama sebebimdi,nefesimdi.Her bir aldığım nefes'i ona borçluyum ben.
Şimdi derseniz ki,hiç kimse için bir tek göz yaşı dökmeyen Kim Taehyung,bir çocuk için canından bile vaz geçe bilirdi.
Yazar'dan
Evet,evet hiç kimseye acımadan kıyan Taehyung,miniğine kıyamıyordu işte.Sevdiğin'in saçının teline bile zarar gelirse bundan kendisi sorumlu tutardı hep 'ben onu koruyamadım hepsi benim yüzümden oldu' derdi.
Aşk ve Sevgi böyle birşeydi işte,insanlar kolayca birbirlerine zarar vere bilirdiler,amma kendi sevdiklerine bir zarar gelirse yaşayamazlardı.Ve kim sevdiklerine zarar verdiyse onu bulup bağışlamazlardı kimisi döver kimisi tutuklatır ve kimiside canını alırdı.
İşte Kim Taehyung'ta böyle biriydi kim sevdiğine bir şey yaparsa,onu bulup gebertirdi.
Her kes Kim Taehyung'u acımasız,kalpsiz ve duygusuz biri olarak tanırdı amma böyle değildi.Peki nasıldı? diye sorarsanız.
Tabikide o acımasız değildi kalpsiz ve duygusuz da değildi onu böyle yapmaya zorluyan düşmanlarıydı.
hayır,hayır tabikide ona acımasız,kalpsiz ve duygusuz ol diyen yoktu! ancak koşullar bunu gerektiriyordu sonuçta kim düşmanlarıyla masumca hiç bir şey olmamış gibi konuşa bilirdiki? Hiç kimse değilmi?
Ah işte Sevgi buydu kimisi aşık olur kimisi sever kimiside bağlanırdı.
Taehyung'ta bunların üçü de vardı o Jungkook'a hem aşık'tı hem seviyordu ve dahada güzeli ona bağlanmıştı.
Ah...sevmek,bağlanmak ve aşık olmak.Sizcede bunlar birbirleriyle çok uyumlu değillermi?
Kimisi severdi,yani onu canından bile çok sevip,korurdu.
Kimisi aşık,olurdu yani aşık olup o insanı yaşadığı sürece unutamazdı.
Kimiside...bağlanırdı...bağlanmak,bağlanmak en güzel şeydir ama bazıları içinde kötü birşeydir şimdi sorarsa nız ki neden bazıları için kötü bazıları içinde iyi birşeydir? Gelin size bunun sebeplerini anlatayım.
Bağlanmak:alışmak demektir.
İyi olan:Yani bir insanı çok sevip onunla mutlu olmak ve onu ömrünün sonuna kadar sevmek bir süre sonra ona iyice bağlanmak.
Kötü olansa:düşünsenize bir insanı çok seviyorsunuz ve günün birinde onunla sevgili oluyorsunuz çoook mutlu oluyorsunuz ve ona bağlanıyorsunuz.Sonra bir gün geliyor ve sevgilinizi sizi aldatirken görüyorsunuz çok üzülüyorsunuz ve günler geliyor onu unutamıyorsunuz çünki neden? Bu artık ona bağlanmışsınız yani alışmışsınız demektir.
İşte bu yüzden bağlanmak bazıları için iyi bazıları içinde kötü birşeydir.
Ama aşk ve sevgi....
Hep derler ki..
Seven çabuk unutur aşık olansa unutamaz...
(Konu nerden nereye sarpdı lağnn😂)
Taehyung'tan
Bunları ve Jungkook'umu düşünerek ağlamaktan artık gözlerim şişmişti.Evet ona bir şey olucak diye çok korkuyordum.Evet ona bir şey olucak düşüncesi bile beni yıkmıştı.
Birden odanın kapısının açılması ile hızla yerimden kalkarak,doktorun karşısına geçtim.
"Doktor hanım eşimin durumu nasıl?"
"Merak etmeyin Taehyung bey eşiniz turp gibi MaşhAllah" bunu demesiyle bereber içimden 'ohh' geçirmem bir oldu ve gülümseyerek cevap verdim.
"Peki neyi varmiş doktor hanım?"
"Kanında zehirlenme olmuş ama merak etmeyin çok az miktardaymış bu da muhtamelen yediği yemeklerden geçmiştir veya bilerek yapılmıştır." asıl şimdi şok'a girmiştim.Neden? Diye sorarsanız tabikide ben miniğime ne zaman abur cubur veya yiyecek bir şeyler aldığımda hep tarihine bakıp almışımdır.
Yani bu da gösteriyordur ki...Tabii yaa evdeki yemeklerden bu nasıl olmuştu ki...evde hizm-Bir dakika bir dakika geçen defa evimize 'Jessi' adına bir hizmetçi almıştık o yapmış ola bilir çünki ilk geldiği günden beri Jungkook'a pis pis bakışlar atiyordu göz deviriyordu falan ama benim miniğimde bunun arkasında kalmiyordu hep ona göz deviriyordu ve hep ona laflar atardı.
(Kovsanıza lann fkcyujntgf😂)
Hızla düşüncelerimden sıyrılarak doktora,döndüm.
"Neden ola bilir sizce bu doktor hanım?"
"Dediğim gibi bu bir qıda zehirlenmesi yani içtiği çorba'dan falan da ola bilir veya o çorbanın içinde olmasada bilerek yapılmış ola bilir.Bunu bilmek için eşinizin uyanması gerek ve polisin gelip ondan ifade almasi gerek."
"Tamam çok teşekkür ederim doktor hanim peki şimdi eşimi göre bilirmiyim"
"Oh buyurun zaten uyanmış olur birazdan"
Bunu demesiyle yine teşekkür edip odaya girmem bir olmuştu.Odaya girdiğim gibi miniğimi,bebeğimi,herşeyimi gördüm şu anda dolu gözlerle bana bakiyordu.
Gülümseyerek içeri girdim ve kapıyı yavaşca örttüm.
Hızla yanına giderek odadaki küçük tabureyi miniğimin yanına çekip,oturdum.Ve elini tutarak yüzünün her bir yerine öpücük kondurdum.
"Şimdi daha iyimisin bebeğim"
"Ay Tae lütfen beni burdan götür turp gibiyim görmüyormusun aaa" kıkırdadım ve konuşmaya başladim.
"Götürücem Hayatım serum bitsin sonra"
"Tamam" demesiyle başını öne eğdi ve bende fırsati değeserlendirerek konuştum.
"Güzelim..şimdi polisler gelicek ve sende ifade alicaklar lütfen onlara doğruyu söyle tamammi?" bunu dememle birlikte bana dönüp bana dolu gözlerle bakmasi bir oldu.
"Hayır Tae gelmesinler" demesiyle kaşlarimi çatarak ona baktim
"Neden?"
"Çünki kimin yaptığını biliyorum Tae"
______________________________
SELAMMM NASİLSINIZZ CANİKOLARRR
Eheheh iyisinizdir umarim ben iyiyim sağolun.
Hah ben birşey söylicetim size
Aslinda bu bölümde Jungkook "hamile" olacakti ama ben yapmadim çünküğğğğğğ
Malum işi yapmamişlardi anlarsinizya belki öbür bölümde malum iş olur ama çoook kısa utancimdan ölürüm yahu tabi ki bu sizin isteklerinize bağlı malum işi yaziyimmi yazmiyimmi hadi yorumlada bekliyorumm....Sizleri seviyorumğğğ Muah💋❤
Beğenmeden gideceğini'mi sandın😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
° Zoraki evlilik | Taekook °✔
RandomJeon jungkook'un babası bir gün onu ünlü mafya Kim Taehyung'a para karşılığında satar! ⚠️DİKKAT⚠️ Bu fic sadece eğlence amaçlı öylesine yazılmıştır. Okumak istemeyenler için kapı her zaman açık zaten gide bilirler. Bu yüzden yazım yanlislarim oldug...