☆ ☆ ☆
Kapıyı açarak içeri adımladım. Hazır hissetmiyordum..Ya birşeyi yanlış yaparsak. Her şey mahvolur.
En iyisi kötü düşünmemek. Ben mahvetmesem bile Youngjin ve Hoonmin mahvedebilirdi.
Kavga edebilme olasıkları yüksekti. Muhtemelen kavga edecek, Changbin tarafından dayak yiyeceklerdi.
Ya da kovulacaklardı..
Eminim ki kovulmaları daha iyi alacaktı. Aksi taktirde bizi batırabilirlerdi. Olup olmadık yerde kavga ediyor, hatta onlar yüzünden çoğu şeyi iptal etmek zorunda kalıyorduk.
Bu olaylar bizi öldürebilirdi bile. Ama ben ölmek istemiyorum. Zaten beni öldüreceklerini pek sanmıyorum.
Changbin kolay kolay izin vermez. Ne de olsa özel asistanıyım. Şirkette sevgili olduğumuzu düşünenler bile var.
"Patronunla yatarak mı para kazanıyorsun?"
"Senin tek işin patronunla düzüşmek"
"Ne zamandır sevgilisiniz?"
"Patron-Asistan fantezisi mi?"
"Kabul et sende Changbin'e aşıksın"
...
...
...
...
ve daha fazlası.
Bazıları hoşuma gidiyordu aslında. Fakat aşık mıyım, değil miyim bende tam bilmiyorum. Belki aşığım fakat bilmiyorum.
Ya da aşık olduğuma inanmıyorum. Kim bilir? Eğer aşık değilsem, geceleri onu neden bu kadar çok düşünüyorum.
Belki de sadece bir heves?
Hiçbir fikrim yok. Sadece zamana bırakacağım. Duygularım gittikçe şekillenecektir.
İçeri birisi mi girdi?
Changbin?
"Ne düşünüyorsun?" Seni demek istiyorum. "Hiç, dalmışım" Gülümseyip yanıma geldi.
"Hadi gecikeceğiz, gel benimle" elimi tutup dışarı doğru ilerletti. "Çok hızlı yürüyorsun, yavaşla biraz"
Adımlarını yavaşlatıp yanına gelmemi bekledi. "Sen çok yavaş yürüyorsun" dil çıkarıp koşmaya başladım.
"Jeongin koşma! düşersin" aldığım uyarı ile koşmayı bırakıp kollarımı birbirine bağladım.
"Hiç eğlenceli değilsin" gülerek ellerini belime atıp gıdıklamaya başladı. "Dur..Changbin..Dursana" gülmekten doğru düzgün cümle bile kuramıyordum.
"Senin yüzünden geç kalacağız bak" arabaya ilerlemeye başladık. Benim 2 adım önümde yürüyordu.
Neden onu bu kadar inceliyorum?
Vücudu, gözleri, yüz hatları her şeyi dikkatimi çekiyor. Aslında böyle bir yoğunlukta, bu kadar yapılı bir vücuda sahip olmak zor olmalıydı.
Peki ya kıyafetsiz hali..
Saçmalıyorsun Jeongin. Bir çalışan patronu hakkında kirli şeyler düşünmemeli.
Ama böyle bir kural yok ki. "Burası mı?"
"Evet, beğenmedin mi" gözlerimi kısıp mekana birkaç kere daha göz attım."Ürkütücü bir yer" bakışlarını yere indirdi. "Silah sesleriyle daha çok olacak"
ağzının içinden konuşmuştu fakat yakınında olduğum için duymuştum."Ne dedin?" bakışlarını yerden indirip elimi sıkıca tekrar kavradı. "Boşver ya, neyse hadi girelim bizi bekliyorlar."
İçeri girdiğimiz andan itibaren silah sesleri işitmiştik. "Daha yeni girdik ama ya"
"Sakın bir yere gitme, anında vurulursun." kafamı hızlıca sallayıp arkasına geçtim.
"Arkadan vururlarsa ne yapacağım" silahını çıkartıp nişan aldı. "Seni vurdurtmayacağım, bundan emin olabilirsin."
Güvende hissediyordum onun yanında.
Zarar görmemem için elinden gelen her şeyi yapıyordu. Changbin sayesinde daha da değerli hissediyordum.Belimden kavrayıp duvar ile arasına aldı.
"Yere otur, mermiler bize isabet edebilir." hızlıca yere oturdum.Hızlı bir şekilde şarjörü değiştirdi ve tekrar hedef aldı. Ben oturmuşken o ise dizinin üstüne çömelmişti.
Ufacık bir yaramazlıktan zarar gelmez öyle değil mi?
Kravatından tutup dudaklarımızı birleştirdim. Bir yandan karşılık vermeye çalışıp bir yandan da hedefini kaçırmamaya çalışıyordu.
Son adamda ölmüştü. Artık etraf temizdi.
Hyunjin ve diğerleri belgelerin olduğu tarafa gitmeye başladılar.Boynumdan sıkıca tutup tekrar dudaklarıma yöneldi. Çok hızlı davranıyordu. "Ya..Yavaş."
"Sen başlattın" Saçından tutup dahada kendime bastırdım. "Şaka yapmıştım, hemen alındım."
Sırıtıp kalktı ve elini bana uzattı. Elini görmezden gelerek kalktım. Onun önünde yürürken adımlarını hızlandırıp kalçama vurdu.
"Changbin!" aniden vurunca korkmuştum. Ama Changbin halinden memnun gibiydi.
"Changbin değil, patron diyeceksin"
"Patronum gibi davran o zaman"
Tek kaşını kaldırıp güldü. "Ben sana patronun gibi davranıyorum zaten.
Gözlerimi büyütüp ona baktım."Çalışanını öperek mi?" yanına elimi omzuna koydum. "Öpüşmek sadece sana özel, unutma"
İkimizde gülmüştük. "Ben özel miyim?"
"Evet, çok özel bir çocuksun sen" Yanağından öpüp Hyunjin ve diğerlerinin yanına gitmeye başladım.Sana olan hislerim neydi?
☆☆☆
Bitti yey
milattan sonra bolum attim👍
umarim guzel olmustur.
yazim hatasi vb. varsa kusura bakmayin
seviliyorsunuz, opuldunuz 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐨𝐬𝐬//𝐉𝐞𝐨𝐧𝐠𝐛𝐢𝐧
Fanfiction"Çalışanlar, patronlarının dediklerini yapmak zorundadır Jeongin. Fakat sen benim dediklerimi yapmıyorsun." "Ama sen bana patronum gibi davranmıyorsun" ┃FemJeong┃ 30.09.23 ‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙