5 - Odandan Ses Geliyordu

104 27 53
                                    

fic guzel mi. eger guzelse ben niye begenemiyorum amk. okumayin.

☆☆☆☆☆☆

LixShop
Jeongin
Jeongin
Jeongin
Jeongin
Jeongin
Jeongin
Jeongin
Jeongin
Jeongin
Jeongin
Jeongin
Jeongin
Yang Jeongin

Je.10.in
Ne var amk
bildirimleri siktin

LixShop
Seni de biri sikmiş
galibaa

Je.10.in
ney?

LixShop
Odandan ses geliyordu

Je.10.in
ne sesi
|sıçtım
|ciddili sıçtım

LixShop
"ah, uh" sesleri geliyordu

Je.10.in
yok ha auwhwja
yanlış duymuşsundur aşkım

LixShop
Senin sesindi ama?

Je.10.in
|ulan changbin
|yavaş siksen ne olurdu
|bir de lix sikecek şimdi

LixShop
Ne yazıp yazıp siliyorsun?

Je.10.in
lix aşkım 🥺

LixShop
Cevap vermedin?

Je.10.in
Bak şimdi ne oldu biliyor musun

LixShop
Ne oldu

Je.10.in
şimdi ben koltukta uyuyordum
changbin gel sen beni sik
bilerek olmadı yani
😔😔

LixShop
Götünü kolla demiyor muydum
sana? Changbin siker, götünü
kolla demiyor muydum sana?

Je.10.in
Diyordun 😔🥺
özr dlrm askm
ama bak bilerek olmadı

LixShop
Of tm anladık
git konuşma benimle

Je.10.in
ilkimi sana
vermediğim için
kızgın mısın bana
👉👈

LixShop
Evet kızgınım, 25 yaşında
ilk sana veririm diyordun
gittin 21 yaşında Changbin'e
verdin.

Je.10.in
Nokta koyma ananı sikerim
ya bak aşkım bilerek olmadı
diyorum ya niye
inanmıyorsun sen bana

LixShop
Ama bâri söz vermeseydin
bende seviniyorum Jeongin
bana verecek diye, meğersem
yalanmış.

Je.10.in
söz bir daha olmayacak
aşkım söz
seen 06.43

𖤛𖤛𖤛

Telefonu kapatıp göğüsümde yatan adama baktım. Kıvırcık saçları ile dahada tatlı gözüküyordu.

Yavaşça göğüsümde hareketlendi ve doğruldu. "Of..Ne yorulmuşum" gülerek yanaklarını okşadım. "Beni de yordun."

Dediğim şeye gülerek karşılık verdi. "Ama kötü müydü?" boynuna sıkıca sarıldım. "Hayır değildi, fakat daha yavaş olabilirdin."

"Hızlan diye inleyen ben miydim?" ellerimle yüzümü kapatıp geriye yaslandım. "Gel buraya, utanma hemen."
Gülerek sarılmasına karşılık verdim.

"Bebeksin sen, küçücüksün." omzuna sert olmayacak bir şekilde yumruk attım.
"Sensin küçük!" Beni kucağına alıp banyoya doğru götürdü.

"Sen gelmiyor musun?" Bana doğru döndüğünde tek kaşımı kaldırdım. "Biraz işim var, sen yıkan."

Kolundan tutup duşakabinin içine çektim. "Olmaz öyle şey, beraber seviştiysek, beraber yıkanırız"

Gülerek suyu açtı. "Ne işin var şirkette?"
Suyu ılık tarafa çevirdi. "Evrak işleri, bir de yeni şirkete geçtiğimiz için boş odaları  kontrol etmem lazım."

İşi gerçekten zordu. Bu yoğunluğa rağmen sevdiklerine zaman ayırabiliyordu. "Gel hadi, ayarladım suyu."

Omzumdan tutup yavaşça beni suya doğru ilerletti. Titreyip Changbin'e sarıldım. "Çok soğuk.." Sırtımı okşadığında Changbin'den ayrıldım.

"Alışırsın merak etme." Kafamı tamam anlamında sallayıp kollarımı birbirine bağladım. "Bakma kalçama, utanıyorum."

"Dün her şeyi gördüm zaten, utanılacak ne var?" Yanaklarım kızardığında gülmüştü. "Geç kalacağız hadi yıkanalım."

┅┅┅

Duştan çıktığımızda havluyla beraber yatağa oturdum. "Ben çıkıyorum." Saçını kuruttuktan sonra kapıya doğru ilerledi.
"Gelirim zaten yanına."

Kafasını sallayıp odadan dışarı çıktı. Havluyu çıkarıp kıyafetlerimi giymeye başladım. Kıyafetlerimi giydikten sonra odanın kapısında bir ses duydum.

"Gel.." Kapı aralandı ve Felix içeri girdi. "Lix, hoşgeldin." bana sinirli olduğu için
sadece kafasını salladı.

"Küs müyüz?" Sıkıca sarıldığım da biraz bekleyip karşılık verdi. "Hayır, değiliz"
Felix'den ayrılıp, saçımı kurutmak için makineyi elime aldım.

"Hızlı kurut saçını, işimiz var." Bir yandan saçımı kuruturken bir yandan da  Felix'e bakıyordum.

"Ne işi?" yatağa oturup bana döndü. "Ben odamı daha yerleştiremedim, bana yardım edeceksin."

"Hyunjin'e deseydin o yardım ederdi." Kafasını sallayıp tekrar ayağa kalktı.
"Onunda işleri var." Makineyi yerine koyup kapının yanına gittim.

"Peki, gel hadi." Felix koluma girip odadan çıktık. Kart ile kapıyı kitleyip koridorun sonuna doğru gitmeye başladık.

Felix'in odasına girmiştik. "Odan ne kadar dağınık." kafasını üzgün bir şekilde sallayıp bana baktı. "Çok dağıldı."

Sırtını sıvazlayıp kutuyu elime aldım. "İlk şu kutuları dışarı çıkarmakla başlayalım."

Kutuyu zaten açık olan kapıdan dışarı bıraktım. "İşimiz zor olacak." Boş olan kutuları iç içe koyuyordu, Lix.

"Bugün toplantı var.." kafamı Lix'e çevirdim. "Neden ki? Ne oldu?" Önüne gelen saçları geriye taradı.

"Şirketin gelirleri hakkında." Odada ki bütün boş kutuları kapının önüne koymuştuk.

"Bende bir şey oldu sandım." gülümseyerek yere oturdu. "Of, çok yoruldum." Elinden tutup yerden kaldırdım.

"Ne yorulması? Daha çok işimiz var."

☆☆☆☆☆☆

sinavlar bitene kadar idare edin 🥺

kisa oldu biliyorum ama atmami istiyordunuz bu kadar oldu

diger fice de yb aticam bekleyin sadece

yazim hatasi vb. varsa kusura bakmayin

gorusmek uzeree 🫂✨

𝐁𝐨𝐬𝐬//𝐉𝐞𝐨𝐧𝐠𝐛𝐢𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin