11 - İyi Birisin

62 14 59
                                    

diger bolum smut kizlar :D

☆☆☆☆

"Ne saçmalıyorsun! Rahat bırak beni." Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı. "Boşuna uğraşma, o kadar kolay kurtulamayacaksın elimden." Hızlıca arkamı döndüm.

İnsan sandıklarım, meğersem cesetlermiş. "Ne yaptım sana? Yüzünü ilk kez görüyorum.." Cesetlerden dolayı midem bulanmıştı. "Changbin'in ile sevgili oldun.." Ne saçmalıyordu bu kız?

"Çocukluğumdan beri aşıktım ona. Ama seninle sevgili oldu, seni önemsedi. Senin yüzünden benden nefret etti!" Sinirle bağırmıştı kız. "Benim suçum ne? Ben de duygulara sahibim, Changbin de duygulara sahip."

Üstüme doğru yürüdüğünde geriye doğru gittim. "Sen daha iyi biriydin. Daha iyilerine layıktın.." Dediği şey yüzünden azda olsa tebessüm ettim. "Sen de iyi biri olabilirsin. İkimiz de insanız. Bir farkımız yok." Kızı sakinleştirmeye çalışıyordum.

"Kapa çeneni. Bu ölmeyeceğin anlamı gelmiyor." Ölecektim. En büyük korkumu yaşayacaktım. Sayıklamaya başladım. "Hayır, hayır, hayır." Bu sefer rüyada değildim.

Etradımda beni koruyacak kimse de yoktu. "Yalvarırım öldürme, ölmekten çok korkuyorum.." Kız kahkaha attı. "Ben de Changbin'in beni sevmemesinden korkuyorum. Onu ne yapacağız?"

Önümde sadece iki tane seçenek vardı.

Ya ölüm, ya ayrılık

"Ölüm ya da ayrılık. Seç birini." Gözlerime odaklanmış, vereceğim cevabı bekliyordu. "Ne kadar vaktim var?" Tedirgin olduğum için cevap veremiyordum. "Belirli bir vaktin yok. Ben ne zaman istersem o zaman cevap vereceksin."

Yaşamayacaktım, çok emindim. "Biraz bekle lütfen!" Gözlerini devirdi. "Of, tamam." O kadar anılarım, yaşadıklarım hepsi boşa mı gidecekti? Herkesten gizli mi ölecektim.

Sevgilimi, arkadaşlarımı, ailemi hepsini arkamda mı bırakacaktım? Hayır, ben bu kadar aptal değildim. Yüzünü ilk kez gördüğüm bir kızın, beni öldürmesine izin mi verecektim?

"Hiçbiri.." Mırıldanmıştım. "Ne dedin?" Ayağa kalkıp karşısına geçtim. "Hiçbiri, ne ayrılık, ne ölüm." Yüz hatlarından sinirlendiğini anlamıştım. Silahı bana doğrultu. "Öldüreceğim seni."

...

Yüzüme sıçrayan kanlarla gözümü kapattım. Ölmedim ya da öldüm. Yaralandım ya da yaralanmadım.

"Ölecek olan kişi sendin Minhae." Tanıdık gelen sesle gözlerimi açtım.

"Changbin!"

Üstümdeki kanları umursamadan, koşarak Changbin'e sarıldım. Tekrardan ölmekten kurtulmuştum.

"Yavrum benim." Sarılmama karşılık verdi. Gözyaşlarımı silip saçımdan öptü. "Sakin ol güzelim, geçti her şey." Changbin'in beyaz gömleği, kanlara bulanmıştı.

"Ölüyordum Changbin." Saçlarımı yüzümden çekip dudaklarıma bir öpücük kondurdu. "Ben varken ölmeyeceksin, tamam mı?" Kafam ile onayladım Changbin'i.

"Hadi gel odamıza gidelim, temizleyelim seni." Elimden tutup odaya doğru gitmeye başladık. Ellerim, yüzüm, her yerim kan olmuştu. Ne kadar korksam bile Changbin'e demiyordum.

"Geldik. Gir hadi içeriye." İçeriye doğru girdiğimizde elimi bıraktı. "Hadi temizleyelim seni." Kıyafetlerimi çıkarmaya başladı. Kolumu kaldıracak gücüm olmadığı için yardım edemiyordum.

Kıyafetlerimi tümden çıkarmıştı. Suyun sıcak tarafını açmıştı. "Isınır birazdan, sen gir bakalım." Suya dokunduğum an da geri çektim. "Çok soğuk.."

Suyun ısınmasını bekledim. Birkaç dakika bekledikten sonra suyun altına girdim. Vücudum suyla temas ettiğinde titremişti. "Gözlerini kapat ve vücudunu bana bırak." Kafamı aşağı yukarı salladım. "Tertemiz yapacağım seni.."

✦✧✦

"Nasılsın, rahatladın mı?" Gülümsemiştim. "Evet, hemde çok." Havluyu bana doğru uzattı. "Bir daha seni yanımdan ayırmayacağım. Her yanından ayrıldığımda başına bir olay geliyor."

İkimizde gülmüştük. "Koynundan ayırma beni." Sıkıca sarıldım Changbin'e. "Kaçmazsan tabii ki de." Gülerek saçımı okşadı. "Saçmalama! Kaçmam ben."

Gülerek cevap vermiştim. "Neyse hemen üstünü giyin, yoksa hasta olacaksın." Changbin'in yanaklarını avcumun içine alıp sıktım. "Sen büyüdünde beni mi düşünüyorsun?"

"Büyümüş müyüm yavrum?" Kaslarını gösterdi dediğime karşılık. "Off." Dudağımı ısırdığımda kaslarını geri kapattı. "Heey! Neden kapattın." Dudaklarımı büzüp Changbin'e baktım.

"Bak hasta olacaksın. Hemen giyin kıyafetlerini." Kafam ile onaylayıp kıyafet dolabına doğru ilerledim. "Odaları birleştirelim mi?" Odalarımızın arasında çok fazla mesafe vardı. "Olur yavrum birleştiririz."

☆☆☆☆

boss'u cok dislamisim o yuzden ozur diledim baristik.

ama bu uvey evladim oldugu gercegini degistirmez.

neyse, nasildi. diger bolum smut hadi yine iyisiniz.

yazim hatasi vb. seyler varsa kusura bakmayin.

diger bolumlerde goruseliim ✨🫂

𝐁𝐨𝐬𝐬//𝐉𝐞𝐨𝐧𝐠𝐛𝐢𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin