☆☆☆☆☆☆☆☆
"Uzun süredir beklediğim an, yeni şirket."
Arabadan inip, yeni şirkete doğru koştum. "Tanrım..Çok büyük" bana yetişmeye çalışan Changbin'e döndüm.
"Ne kadar yavaşsın ya." koşmaktan nefes nefese kalmıştı. "Sen..Sen çok hızlısın, bana suç atma."
Parmak ucuma kalkıp Changbin'e sarıldım. "Özür dilerim patron, koşmamalıydım.."
Dudaklarımı büzdüğümde, elleri belimi buldu. "Affettim seni, ama bir daha koşma."
Kafamı sallayıp Changbin'den ayrıldım. Şirketin kapısına doğru ilerledim ve kapıyı açtım.. Çok göz alıcıydı.
Bir sürü özel oda, yemekhane, revir, depo, yeraltı kısmı dâhi vardı. Ormanlık bir alanda olması daha iyiydi. İzimizi bulmaları zor olacaktı.
Odama gelmiştik. Büyük koltuk dikkatimi çekmişti. Büyük ve gösterişliydi. Rahatlığı hakkında pek bilgim yoktu.
"Changbin, koltuk rahat mı?" sırıtıp bana döndü. Yanlış birşey mi söyledim ben?
Birkaç saniyedir bakışıyoruz çünkü..."Test edelim mi?"
Düşündüğüm şey mi olacak " en iyisi anlamamış gibi yapmaktı. "Nasıl olacak o?" Beni koltuğa sırt üstü yatırıp üstüme çıktı. Kollarım çoktan omzunu bulmuştu.
"Deneyimli bir şekilde öğreneceksin.."
Tırsmadım desem yalan olabilirdi. İçimi yavaş yavaş bir heyecan kaplıyordu."Changbin! Kapıyı kapat." aniden bağırdığım için korkmuş olmalı. Üstümden kalkıp kapıyı kitledi. "Şimdi oldu mu?" Kafamı sallayıp tekrar aynı pozisyonu aldık.
"Canım Acıyacak mı?" bacağımı hafifçe ayırdı. "Elimden geldikçe acıtmamaya çalışacağım." Yattığım yerden doğrulmaya çalıştım.
"Neden kalkmaya çalışıyorsun? Sorun ne?" Kalkmama izin vermiyordu. "Üstümüzü çıkartmayacak mıyız?" dediğim şey ile beni bıraktı.
Hemen kıyafetlerimi çıkartmaya başladım. Sevişmeyi yarıda bırakıp kıyafetleri çıkartmak zor olmalıydı.
...
vücudu
...
Uzun süredir düşünüp durduğum vucüdü... İlk kez çırılçıplak bir şekilde karşımda duruyordu. Kasları ve göğüsü beni mahvetmişti bile.
Bakışlarımı yavaşça alt tarafa doğru indirdim. Tanrım... O penisi nasıl içime alacaktım ki? Çok büyük ve kalın duruyordu.
"Neyi inceliyorsun?" kafamı sallayıp tekrar düzeldim. Yavaşça kucağına oturup, ellerimi omzuna attım. "Devam edelim hadi."
Birbirine bastırdığım bacaklarımı ayırıp boynuma yöneldi. Boynuma kendi imzalarını bırakmaya başladı. Eminim ki çok yakışacaktı boynuma.
"Acıtıyor muyum?" kafamı hayır anlamında sallayıp, ellerimi saçına attım.
Boynumdan ayrılıp göğüs uçlarıma yöneldi. "Boşalma sakın, tamam mı?""Boşalmam, sanırım.." göğüs uçlarım hassas yerlerimden birisiydi. Pembe tomurcuğu ağzına aldığında kafam geriye doğru gitti.
Çok fazla zevk alıyordum.
Bir eliyle de diğer göğüsüm ile uğraşıyordu. Boşalmamak için çaba gösteriyordum. Göğüs uçlarım gittikçe daha fazla hassaslaşıyordu.
Göğüs uçlarımdan ayrılıp 2 parmağını ağzıma götürdü. "Em" Parmaklarını emip ıslatıyordum. Ama her türlü canım acıyacaktı. biliyordum.
Parmaklarını ağzımdan çıkartıp beni yüz üstü koltuğa yatırdı. "Kaldır kalçanı" kalçamı kaldırmaya çekinsemde, kaldırdım kalçamı.
İki parmağını içime gönderdiğinde inlemiştim. "Acıdı.." parmağını yavaşça içimde hareket ettirmeye başladı.
Neydi bu his..?
İçimi gıdıklıyordu. 2 parmak bu hissi veriyorsa, penisi nasıl hissettirecekti?
Kesin canım acıyacaktı.Parmaklarını içimden çıkarttı. Penisini birkaç kez çekiştirip, deliğime konumlandırdı. "Hazır hissediyor musun?"
"Evet..Hadi gir içime" yavaş bir şekilde içime girmeye çalıştı. "Kasma kendini."
yüzümü koltuğa bastırıp kendimi rahat bırakmaya çalışıyordum.Yeterince bekledikten sonra içime azda olsa girmişti. "Acıyor.." içimde ilerlemeyi durdurup alışmamı beklemeye başladı.
Birkaç dakika sonra kalçamı salladım.
"Alıştım.." penisini tutup içime tamamen girmesini bekledim. Yarıya kadar girmişti."Devam et.." inlemekten doğru düzgün konuşamıyordum. İçimde hareket etmeye başladı. Her hareketinde vücudum kayıyordu.
Benim sesli inlemelerime, Changbin hırlayarak eşlik ediyordu. "Hızlansana.."
kalçama vurup dahada hızlandı. Yarına yürüyemeyecektim.Prostatıma vurduğunda çığlık atıp kalçamı Changbin'e bastırdım. İkimizde zevkten delirecek hale gelmiştik. Penisime uzandığımda ellerimi tutup başımın üstünde birleştirdi.
Prostatıma sert vuruşlar yapmaya devam ediyordu. Aldığım zevkten dolayı gözlerim kayıyordu. Hissettiğim doluluk yüzünden gözlerim dolmuştu.
Aynı anda boşalmıştık. İçimden çıkıp koltuğa yaslandı. "Gel ve penisimi ağzına al." verdiği emir ile koltuktan kalkıp, yere oturdum.
Penisini avcumun içine aldım. Hepsini ağzıma almam zor olacaktı. Ucunu ağzıma aldığımda inlemişti. Bir eliyle saçımı tutmuş, hareket etmeme yardım ediyordu.
Penisi çoktan boğazıma ulaşmıştı. Kafamı ileri geri hareket ettiriyordum. Terlediği için daha yakışıklı görünüyordu.
Elimle bacağından tutup daha fazla hızlandım. Hareketlerimle birlikte inlemeleride çoğalmıştı.
Vücuduna bakarak boşalabilirdim. Hızla inip kalkan göğüsüne bakarak ne kadar zevk aldığını anlayabiliyordum. Ağzıma geldiğinde geri çekildim. Kucağına çıkıp göğüsünü avucumun içine aldım.
"Jeongin!" göğüs tomurcuğunu ağzıma aldığımda titredi. "Dur.." yalayıp, ısırıyordum. Bir eliylede saçımı okşuyordu.
Penisimi eline alıp çekiştirmeye başlamıştı. "Eşitsizlik olmamalı değil mi?" kalın çıkan sesiyle göğüsünü bırakıp
omzuna tutundum. Kaç saattir sevişiyorduk.Bende boşaldığımda koltuğa yatırdı. "Hadi uyuyalım Changbin.." tek kaşını kaldırıp bana baktı. "Ne uyuması? Daha birkaç tur yaptık."
Sanırım bu gece hiç bitmeyecekti
☆☆☆☆☆☆☆☆
cok kotu oldu kizlar. kizmayin ama oyle oldu.
yazili haftasi oldugu icinde bolumleri gec atabilirim. 😔
cok zor yazdim bolumu, surekli dikkatim dagildi ve cok karisikti, anlamamaniz cok normal kusura bakmayin
yazim yanlisi vb. ozur dilerim kontrol etmeden atiyorum
gorusmek uzeree 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐨𝐬𝐬//𝐉𝐞𝐨𝐧𝐠𝐛𝐢𝐧
Fanfiction"Çalışanlar, patronlarının dediklerini yapmak zorundadır Jeongin. Fakat sen benim dediklerimi yapmıyorsun." "Ama sen bana patronum gibi davranmıyorsun" ┃FemJeong┃ 30.09.23 ‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙