yb gec geldigi icin ozur dilerim. telafi etmeye calisacagim
☆☆☆☆☆☆☆
Yatakta acıyla doğruldum. "Of, dün gece saat kaçta yattık?" Yanımda yatan adama döndüm. "Hiçbir fikrim yok. Sadece seni ve vücudunu hatırlıyorum.."
Koluna hafif bir yumruk attım. "Utandırma Changbin." Yanaklarım kızarmıştı. "Dün gece niye utanmadın?" Kollarımı bağlayıp yataktan kalktım.
"Sus." Gülerek yataktan kalktı. "Hadi ama güzelim, sevgili değil miyiz? Neyden çekiniyorsun?" Sıkıca arkamdan sarıldı. "Çok normal değil mi? Alışık değilim sadece.."
Boynuma gömüldüğünde titredim. "Alışacaksın yavrum. Alıştıracağım seni." Arkamı dönüp kollarımı Changbin'in boynuna doladım. "Bir tur daha?"
"Ne doyumsuz çocuksun." Bir kolumu kaslarına indirdim. "Öyle miyim?" Duruşumu dikleştirdim. "Hemde nasıl.." Dudaklarımı büzdüm. "Yapmıyoruz yani?"
"Gece yapalım olur mu? Yoksa yürüyemeyeceksin." Göz kırpıp Changbin'den ayrıldım. "Senin suçun, çok hızlısın." Saçımı geriye taradım.
"Hızlı olmamı isteyen sensin." Ellerim ile yüzümü kapattım. Yatağa oturduğum da yanıma geldi. "Doğrular bunlar tatlım." Çıplak vücuduma öpücükler kondurmaya başladı.
"Changbin! Dur." Beni dinlemeyip öpmeye devam etti. Omzuma kondurduğu sayısız öpücükler, beni gıdıklandırıyordu. Elinden kurtulup kapıya yöneldim.
"Heey! Çıplaksın Jeongin. Dışarı böylece çıkmana izin veremem." Elimden tutup yatağa oturttu ve dolaptan kıyafetlerimi çıkardı. "Üşüyorum, hızlı olur musun?"
Bacaklarım soğuktan dolayı yavaş yavaş titriyordu. "Tamam güzelim." Kıyafetleri yatağın üzerine koydu ve giydirmeye başladı. "Buz gibi olmuş vücudun, deseydin daha önceden giydirirdim."
Başımı yere doğru eğdim. "Hadi gel gidelim." Kıyafetlerimi tamamen giydirmişti. "Tamam." Tam kalkacakken geri yatağa oturdum. "Changbin, gitmek istemiyorum.."
Bana doğru eğildi. "Neden yavrum? Sorun ne?" Ellerimi Changbin'in yanaklarına çıkarttım. "Kalçam ağrıyor.." Dudaklarımı büzdüm ve yanaklarını okşadım.
"Sen istedin ama güzelim. Kalk hadi." Kafamı hayır anlamında salladım. "İstemiyorum." Gitmemek için direniyordum. "Olmaz öyle. Çok tembelleştin sen."
Elimi tutup kaldırmaya çalıştı. "Her seviştiğimiz de böyle yaparsan batarız." Zorlamayı bıraktığında elimi ovuşturdum. Belimden tutup yatağa uzanmamı sağladı.
"Sen istedin. Acısına sen katlanacaksın Jeongin." Dediği şey tam kavrayamadan boynumda dudaklarını hissettim. "Ne?" Ellerim direkt saçlarına çıktı.
"Sus ve sadece zevk almaya bak.." Derimi dudakları arasına aldığında saçlarını daha sıkı tutmaya başladım. Gözlerimi kapattım ve boynumu ona teslim ettim.
"Doyamıyorum sana." Bir eli ile belimi kavradı. Boynumun morardığına yemin edebilirdim. Tam olarak zevk almaya başladığımda masanın üzerinde çalan telefon ikimizin de zevkini bozmuştu.
"Of. Lanet olası şey." Boynumdan ayrılıp telefona yöneldi. "Ne var?" Yatakta doğrulup Changbin'i beklemeye başladım. "Tamam. Geliyorum." Telefonu cebine atıp dudaklarıma bir öpücük kondurdu.
"Yavrum, işim çıktı benim. Akşam devam edeceğim, söz." Kafam ile onaylayıp sıkıca sarıldım. "Dikkat et. Sana bir şey olsun istemem." Saçımı okşayıp, sarıldı.
"Sende yavrum." Benden ayrılıp odadan dışarı çıktı. Aynadan boynuma baktım. Morarmıştı. "Kapatmam lazım." Aksi takdirde, hakkımda bir sürü dedikodu çıkabilirdi. Belki de çıkmıştır bile.
❀✧
Sonunda boynumu kapatmıştım. Şimdi ise Felix'in yanına gidecektim. Ya da uyuyabilirdim. Ama Felix'i yalnız bırakmak istemezdim. İzinliydi bugün.
Odanın kapısını kilitletip Felix'in odasına doğru ilerlemeye başladım. Merdivenlerde ağlayan birini fark edince, oraya doğru ilerlemeye başladım. "Hey? İyi misin?"
Ellerini yüzünden çektiğin de göz göze geldik. "Değilim!" Ağlaması daha çok şiddetlenmişti. Yanına eğilip merdivenlere oturdum. "Yardım edebilir miyim?"
"Olur.." Gülümseyip kızın elini tuttum. "Benimle gel." Elimi kavrayıp üst kata doğru yürütmeye başladı. "Nereye gidiyoruz?" Kızı daha tanımıyordum. Umarım başıma bir iş açmazdım.
"İçeriye geçer misin?" Terettüd ile kapıyı araladım. İçeride birkaç kişi daha vardı. "Aptal.." İçeriye doğru itildiğim de kıza döndüm. "Hey! Ne yapıyorsun?"
"Anlamayacaksın Jeongin."
☆☆☆☆☆☆☆☆
hic sevmiyorsunuz dimi fici. bende sevmiyorum :/
neyse guzel olmadi. ama telafi edicem soz.
yazim hatasi vb. varsa ozur dileriim.
diger bolumde gorusuruzz ☆♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐨𝐬𝐬//𝐉𝐞𝐨𝐧𝐠𝐛𝐢𝐧
Fanfiction"Çalışanlar, patronlarının dediklerini yapmak zorundadır Jeongin. Fakat sen benim dediklerimi yapmıyorsun." "Ama sen bana patronum gibi davranmıyorsun" ┃FemJeong┃ 30.09.23 ‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙