Capitolul Paisprezece

112 12 1
                                    

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cam pe vremea când mă obișnuisem să văd studenți în sesiunea de vară, aceștia au plecat, iar anul școlar la Carlisle Prep a început cu explozie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cam pe vremea când mă obișnuisem să văd studenți în sesiunea de vară, aceștia au plecat, iar anul școlar la Carlisle Prep a început cu explozie. Uitasem cât de aglomerat era aici — holurile pline mereu de oameni, vorbărie peste tot, umerii loviți. Iar cu studenții, a venit și toamna. Frunzele au devenit galbene și portocalii, apoi au căzut complet din copaci, lăsându-i goi și expuși.

Ca și frunzele, o parte din mine a vrut să părăsească corabia. Dar m-am agățat, chiar și atunci când m-am simțit crocantă și fragilă și ondulată la margini, la fel ca ele.

Într-o juxtapunere ciudată, Pope a petrecut săptămâni întregi așteptând cu nerăbdare ziua mea de naștere. Am fost mulțumită de acest lucru — mai ales având în vedere ceea ce i-am cerut — dar era ciudat, din moment ce ocazia meritase cu greu o felicitare de la cineva din jurul meu anul trecut.

Părea hotărât să șteargă acea experiență.

Când în sfârșit a sosit ziua, am fost trezită de ușa dormitorului meu, care s-a deschis și s-a lovit de perete.

Pope a intervenit purtând o pălărie de zi de naștere, suflandu-mi lejer un fluier de petrecere în față.

"Mulți ani trăiască. Mulți ani trăiască. La mulți ani, dragă Lenny." A cântat, ținând în mână două pahare pline și sub braț o sticlă de lichior elegantă.

M-am uitat la ceasul deşteptător de pe noptieră. Încă nu era nici măcar opt.

După o pauză dramatică, a terminat. "Laaa-aaaa mulți ani."

A căzut lângă mine pe saltea, întinzându-mi unul dintre pahare. Am dat noroc, am bolborosit urale și ne-am trimis lichidul usturător pe gât.

"'Neața," Am salutat amețită. "în caz că cineva a uitat..."

"Totuși, este cu adevărat? Totul e relativ, Lenny. Mai ales timpul. E ora cinci pe undeva." Și-a mai turnat un shot, făcând semn cu sticla spre paharul meu gol.

Am clătinat din cap, ridicându-mă în fund. "În Sydney, de fapt. Acolo e ora cinci."

Eram un pic tocilară. Întotdeauna mi-a fost sete de informații. A funcționat în beneficiul meu, în cea mai mare parte. De exemplu, ieri am lucrat la piesa mea și am dezbătut cum să sculptez o inimă zdrobită. Am vrut să se reverse din pieptul statuii, ca lava care alunecă dintr-un vulcan activ. Din fericire, am mers la cursurile din timpul zilei când mă plictiseam să adun mai multă inspirație și am dat peste o tehnică din hârtie pe care Alma a demonstrat-o într-una dintre clasele de nivel superior. Hârtia era fragilă, încrețită, subțire; mersesem la chioșcul de ziare de peste pod de îndată ce terminase cursul și cumpărasem un teanc de ziare și lipici.

Zeu Furios (All Saints High #3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum