Emlékek

102 7 1
                                    

Ennyi. Csak emlékek maradtak belőle. Vége van. És nagyon hiányzik. Mióta Koreába lakom, minden éjjel vele álmodok és, hogy itt van mellettem és beszél hozzám. Csak beszél és beszél. Én meg hallgatom. Csak az a baj, hogy mikor felkelek, akkor nincs ott. Fáj kimondani, de.... KARINA NINCS MÁR. MEGHALT. A LEGJOBB BARÁTNŐM VOLT. És az is marad. Mindörökké.

Koreában minden más, mióta elköltöztünk a szüleimmel. A munkahelyem a rendőrség lett. Fura, hogy a leghíresebb maffia queen a rendőrségnél dolgozik. De a maffia duónk már nincsen. Sehol a világon nem tudják, hogy hogy nézett ki az arcunk a duónkban, de viszont a nevünket tudták. Így a koreai nevemet használom majd, a Kim Minji-t. A magyar nevem Palvin Melissa. Becézése: Melcsi. Eddig is a Minji-t használtam a normál életbe, csak a maffiában és a maffia embereinek voltam Melcsi. De mostmár ez nincsen.

Mimden nap papír munkát csinálok a rendőrségnél. Nagyon unalmas mondhatom. Most éppen a Bangtan Boys maffia szervezet ellen nyomozunk. Jól feladták a munkát, de most komolyan. Azt se tom, hogy kik ők, de nem is nagyon érdekel. Elvileg embereket rabolnak el a rendőrségről, kihalgatják őket, majd ha már mindent kitálalt az illető és nincs rá szügségük, megölik és kidobják az utcára, ahol mindenki ott van. Mondhatom nagyon félek (😒). Ezek nagyon gagyi trükkök, amikkel ők próbálkoznak. Még szerencse, hogy nem keresik olyan fürgén a kamerákon a rendőrök, merthogy olyan helyeken kapják el őket, ahol kibaszott sok kamera van és ez gagyi. Már többször mentünk a kamerákkal végig az autó után, de valahol ott a vége fele eltűnik mindig a kocsi. De ha a rendőrségnek lennék Szöultól messze vidéken nyomoznék a maffia ház után. Én mikor a maffiának házat kerestem Budapesttől az elhagyatott területeken kerestem vidéki házakat. De persze én nem fogok ilyen ötletekkel előállni, csak hogy segítsem a rendőröket és persze a Bangtannak se fogok segíteni, mert eszem ágában sincs újra maffiába állni. A rendőrségi munkát meg szívemből gyűlölöm. Nagyon unalmas és Hanni-t, aki velem egy fülkében dolgozik ki nem állhatom, az a legszarabb, hogy állandóan nyalizik a főnöknek és nyávog az egér hangján, ami miatt olyan szívesen leszúrnám, de akkor lecsuknak. Már talán tizenegyedik hónapja lakom itt Koreában és volt alkalmam látni kettőször, hogy a Bangtan egyik embere elrabolja az embereinket. Mindig egy kifejezetten vékony mégis jóképű pasi rabolja el őket, haja normál méretű, van mikor maszkban jelenik meg, mindig ott van nála a cigije. Mind a 2 alkalommal észre vette, hogy ott állok és szemrebbenés nélkül végig nézem, ahogy elrabolja az embert.

De nem nagyon törődött velem, csak rám pillantott összehúzta a szemét, megnézett rendesebben és már végezte is tovább a munkáját

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

De nem nagyon törődött velem, csak rám pillantott összehúzta a szemét, megnézett rendesebben és már végezte is tovább a munkáját. Nem nagyon félek tőlük. Valljuk be én nem nagyon félek semmitől, ha mondanom kéne valamit, akkor talán a poloska lenne. Tudom, hogy vicces, de én attól az egy dologtól félek és ilyedek meg. Mástól nem nagyon.

Csütörtök reggel 7 óra van és ballagok éppen a melóba. Olyan unalmas és keserű az életem, hogy az már szánalmas. Az emberek néha azt hiszik, hogy gyászolok a fekete outfittem-ben, ami valahol igaz, valahol pedig nem. Mindig feketében járok és néha rám tör a depresszió Karina miatt. Karinában a legjobb barátomat, a tstvéremet vesztettem el.
Ahogy ezeken gondolkodtam hallottam, hogy valaki követ. Körülnéztem, de nem láttam senkit. Ahogy mégegyszer körülkémleltem megpillantottam a kamerák sokaságát. Rögtön rájöttem, hogy a Bangtan egyik embere követ és el akar rabolni.

Maffia feleség: Egyedül dolgozom (Jimin ff.)Onde histórias criam vida. Descubra agora