A konyhában nem várt ember fogadott. Jimin. Bruh. Ki más?
- Jót vásárolgattál? - kérdezte gúnyosan, miközbe a kanapén ült, keresztbe tett lábbal és kézzel.
- Aha. Mondhatjuk. - válaszoltam ugyan olyan gúnyosan, majd megindultam a konyhába inni valamit, ahova ő követett.
Elővettem egy poharat és beleengedtem egy kis vizet. Jimin szemével követte a mozdulataimat. Megfordultam és itt tovább a vizet.
- Mikor tervezted meg, hogy elmész? - kérdezte ismét gúnyosan.
- Reggel. Miután kimentél. Répás bácsi. - mondtam gúnyosan mosolyogva.
- Na ide figyelj! Nem érdekel semmien kifogás!!! Nem adtam engedélyt, arra hogy elhagyd a házat a legjobb kocsimmal. - emelte fel az ujját és a hangját. - És azt is tudom, hogy az én pénzemből vásárolgattál, mindenféle szart. És mi ez a szerelés??? Hogy nézel ki? Mi ez a smink, és ez a köröm? - kérdezgette, közben közelebb jött és azon volt, hogy megfogja az arcom, de elkaptam a kezét, amin látszódott, hogy meglepődött. - Ó. Akkor már kurvát is játszol?? - mondta ismét gúnyosan, amitől nem kicsit pipultam be.
- Első fenyegetésedre válasz: Nem érdekel, hogyha nem adtál rá engedélyt. Felnőtt nő vagyok, azt csinálok, amit akarok. Második: Igen, a te pénzedből vettem a dolgokat, amit te nem voltál képes megvenni nekem. És ez itt a ruhám +az új körmöm és sminkem. Szokj hozzá! Harmadik: - mondtam, majd a harmadik képpen felpofoztam, olyan erősen, hogy bele is fájdult a kezem.
Kihasználva émelygését kisétáltam a nappaliba, csak úgy nyugodtan. Ahogy próbáltam az egész szobából kisétálni, de Jimin megfogta a kezem és vissza rántott.
- Hogy gondolod, hogy csak így itt hagysz? - kérdezte már szinte ordibálva, majd szorította a kezem.
- Jimin! Egyszer fogom elmondani, utána esküszöm megbánod. Engedd el a kezemet! - mondtam már nagyon visszafogva magam.
- És mi lesz ha nem? A nagy Kim Minji sírni kezd? - kérdezte ordibálva gúnyosan.
Akkor és ott, abban a pillanatban betelt a pohár. Fogtam és kitekertem a karját. Miután felkellt azon volt, hogy nekem jöjjön, amit én azt hittem, hogy megtenne, de nem is vártam ki a végét egy nagy ugrással hátra rúgtam.
Feltápászkodott és oda jött megfogta a hajam és hátra húzta a fejem.
- Most pedig megkapod a büntetést. - mondta köpködve a szavakat, majd azon volt, hogy hátra rántson, de újra kicsavartam a kezet és ellöktem, ami miatt én is hátra estem.
- Elég! - mondtam a padlón ülve. Majd feltápászkodtam, hogy tudjak magyarázni, amit ő is követett. - Nem érdekel semmien parancs. Nem fogom elfogadni, mivel még mindig önálló vagyok. Te és Jungkook rángattatok ide én voltam olyan hülye, hogy bele mentem. - köpködtem a szavakat. Közben közelebb léptünk egymáshoz. - Nem fogok semmien parancsot teljesíteni.
YOU ARE READING
Maffia feleség: Egyedül dolgozom (Jimin ff.)
FanfictionMelcsi vagy koreai nevén Minji egy magyar-koreai maffia pár lánya, aki szülei halála után saját maffia vállalkozást indít legjobb barátnőjével Karina-val. Barátnője egy súlyos kiválasztatlan bevetésben meghal. Minji-nek nem volt más választása, mint...