Nehéz hét

45 5 3
                                    

Végig mentem az egész házon, mire vissza értem a szobánkba. Eldöntöttem, hogy lezuhanyzok és aztán átmegyek Jessi-hez beszélgetni. Benyitottam a fürdőbe és már el is kezdtem levenni a ruháimat. Beálltam a zuhany alá és hagytam, hogy kiázzon a testem. Olyan jó érzés és megkönnyebülés volt. Miután lemostam magam egy törölközőbe csavartam magam, majd kimentem. A szekrényben valami ruha után kutattam, sikertelenűl. Ugyan is csak az a ruhám volt, amiben jöttem és az, amit Jimin átmenetileg adott. Gyorsan felkaptam magamra és már indultam is ki Jessi-t keresni. Először a szobája felé vettem az irányt és, miután benyitottam megbizonyosodtam róla, hogy nincs bent. Végig jártam az egész második szintet, mire megtaláltam az ebédlőben. Ott nyomta a telefonját pár papír kiséretében. És akkor jöttem rá, hogy nekem is telefon kéne.

 És akkor jöttem rá, hogy nekem is telefon kéne

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Szius! - foglaltam helyet mellette.

- Halika! Na? Mi van? Neked nem Jiminnel kellene edzened? - kérdezte.

- Besokaltam tőle. Olyan taplón viselkedik velem reggeli óta. Nem értem. Pedig eddig jobban viselkedett. Már ha lehet jobbnak nevezni a perverz megnyilvánulásait. - mondtam szemet forgatva.

- Szerintem Jiminnek bejössz. - közölte eszméit vigyorogva.

- Ja, nekem is ő. - mondtam ismét szemet forgatva, mire Jessi egy kis perverz mosoly kíséretében csodálkozott.

- Nem mondod komolyan?! - mondta még mindig csodálkozva. - Jimin soha senkibe nem volt szerelmes, mindig csak egy éjszakás kalandjai voltak. És normális kapcsolata sem volt. SOHA. - mesélte.

- Aha, biztos. És te ezeket honnan tudod? - kérdeztem kíváncsian.

- Régen mindig együtt melóztunk. Csak aztán kitalálták, hogy menjek vissza Amcsiba, mert oda is kellenek emberek, meg aztán az öreg szüleimről is gondoskodhatok. -

- Ah. Értem már. - mondtam.

- Tudod mit? Vezessük Jimin-t bele egy csapdába! - ötletelt Jessi, majd egy kicsit halkabbra vette a hangját. - Csezd föl Jimin agyát ilyen kis apró dolgokkal, tedd féltékennyé, mutogasd magad jobban és a szobában is, ha ott vagytok, hergeld! - mondta Jessi, láthatóan nagyon izgatott volt. Még egy gonosz mosolyt is ejtett.

Jessivel még sokat beszélgettünk egészen ebédig. Jin rendelt kaját és miután az megérkezett összehívta a csapatot kajálni. Jimin mikor beérkezett szeme megakadt rajtam, végig mért, majd szigorú arccal leült. Ebéd köben megbeszéltük a délutáni programot, azaz vásárlás. Kaja után összepakoltam valamennyi cuccot és kimentem a megbeszélt "gyülekező helyre". Jessi felvette a legjobb "plázábamegyekplázabitchvok" outfittet, amitől igazi nőnek nézett ki. Aztán, mikor a többiek is megérkeztek, beszálltunk a nagy furgonba és elindultunk. Jimin elpapolta, hogy mit kell vegyünk és nagyjábol az egész út az én és Jessi beszélgetéseivel telt el.

A plázában gyorsan megkerestük a ruha boltot és belehánytuk az összes fekete ruhát, amit csak találtunk. Azért pár sexy ruhát is bele raktunk a hatás kedvéért. Addig a fiúk új céges eszközökért mentek. Mikor kijöttünk a ruha boltból, a fiúk kérdő tekintettel nézték a megvett ruhákat. Ugyan is, az összes fekete volt. Nem értem miért. A fekete egy nagyon pozitív szín, pont nekem való. Aztán a régi házamhoz mentünk, hogy felszedjük a kellő cuccaimat. Tae volt olyan aranyos, hogy feltörte a zárat, mert hogy a kulcsom ott volt azon a helyen, ahol elraboltak a jómadarak. Megbeszéltük előtte, hogy 5-en megyünk be, a többiek pedig a kocsiban várnak, ugyanis vészhelyzet esetén ők fognak jelezni. Az öt ember: Tae, Jessi, Kook, Jimin és én voltunk. Benyitottunk zárfeltörés után, rögtön előre mentem az új pisztolyommal a kezemben. Azonnal megláttam egy citromos és egy epres cukrot a kandallón. Azon nyomban rájöttem, hogy mi az. Innen sietősre vettem a dolgot. Miután meggyőződtem róla, hogy az illető már nincs egykori házamban, gyorsan a cuccaimért mentem. A többiek közben nézelődtek.

Maffia feleség: Egyedül dolgozom (Jimin ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora