A tegnap esti üzenet miatt Jimin másnap reggel 8-ra gyűlést szervezett. Nekem nagyon nem akaródzott menni, de hát a drága kirángatott az ágyból. Ahogy beléptem a tárgyaló terembe, megláttam az üresen álló székemet és levetettem magam. Miközben Jiminre vártunk Jessivel dumáltunk, aki mellettem foglalt helyet.
- Hallod, annyira elegem van már ezekből a mindennap tárgyalásokból, hogy legszívesebben a kezem közé kapnám Jimint és addig verném még nem már könyörög a halálért. Kis fasz. - panaszkodott Jessi. - Nem tom te hogy bírod. Szerintem össze illetek.
- Nem igazán mondanám, hogy össze jönnénk, a mi kapcsolatunk ilyen csapat-társak extrákkal. - forgattam a szemem. Az utóbbi időben tényleg megkedveltem egy picit Jimint, de ahogy Kook is mondta ő nem szereti a tartós kapcsolatokat....
Ahogy telik az idő egyre jobban megbántam, hogy vissza jöttem a maffiába. A végén úgy is egyedül maradok, mint ahogy mindig.
Miket beszélek? Nekem nincs időm az önsajnálatra!!Gondolkodásomból léptek zaja ébresztett fel. Jimin és a fegyveresek vezetője lépett be.
- Egy olyan ügy kapcsán hívtam össze a csapatot, ami talán veszélyesebb mint gondolnánk. - szólalt meg miután letette magát a székbe.
- Még mielőtt elkezdjük, faszomè raktad 2 órával hamarabb azt a kura időpontot? - kérdezte Jessi nyöszörögve.
- Az időpont holnap délután van. - folytatta Jimin mintha meg se hallotta volna Jessi gúnyos beszólását. - Az üzenet alapján vissza kerestük a gépesekkel a helyszínt. Osanba megyünk. Az őrzött fogoly tőlünk van. A fegyveresek legjobb emberét fogták el. Egy bál közepén kell bejussunk az őrzött szobába. Sok a kamera ezért Suga még ma lehackeli az egészet. A bált fegyveres őrök őrzik, azokat kifogjuk ütni a nagy táncolásban. Aztán behatolunk. Holnapra mindenki báli ruhát fog vásárolni, amire ma délután sort kerítünk. - Jimin úgy beszélt mint egy robot. Miután kiosztotta a feladatokat kitűzte a találkozót a délutáni shoppingra. Aztán szétoszlatta a csapatot.
Délelőtt mindenki henyélt. Társasoztunk, Tae még azt is felvetette, hogy iszogassunk, de Jin morcos nézésére elvetette az ötletet. Ez azért is volt így, mert Jimin sehol nem volt. Minden egyes perceben az ajtó felé pillantottam, hátha meglátom az arcát, de semmi. Néha esküszöm még lépteket is hallottam, de biztos csak az agyam alkotta neszekre dőltem be.
- Naa! Kit vársz annyira?? - kérdezte Jessi egy mindent tudó mosollyal a száján. - Csak nem a hős szerelmesedet?
- Elmész te a jó büdös picsába!!! - durciztam be.
- Minji csak nem szerelmes vagy Jiminbe? - kérdezte hitetlenkedve J-hope.
- Na ne!! Komolyan??? - tette a kezét a szája elé Tae.
- Ezt nem mondhatod komolyan!!! - ordították a többiek szinkronban (kivéve persze Suga).
- Hagyjatok már ezzel békén!!! A jó büdös francokat. Én és a szerelem két külön állatfaj. - mondtam színészkedve. Persze gondoltam mindenki tudta, hogy csak blöffölök, mert az arcukon nem volt látható a meggyőződés, na meg persze a színészet soha nem az én területem volt.
- Ne hazudj itt nekem!! Tudok rólad mindent. A legjobb barátnőmről mindig tudom mikor hazudik, és mikor nem!!! - mondta határozottan Jessi.
- És most hazudik? - kérdezte Rm, mire Jess bólintott egyet. Mindenki elkezdett ú-zni. Már éreztem, hogy az arcom vörösödik, egyrészt a pírtól másrészt a méregtől.
- Szerintem Minji minden szembejövő fiúval lefekszik, szóval nem értem miért csináltok ekkora ügyet ebből. - vágta csendbe a többieket ezzel a jó indulatú mondatával.
VOUS LISEZ
Maffia feleség: Egyedül dolgozom (Jimin ff.)
FanfictionMelcsi vagy koreai nevén Minji egy magyar-koreai maffia pár lánya, aki szülei halála után saját maffia vállalkozást indít legjobb barátnőjével Karina-val. Barátnője egy súlyos kiválasztatlan bevetésben meghal. Minji-nek nem volt más választása, mint...