Yeni yıl yeni insanlar ve başlangıçlar

5.9K 167 90
                                    

Başlıyoruzz.

B

aşladığınız tarih:-->

----------------------------------------------------------------------

"Senin ben ağzına sıçayım Aşkın."
Sabahtan beri bana küfürlerini saydıran canım(!) arkadaşıma karşı gözlerimi devirdim."Ya yeter bıktım sabahtan beri dır dır kafam şişti.Biraz daha konuşmaya devam edersen uçarım sana burdan."

"Susmakmı? Yok ya senin yüzünden zaten şuan bu durumdayız.Olum ben sana demedimmi yapmayalım diye.Ya sen manyakmısın kardeşim hocanın götünü asitle yakmak ne bizi mahkemeye vermediğine dua e-"Ağzına bitane patlatmamla sonunda konuşmayı kesti.

Abartıyordu vallahi abartıyordu. Neymiş efendim biz çok yaramaz öğrencilermişiz.
"Amk ne yaptık sanki alt tarafı okulun tüm camlarını kırdık,basketbol potasınıda kırdık, öğrencileri ve öğretmenleri zehirledik,sonra-"

Bu sefer bana gelen darbeyle sustum.Yani bi bakıma yaramaz öğrenci ola bilirdik. Ama sonuncusunda biz haklıydık bi kere.Matematik hocası takmıştı bize. Bizde ona küçük bir ders verdik. O kadarda küçük olmaya bilirdi...

Her neyse işin sonucunda boku yemiştik. Ve okuldan atılmıştık şimdi ise evin kapısında bekliyorduk. Ailelerimiz durumu öğrenmiş ve hepsi bizim eve toplanmışdı. Çok fena olacaktı birazdan. Götümüz tutuşuyordu giremiyorduk içeri.

Biz yarrağımıza kadar terlerken kapı açıldı.
İşte şimdi ciddi anlamda boku yalayıp yutmuştuk..
"Geçin içeri" annemin tok sesiyle ikimizde titremeye başlamışdık. Zar zor içeri girdiğimizde, bize saydırmaya başlamışlardı.

"ULAN HOCANIN GÖTÜNÜ YAKMAK NE RUH HASTASIMISINIZ SİZ? BİDE ÜSTÜNE OKULDAN ATILDINIZ DAHA İLK HAFTASI OKULUM MK BİSMİLLAH YANİ Bİ NOLUYORUZ?!"

Bunun gibi bir sürü lafları yüzümüze tükürerek vuruyolardı. Alışmıştık artık. Ama bu sefer okuldan da atıldık ne olacaktı şimdi...

"Bu son raddeydi. Bundan sonra diğer okulunuzu yatılı olarak okuyacaksınız. Eyerki ordan da şikayet gelirse, götünüzü kollayın ANLAŞILDIMI?!"

Babamın son söyledikleriyle ikimizinde gözleri büyümüş ve ayaklarına kapanıp yalvarmaya başlamışdık. Olamazdı bu olamazdı..

(Olacak aşkın olacak yırtma götünü)

___________________________________________

Oldu. Bizim yalvarışlarımızın bi anlamı olmamışdı. Ama iyiki dayak yememişdik..
Şimdi valizimizimi toplamakla meşguldum.
Ama gözlerimde dolmuşdu oturup ağlayacaktım.

Bi başıma ne yapacakyım ben orda.Ahmette benle gelecekti ama işte..
Ya başıma bir şey gelirse? Ya beni kaçırırlarsa?Ya bu kaçıran kişiler organ mafyası olursa? YA BENİ ÖLDÜRÜRLERSE?!
Tamam abartmış ola bilirim. Hüznle dudaklarımı büzdüm ve valizimi toplamaya devam ettim.

Son olarak uyku ayıcığımıda valizimin bir köşesine sıkıştırıp ağzını zar zor olsada kapattım. Ortalığı toplayıp yatağıma geçtim.
Gözlerimi kapayıp olayları düşünmeye başladım. Çok geçmedende tatlı uykuma yenilip rüyalara daldım.

&

Sabah annem beni erkenden kaldırmıştı. Bu gün yeni okulumuza gidecektik. Kahvaltıyı ettikten sonra yola çıktık. Yeni okulum şehirin tam merkezinde gösterişli ve lüks bi okuldu. Ben yol esnasında annemlere hala yalvarmakla meşguldum ama onlar beni gram götlerine takmıyorlardı..

Höst, yavaş gel.-GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin