Hoppp uzunnn zamann sonraa sahalardayımm hehehe buna bölüm atayım diğerinede yb atacağım ehehe VEE VEE 2 BİNN OKUMAA OLMUSUZZ TESEKKURR EDERİMM BİDE OY VERSENİZ MÜKEMMEL OLCAK
Bide diğer bölümüde okuyun unutmussunuzdur🥲
OY VERİNN VE YORUMM YAZINN
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
AŞKIN'IN ANLATIMIYLA
Bittim ben bittim.. şey yapmadan bırakmaz bu şimdi beni.
"Aşkın? Yavrum ne yapıyorsun burada?"
Tuvaletteyim.Tabii ki de yemek yiyeceğim.Başka ne yapıyor ola bilirim ki.
"Şey oldu. Benim şeyim geldi o yüzden geldim." Aklına sokayım Aşkın bu nasıl bir açıklama..
Ben hala ellerimi yıkamakla meşgulken, boynumda hiss ettiğim nefesle küçük bir çığlık attım.
"Şş sakin ol güzelim."
Şuan 'sapık var imdat!' diye bağırmak istiyordum. O laftan sonra Aşkın uçmuştu zaten. Yok Aşkın gitti.Ellerimi daha fazla yıkamaya devam edersem yosun tutacaktı. Bide benim babam çok güzel pastalar yapardı ben çok severim.
"Aşkın."
Bana seslenmesi ile saçma sapan düşüncelerimden sıyrıldım.
"Efendim Atlas.."
O suyu kapatıp ıslak ellerimi tutmuşdu.
Sonra beni kendine çevirmişti. Yüzlerimiz çok yakındı. Ayrıyetten nefeslerimiz bir birine karışıyordu.Benim kalp atışlarım hızlanırken o daha fazla yüzüme yaklaşıyordu. O kadar fazla yaklaşmıştı ki bir şey söylesem dudaklarımız birbirine değecekti.
Yüzümden uzaklaştığında kaçmak için haraketlenirken o belimden tutmuş beni yerime sabitlemişti.
Yapma yanarız..
Soğuk terler akıtmaya başlıyordum artık. Yüzümün ve vücüdumun her tarafı yanıyordu.
Dilim tutulmuşdu sanki bir şey söyleyemiyordum. O ise hızla boynuma yaklaşıp öpmüştü. Öpme sesi tüm odayı sarınca ben daha fazla geriliyordum.
"N-ne yapıyorsun Atlas?"
Geri çekilip gözlerimin içine bakmaya başladı.
"Şimdi yapacağım şeyden asla pişman olmayacağım. Ama sen pişman olursan şimdiden özür dilerim."
Dediği şeyler ile gözlerim kocaman açılmıştı. Sikecekti artık emindim.
"N-ne yapacak-"
Ben daha lafımı bitirmeden dudağımda hiss ettiğim iki et parçasıyla dona kalmıştım.
Dudaklarını haraket ettirdiğinde hala tepki veremiyordum. Bekle benim ilkim gitti.. Ve şuan tek derdim buydu...Kurtulmak için debeleniyordum fakat beni fazla sıkı sarmıştı. Elimi koluna atıp vurmaya başlamışdım ama tabii etki etmiyordu.
"Biraz sakin ol yavrum."
Diyerek geri çekildiğinde ben hala çaba içerisindeydim.
Tekrar dudaklarımı öpmeye başladığında haraket etmeyi bırakmıştım. Alt dudağımı ısırdımıştı. Heyy canım yanmıştı ama benim? Acıyla tıslayarak koluna vurmuştum.
O ise gülüp tekrar ısırmıştı. Karşılık falanmı bekliyordu? Çok da beklemezdi açıkcası.
Aniden aldığım kararla bende dudaklarımı haraket ettiremeye başladım. Tamam şimdi gerçekten öpüşüyorduk.
Bundan memnun olmuş gibi bir kaç mırıltı çıkarmıştı.
Dudaklarımı son kez sıkıca öpüp ayrılmıştı.
"Tadın enfes."
Diyerek kendi dudaklarını yaladığında ben utançla başımı eğmişdim.
Her şey güzel hoşda ya diğerleri ne olacak.. Bu durumda Atlas onları aldatmış olmuyormu?
"Miran ve Çağlar ilkini benim kaptığımı duyunca çok kızacaklar."
Duyduklarımda bilmem kaçıncı kez şoka girmiştim.
Elini çeneme etıp yüzümü yüzüne sabitledi.
Eğilip burnumun ucuna öpücük kondurdu.
Daha sonra yüzümü avuçlayıp baş patmağıyla yanağımı okşamaya başladı."Bence artık gitmemiz gerek yavrum zill bile çaldı."
Bir dakika zilmi çalmıştı? Atmosfere o kadar kapılmışımki zilin çaldığını duymamışım bile.
Benden uzaklaşıp elimi tuttu. En sonunda tuvaletten çıkdığımızda Çağlar ve Miranın bize yaklaştığını gördüm.
Kaçmak için yeltendiğimde Atlas elimi bırakmamış daha sıkı tutmuştu.
Sikerim ha bırak ulen.
"Heyy napıyorsunuz burda?"
Çağlar yanımıza yaklaşıp ellerimize bakmıştı direkt. Ardındanda Miran gelmişti.
"Hoop neler oluyor bakalım burada?"
Demin öpüştük sadece. Abartı bir şey yok ya."Sakin olun bir yavrularım. Sadece ilkini kaptım o kadar."
Adamdakı bu rahatlık beni öldürecek..
Dediği şey ile Çağlar hızla Atlasın üzerine atlayıp omuzlarından sarsmaya başlamıştı.
Miranda geri kalmaz bir şeyler söylüyordu.Bende bu kargaşadan fırsat bilip hızla uzaklaşmıştım ordan.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Çoookk çokkk minimini bölümmdüü biliyorumm o yüzdenn şimdi gidipp bi bölümm daha atacağımm sakın bana küfr etmeyinn hafi öptümmm Mwahh mwahh
Yenii bassladimm bu bl'e mukemmell bisiii
Love by chance öneriyorumm izleyinnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Höst, yavaş gel.-GAY
ComédieLisenin ilk günleri ve sınıfa yeni gelen Aşkın bizim üç(3)lünün dikkatini çekmeye başlıyordu. "AHMET BUNLAR BENİM GÖTÜMÜ DİKİZLİYOLAR" "Bir şey olmaz. Bende arada birisinin götünü dikizliyorum." -BxBxbxb -Bxb