Küçük kaçamaklar.

2.2K 107 30
                                    

SELAMM GENCLİKK
NASSILSINIZZH
BEN BOK GİBİİ

Medya kendisi kocam olur💅

HERNEYYSEEE BÖLÜMEE GECELİMMM

OY VERİN YORUM YAPİN GÖTÜNÜZDEN KIL ALIRIM

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

AŞKIN'IN ANLATIMIYLA

Ahmet yanımızdan ayrıldığında, bizde bahçedeki boş çardaklardan birine geçmiştik.

"Dersin başlamasına 35 dakika var gençler."
Çağlar saatine bakarak söyledi.Bi 20 dakikaya kalkardık.

Biz sohbet etmeye başlayınca çok geçmeden Ahmet gelmişti.Bizim sohbete katıldı oda.
Bulutun yanına oturduğu için,Miran ona kaşlarını çatarak bakıyordu.

Bu sahneye gülmemek için kendimi zor tutuyordum.Ahmette sanki Mirana inat daha çok yaklaşıyordu Buluta.

"ÖHM."
Yalandan bi öksürük savurunca,Ahmet uzaklaşmıştı biraz.Bense duramayıp kahkaha atmaya başlamıştım.

Herkes bana sorgular gözle bakıyordu.

"Aklıma bir şey geldide o yüzden güldüm."
Hepsinin odağı değişince Ahmet bana pis pis bakıyordu.

"Ne ris pas, idiot."(Gülme,aptal.)
Hemende dil değiştirdi salak.Fransızcayı küçükken öğrenmiştik.Babam sağ olsun,o bize öğretmişti.

Ben yine gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

"Peut-être que je pourrai arrêter de rire quand tu avoueras ton amour pour Bulut."
(Belki Bulut'a olan aşkını itiraf ettiğinde gülmeyi bırakabilirim.)

Fısıldıyarak söylediğimle gözlerini irileştirmişti.Parmağını ağzına götürüp sus işareti yaptı.

"Ne me mets pas en colère Aşkın, ou je leur parlerai de ton amour pour le trio."(Beni kızdırma Aşkın, yoksa onlara, üçlüye olan aşkını anlatırım.)

"Heyy,il n'y a pas une telle chose"
(Heyy,öyle bir şey yok.)

Ahmet kafasını tabii tabii anlamında sallayınca ona dil çıkardım

"Ne konuşuyorsunuz siz fısırfısır bakalım?"
Miranın bize hitaben dedikleriyle ona baktık.

"Hiçç.Öylesine."
Kafasını sallayıp bizi onayladı.Çok dikkat çekmemek için yeniden sohbete katıldık.

Bacağımda hiss ettiğim elle irkilmiştim.Atlasın eliydi yanımda oturuyordu çünkü.Bacağımı okşamaya başlayınca bende yavaş yavaş domates evresine geçiyordum.

"H-hadi kalkalım 10 dakika kaldı dersin başlamasına geç kalacağız."
Hepsi beni onaylayıp ayağa kalktı.İlk yurda gelmiştik.Çabucak çantalarımızı alıp okula geçmiştik.

Sınıfa girdiğimiz an zil çalmıştı.Bizde yerimize geçip oturmuştuk.Öğretmen gelince ayağa kalkıp selamlaştık.Daha sonra hoca bize bu gün ki beden eğitimi dersinden başka tüm derslerin boş olacağını söylemişti.

Sınıfta sevinç çığlıkları kopunca hoca sessiz durmamızı yoksa ders işleyeceğimizi dedi.
Herkes susup yerlerine oturunca bizde oturmuştuk.

Çağlar Atlasın kucağına geçmişti önünede eskiz defterini ve kalemlerini almış bir şeyler çiziyordu.Atlassa elini Çağların karnına dolayıp kafasını omzuna koymuştu.

Yanımdakı Mirana baktığımda bana bakarak sırıtıyordu.Kulağıma eğilip fısıldadı.

"Aslında Çağlar hep ikimizin kucağına otururdu ama şuan işler değişti."
Deyip beni yan bi şekilde hiç zorlanmadan tak diye kucağına aldı.Höst yavaş gel lan.Ben gözlerimi irileştirip ona bakarken o gülüyordu.

Kıpkırmızı olmuştum.Beynim şuan hiç bir şeyi algılamıyordu.Ben ne ara buraya geldim yahu.

"Utangaç şey seni.Hemende kızardın."
Kulağıma değen dudakları beni daha çok zorlarken,birde dedikleri...

Ağzımdan tek kelime çıkmıyordu.Ne diye bilirdim ki zaten.

Bir anda bu kadar yakınlık..Hem neden diğerleri rahatsız olmuyordu ki?Çok garip..

"Bu gece benimle uyu.Tamammı?"
Ben düşüncelere dalıp gitmişken söylediği ile kendime gelmiştim.Birlikte uyuyup ne yapacaktık ki.

Yani şimdi bana hava hoş.Çok bekletmeden kafamı onaylar anlamında sallamıştım.

"T-tamam.."
Dilimden zar zor dökülen sözle Miran yanağımdan öpmüştü.

Ateş basıyordu.Biraz daha böyle yapmaya devam ederse eriyecektim.

Diğerlerine baktığı-LAN?! E bunlar öpüşüyor..
Sınıfa baktığımda kimse burayı umursamıyordu hocada dahil.Bu iyiydi en azından burunlarını sokmuyorlardı.

Tekrar onlara döndüğümde hala Atlas Çağların dudaklarına küçük küçük öpücükler konduruyordu.

Çok tatlı gelmişti bu görüntü bana.Hafif sırıtarak başımı Miranın göğüsüne yasladım.
O saçlarımı okşamaya başlayınca,kendimi yumuş yumuş hiss etmiştim.

"Sende istermisin?"
Tam neyi diye soracakken,jetonun düşmesiyle gözlerimi kocaman açtım.

Yemin ediyorum sınanıyordum.Biraz daha burda kalırsam ilkim gidecekti.Yani şimdi ilkim Mirana gitse pişman olmaz- ne diyorum ben amına..

"Ben bi lavobaya gideyim geliyorum."
Çabucak kucağından kalktım.Hocadan izin alıp lavoboya geldim.

Kimse yoktu neyseki.İlk ihtiyacımı giderip,daha sonra ellerimi yıkamıştım.Kendime gelmeye çalışırken kapı açılmıştı.

Kimin geldiğine baktığımda...hayır olamazdı bu olamazdı..

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Hoopp minibölüm bittiuu
Bu gün yb atmam yarını bilemiyorum
Belki atarım
herneyseee

Aranızda jinx okuyann varmıı son bölümde Dan fışşş faşş foşş hwsiwhsuw

Neysee YORUM VE OY ATMAYI UNUTTMAYINN MWAHH MWAHH OPULDUNUZZ




Neysee YORUM VE OY ATMAYI UNUTTMAYINN MWAHH MWAHH OPULDUNUZZ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Höst, yavaş gel.-GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin