Medya Bulut ve Ahmett ihihii
Bok yolunda gideenn ficimizinn 6cıı bölümüü yeyyYemin ediyorum yıldıza basıcam.
Ehehe
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Ahmetin anlatımıyla.
Hızlıca odadan çıkmıştım. Bitecekti bu gün bu iş. Kurtaracaktım meleğimi ondan. O piçin ağzını yüzünü dağıtmassam bende Ahmet değilim.
Bunca zamandır Batunun yaptıklarını kimse neden fark etmemişti?
(Çünkü ben öyle istedim)"Ahmet d-dur! Lütfen!"
Bulut arkamca geliyordu. Durmamı söylüyordu fakat durmak gibi bir niyyetim yoktu. Durmayacaktım.
Aşkın gilin kapısına geldiğimde, ben çalmadan kapı açılmıştı. İlk Aşkını ardıncada Miranı gördüm.
"Ahmet neler oluyor? Sen mi bağırıyordun deminden beri?"
Aşkın'ın söylediklerinden sonra, Bahargil gelmişti endişeli şekilde.
"Lan demin kim bağırdı öyle? Biri Batuyu birşey yapacakmış galiba."
Herkes aynı şeyi soruyordu. Zaten sinirim tepemdeydi hepsini tek tek cevaplayamazdım.
"Ahmet ne oluyor dedim?! Bulut neden ağlıyor?!"
Miranın bağırmasıyla hepsine göz gezdirdim. İlk olayı açıklayıp sonra harakete geçmeliydik.
"Hepiniz içeri geçin. Anlatacağım."
Dediğim ile herkes Aşkınların odasına girmiş ve salon tarzı yere gelip oturmuştuk.
Bulut abisinin yanına geçmiş, ona sarılarak oturmuştu. Güzel bebeğimi burada tutmamam gerekti. Olayları görmesini ve dinlemesini istemiyordum.
Miranın kulağına eğilip, kimsenin duymayacağı şekilde fısıldadım.
"Bulut'un bu dediklerimi duymaması gerekiyor. Ayrıca birazdan olacaklarıda görmemeli."
Miran dediğimle başını onaylayarak salladı.
"Bulut'um bebeğim sen Baharla Çağların yanına gitsene hm? Ben daha sonra yanına geleceğim."
Kardeşinin saçlarını okşayarak söylediği şeyle Bulut gözlerini kırpıştırdı. Bir şey demeden onu onayladı.
Meleğim biliyordu neler olacağını. İtiraz etmiyorduda. Bu iyiydi. Oda istiyordu kurtulmak. Merak etme küçüğüm kurtulacaksın.
(Çokmu abartıyorum..)
Baharla, Bulut Çağların yanına gidince bende
vakit kayb etmeden olayı anlatmaya başladım.Herkes, en çokta Miran dikkatle beni dinliyordu. Sonlara doğru yaklaştığımda Miranın gözlerindeki öfkeyi ve pişmanlığı gördüm.
"Ulan piç herif gözüm hiç tutmamıştı zaten onu hiç."
Atlasın ayağa kalkarak dediği ile Zeynep onu onaylamıştı.
"Haklısın abi böyle şetefsiz biri olduğunu bilmiyordum. Ona iyi bir ders vermeliyiz."
Hepsi Zeynepin dediğine katılırken Miran hızla ayağa fırladı.
Bir şey demeden sinirli bi şekilde odadan çıktı.
"Koşun çabuk bizde gidelim."
Dedim. Hepimiz birinci kata, Batunun olduğu odanın önüne geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Höst, yavaş gel.-GAY
HumorLisenin ilk günleri ve sınıfa yeni gelen Aşkın bizim üç(3)lünün dikkatini çekmeye başlıyordu. "AHMET BUNLAR BENİM GÖTÜMÜ DİKİZLİYOLAR" "Bir şey olmaz. Bende arada birisinin götünü dikizliyorum." -BxBxbxb -Bxb