Bölüm adının medya ile alaka seviyyesi ,
benim matematik sorularıyla alaka seviyemle
aynı...Bu bölüm karışık olcak ve bölüm ismini nasıl kullanacağımı bilemiyorum..
Fic bok yoluna gidiyor gibi..
Neyse
Hadi bölümeeee
Bide bidee tatli yildiza basınn nolurrr..〔___☆___________☆__________☆_____〕
Son dersin bitmesine az kalmıştı.Sınıfa göz gezdirdiğimde,Miran Çağlarla uğraşıyor,Atlas not alıyor,Zeynep ise başını Baharın omzuna koymuş,muhtemelen Pelini öldürme planları kuruyordur.
Ben de başımı arkaya yaslayıp zilin çalmasını bekledim.Bu gün ortalık sakindi pek fazla bir şey yoktu. Umarım akşama kadar böyle devam ederdi.
Zil çaldığında, herkes bu anı bekliyormuş gibi tabanlarını götlerine vura vura hocada dahil sınıftan çıktılar.Bizimkilerde ayaklandığında,bende çantamı toplayıp ayağa kalktım.
"Çok yorgunum direkt odaya çıkalım."
Miran haklıydı.Bende baya yorulmuşdum.
Yazı yazmaktan ellerim kopacaktı az kalsın.Çağlara baktığımda oda bitkindi.Gözleri kapanıyordu çocuğun.Sonra ise Atlasa yakınlaştı ve
"Atlas...Kucak."
Diyerek kafasını göğüsüne gömdü.Atlasda hemen Çağları kucağına aldı.Yanağından öperek gülümsedi.Çok güzel gülüyordu be.Ve ikiside gözüme çok tatlı gelmişti.Yerdim ben bunları.
Çağların çantasını ise Miran sırtına aldı.Kendisinkinide alıp bana sırıtarak baktı.
"Aşkın sende kucak istermisin?"
Sorduğu soruyla yanaklarım alevlenmişti.Yutkunarak ve kekelememeye çalışarak bir kaç şey mırıldandım."Y-yok ya iyiyim, böyle.Teşekkürler."
Neye teşekkür ediyordum ben ya.Cevabımla gülümsiyerek kafasını olumlu anlamda salladı.
Birşey demeden çantamı omzuma alıp çıkmak için onları bekledim.Hep beraber okuldan çıkınca B binasının yanına geldik, Ahmet gili almak için.
10-15 dakika sonra Ahmet kapıdan çıktı.Sinirli gözüküyordu.Onun ardınca Bulut ve piç Batu geldi.Piç yine Bulutun kolunu tutmuştu.Ama Miranı görünce,Bulutun kolunu bıraktı ve yüzüne sahte bir gülümseme taktı.
Bulut Miranı gördüğünde gülümsedi ve derin 'huh' çekti.Hızla yanına koşup sarıldı.
"Canımın içiii."
Miranda Buluta karşılık verip sarıldı.
Onlar kendi aralarında sohbet etmeye başlayınca bende Ahmete baktım.Ahmet,Batuya sanki onu şimdi öldürecekmiş gibi bakıyordu.Kesin o piç piçlik yapmıştı.
Büyük bir şeyler olmuşdu belliydi.Çünki Ahmet kolay kolay sinirlenmezdi.Merak ediyordum acaba ne olmuşdu.Ahmetin kulağına yaklaşarak neler olduğunu sordum.
"Ahmet bir şeylermi oldu?"
Fısıltıyla konuşmaya başladık."Oldu evet bir şey oldu.Gece anlatırım sana.Şimdi konuyu açarsam,Batuyu fena sikerim."
Hayda.Bak daha çok merak ettim şimdi.
Merakımı içime atmam gerekti ama."Peki tamam."
Sohbeti bitirdikden sonra,diğerlerinin sohbetine katıldık.
Yurda geldiğimizde hepimiz aynı kata çıktık ama Batu ilk katta kaldı.En azından bu iyiydi.
Asansörden(kyk..) indiğimizde,Bulut ve Ahmet bizle vedalaşarak kendi odalarına girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Höst, yavaş gel.-GAY
HumorLisenin ilk günleri ve sınıfa yeni gelen Aşkın bizim üç(3)lünün dikkatini çekmeye başlıyordu. "AHMET BUNLAR BENİM GÖTÜMÜ DİKİZLİYOLAR" "Bir şey olmaz. Bende arada birisinin götünü dikizliyorum." -BxBxbxb -Bxb