Sen bir piçsin Batu.

2.8K 144 43
                                    

Selaaammm millett
Uzatmiyorum direkt bölümee geçelimm

⋆⁺₊⋆ ☾⋆⁺₊⋆⋆⁺₊⋆ ☾⋆⁺₊⋆⋆⁺₊⋆ ☾⋆⁺₊⋆⋆⁺₊⋆ ☾⋆⁺₊⋆

"Hadi hadi kalk! Kalk!"
Yaklaşık 1,5 saattir başımda dikilip,beni uyandırmaya çalışan, Çağlardan kurtulmaya çalışıyordum.Yaramaz bebek izin vermiyordu uyumama.

"Çağlar şunu kesmessen çok kötü olacak."
Onu terslememle ayaklarını yere vura vura gitmişdi.Ama ne yapayım uyumak istiyordum.
Sabah saat daha 6 buçu-

"Al sana!"
Üzerime dökülen suyla tıslayarak yerimden kalktım.

"Of Çağlar of! Döveceğim seni!"
Söylediğim şeyle 'hih'leyerek odadan koşa koşa çıkmıştı.Üzerim ıslanmıştı ama olmaz ki böyle.

Ben üzerimi değiştirip,ıslak olan nevresimlerimi de değiştirmiştim.Daha sonra bizimkilerin yanına gelmiş herkese günaydın diyip,kahvaltı masasına geçmiştim.

"Çağların adına özür dileriz Aşkın."
Atlasın Çağlara sert ve kızgın bakışlarıyla dediklerine olumsuz anlamda kafamı sallamıştım.

"Ah,önemli değil merak etmeyin."
Dudakları deminden beri büzgün ve suratı asık olan Çağlara baktım.Yazık kıyamamıştım.Keşke döveceğim demeseydim.

Kahvaltıya başlayınca, gözlerim Miranı arıyordu.Daha kalkmamıştı sanırsam en son yatağında uyuyordu.Ama uyandığı belliydiki yanımıza gelmişti.

O geldiği gibi hem Çağlar'ın, hem de Atlas'ın dudağına öpücük kondurup,boş olan sandalyeye geçmişti.

"Günaydın millet!"
Sabah sabah nasıl bu kadar enerjik oıa biliyordu bu ya..
Yine aynı şekil günaydınlaştık ve sohbet ede
ede kahvaltıya başladık.

Ekmeğin üzerine labne sürüp ağzıma atıyordum.Ah..bunun tadı çok güzeldi be.
Ama Çağlarsa hala bir şeyler yemiyordu..

Hala üzgün gözüküyordu.Aa ama olmazki böyle.
"Çağlar neden yemeğini yemiyorsun? Aç kalırsın aa de bakayım."
Kendim için yaptığım labneli ekmekten, birini alıp Çağların ağzına tıkışdırdım.

Verdiğim ekmeği dudaklarını büze büze yedi.
Delirirdim bu tatlılığı karşısında.Bebekti bu tam bir bebek.
Bana gülümseyerek bakıyordu.Göz temasıyla anlaşmıştık biz.Aff etmiştim onu.

Biz yine kaldığımız yerden sohbet ede ede kahvaltı yapıyorduk.
Yarım saat sonra kalktık ve masayı birlikte toplamaya başladık.Şuan saat 07:18'di okul 09:00da başlıyordu.

"Daha gitmemize çok var ne yapalım?"
Dedi Miran.Bunun üstüne Çağlar hızla Atlasın boynuna atlayıp konuştu.

"Parka gidelim! Parka gidelim!"
Güzel fikirdi.Sabah yürüyüşü fena olmazdı.
Hepimiz onaylayıp giyinmeye gittik. Ben yine aynı şekil diğer banyoya geçtim.Üzerime siyah hoodiemi giyindim.Altıma gri eşofmanımı geçirip banyodan çıktım.

Diğerleride hazırdı.Çağlar çocuk gibi giyinmişdi tatlıydı.Miran daha çok starboy tarzında,Atlas ise siyah kot ve deri ceketiyle ağız sulandırıcıydı.

Biz yurttan çıkıp bahçeye indik.Bir kaç kişi vardı.Ben etrafa bakarken birden Ahmetle Bulutu gördüm.

"Ahmeeet!"
Onu seslememle bana baktı ve gülümsedi.
Bulutuda alıp yanımıza geldi.
"Aşkınımm.Günaydınn!"

Bana sarılıp,yanağımdan öpmüştü.Yılışık herif.Yanağını dudaklarıma yakınlaştırıp bekledi.Harbi yılışıksın Ahmet.

Sonunda yanağına öpücük kondurdum.O güldü ben ise diğerlerine bakıyordum.Bizim üçlünün suratında kızgınlık ve kıskançlık karışımı bakışlar vardı.Umursamayıp konuşmaya geçtim.

Höst, yavaş gel.-GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin