Ahmet ah ahmet ah..

3.7K 182 64
                                    


Lütfen 2 salisenizi ayırıp soldaki tatlı yıldıza basınn. (• ◡•)
Ve yukarıdaki şarkıyla okuyunn

⇆ㅤ ||◁ㅤ❚❚ㅤ▷||ㅤ ↻

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Mesajlaşdıktan sonra hemen koşarak bahçeye inmiştim.Meraklı gözlerle etrafa bakınıp bir yandanda, Ahmeti bulmaya çalışıyordum.

Ben bahçede biraz daha oyalanırken, sırtıma atlayan şahısla bir kaç küfür savurup,onu sırtımdan ittim.Çok ağırdı göt herif ya.

"Ahmetim canım ne atlıyorsun sığır gibi?
Belim koptu ama olmaz aa."
Söylediğim sözlere sırıtıp,yanağımdan öptü.İyice yılışık olmuşdu bu.

"Söylenme hemen ya.Sana çok önemli şeyler söyleyeceğim gel şuraya oturalım ilk."
Başıyla boş bankı işaret edip, oraya doğru adımladı.Bende arkasından geldim.

İkimizde oturduk ve Ahmet heyecanlı ses tonuyla anlatmaya başladı.
"Bak şimdi ben senden ayrıldıktan sonra,B binasına gittim.Tabi bilmiyorum sınıfım nerede.Ben böyle arıyorum sınıfı sonra arkamdan biri bana çarptı.Dedim höst noluyoruz.Arkama bi baktım varya üff"

Ne anlatıyordu bu yavşak..

"Eee sonra ne oldu?Bak bana aşık oldum deme sakın ebeni nallar-"
Tam şehvetli küfürlerimi söyleyecekken eliyle ağzımı kapattı.

"Aaa Aşkınım ağzın neler söyler gülüm?
Sadece küçük bi hoşlantı diyelim."
Ona öldürücü bakışlar atmaya başladım.Geri zekalı yine aynı şeyi yapacaktı.Bi dur be adam daha yeni geldik.

"Bakma öyle gülüm.Bak biliyorum içinden geçirdiklerini ama söz yine tekrarlanmayacak şu olay hm."

Elini ağzımdan çekdim ve bana yavru köpek bakışlarıyla bakan yavşak arkadaşıma şimdi çok güzel sözler söyleyecektim.

"Yavşak Ahmet ulan bu kaçıncı söyleyeşin?
İt herif sen gelip bu sözleri bana söylediğinde, sonu hep aynı bokla bitiyor.Sonra ben arkanı topluyorum."
Dediklerimle yüzü asılmışdı.Kıyamıyorumki de sana.

Dayamayıp yanağına öpücük kondurdum.Öpmemle yüzü gülmüştü.

"Aşkınım tamam haklısın.Ama bak söz veriyorum bidaha öyle bir şey olmayacak.Hem görsen varya melek melek çok güzel bi çocuk kapıldım olum ben."
Söylerken gözlerindeki parlaklığı görmüştüm.

Biz sohbete devam ederken yanımıza biri gelmişti.Kısa boylu sarı saçlıydı.Çocuk gibi yüzü vardı.

Ahmet onu fark edince hızla ayağa kalkmıştı.Lan bunun aşık olduğu kişi bu olmasın sakın..

"Selam Ahmet abi.Şey bende kalemin kalmışdıda onu  vermeye geldim."
Samimi bir ses tonu vardı.Ayrıca çok saf gözüküyordu.Yazık Ahmet bu çocuğu bozardı..

"Ah teşekkür ederim Bulutcum.Ama ne gerek vardiki sende kalsaydı ya."
Ahmet evin yanmış Ahmet.

Adının Bulut olduğunu öğrendiğim çocuk kalemi verirken yanımıza biri daha geldi.Işığı gören geliyordu mk.

Geldiği gibi Bulut'un kolundan tutmuşdu.Suratında resmen ben tam bir piç'im ifadesi vardı.Hiç gözüm tutmamışdı bu çocuğu.

"Ben sana kimseyle konuşma demedimmi lan?!
Sen gel hele bir bak ben ne yapıyorum."
Bu sözleri Bulutun kulağına fısıldıyordu,Ama biz gayette iyi duymuştuk.

Höst, yavaş gel.-GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin