Olaysız bir gün.

1.9K 112 18
                                    

Hellllüüüü
Bölümlerrr 5 yada 3 günden bir gelicek sanırsam fazla geciktirmeyeceğim.Diğer fice ara verdim çünkü şuan aklımda onunla alakalı fazla fikir yok.Kötü olmasını istemediğim içinde ara veriyorum.

Ama belli olmaz her an açıp ard ardda bölümlerde ata bilirim

Herneyse.Medya şarkısı yine alakasız ama müq bu arada 3 çıkmadı galiba daha çıkarsa koşa koşa gideceğim hehehehe

Hadi bölümee hooop

OY VERİN

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Ahmet'in anlatımıyla.

Dün olanlardan sonra ortam sakindi.
En azından şimdilik öyleydi.Gün yeni başlıyordu. Ama umarım olaysız geçerdi günümüz.Bulut'a yavşamam gereken konular var daha.

En son kaçmıştı benden.Sonrasındada pek önemli bir şeyler yoktu.

Ben bunları yatağımda uzanmış düşünürken, yanıma Bulut geldi.Saat daha erkendi neden kalkmıştı ki şimdi.Şöyle bir süzdümde saçları dağınık, kiraz dudaklarıda şişmişti.

Yanıma gelip bir kaç dakika öylece bekledi.Daha sonra bir eliyle gözlerini ovup diğer yandansa beni dürtmeye başladı.Şapşal uyanığım ben zaten.

*Ahmet..kalk hadi..kalk...*
Bu haline gülmemek için kendimi zor tutuyordum.Sesimi çıkarmadım.
Beni dürtmeye devam ediyordu.

Esneyerek"Ahmett.Kime diyorum?Kalksana ya.."dedi.

*Yavrum uyanığım zaten.Ama sen daha uyanmamışsın galiba.*
Dediğim ile elini gözünden çekip suratıma masum masum baktı.

Jeton dank edince kızaran yanaklarıyla bir kaç mırıltı çıkardı.
O değilde sarılmak istiyorum şuan.Çok pofuduk gözüküyor.Hüpletirim seni çocuk.

*Ş-şey dicektim.Benimle markete
kadar gele bilirmisin?*

Sorusuyla ilk önce yataktan kalktım.Daha sonrasında telefonuma göz gezdirdiğimde saat 07:06 idi.

Çıkış izni vardı.İyi de daha yeni uyanmıştı.Kalkıncada ilk olarak marketemi gitmek istemiş? Şapşik.Çok fazla bekletmeden cevaplandırdım.

*Tabii ki yavrum gelirim.Ne için gideceğiz peki?*
Dediğim ile gülümsedi.Ama yine 'yavrum'a takılmıştı ki kızarı verdi.Utangaç şey seni.

"Bilmem ki,öylesine.Gidelim işte bir şeyler alırız.
Ne alacağımıza orda karar veririm ben.
Şey çok sıkıldım da o yüzden."

Gülerek saçlarını karıştırdım.Sıkılmışmı benim bebeğim.Uyanır uyanmaz sıkılmış bide.Çok geç sıkılmışsın ya.Olsun bizde eğlendiririz o zaman.(ne kadar çok sıkılmış kelimesi kullandım..)

"Tamamdır Bulut.Üzerimizi değiştirelim çıkalım.Koşş hadiii."
Hemen koşup kıyafetlerini götürüp banyoya girdi.Eh benden burada değiştiririm o zaman üstümü.

Dolabımdan günlük spor bir şeyler seçip üzerime geçirdim.Bulut'um gelene kadarda yatakları topladım.Ne hamaratım ayol.

Bebeyim banyodan çıkıp yanıma geldiyinde her zamanki gibi cıvıl cıvıl olmuştu.
Yeniden saçlarını karıştırdığımda, sinirlenmişti. Bozmuştum saçını ya o yüzden.

Telefonumu ve cüzdanımı aldıktan sonra yurttan çıkmıştık.Bahçede yavaş yavaş gezerken hemen çıkışta, pamuk şekerci görmüştük.

Bunu gören Bulut dururmu?Hayır tabii ki de.
Beni sürüklüyerek tezgahın önüne getirdi ve neredeyse her çeşitten pamuk şeker aldı.Zararlı da diyemedim.Kıyamıyom üzülür.

Bide satıcı uçuyordur şimdi.Pamuk şekerci faslından sonra yine sürüklenmek suretiyle en yakındakı markete gelmiştik.Bulut içeri girince bende ardından girmiştim.

"Ee yavrum.Paşa gönlün ne ister?"
Dediğimle gülmüştü.Çok tatlı gülüyordu eriyordum bu görüntüye.

"Hmm... ilk önce çikolata!Sonrasına sonra bakarız."
Bulut koşarak çikolatalara gittiğinde bende sepet alarak onu takip ettim.

Sevdiği çikolatalardan ikişer tane sepete eklemeye başladı.Bende bir kaç tane browni attım sepete.

"Bebeğim bu kadar çikolata fazla değilmi?"
Bana dönüp 'yoo' bakışı attıktan sonra diğer reyona gitmişti.Hayret bebeğim lafına takılmamıştıda.

Böylece bir kaç tür daha abur cuburdan daha almıştık.Yeterliydi hatta baya yeterliydi bu kadarı.Ben kasaya doğru giderken,arkadan Bulutun bağırışlarını duydum.

Hemen yanına koşup geldiğimde,gördüğüm manzarayla kala kaldım.Tam olarak ne oluyor mk.

"Ya benim bebeyim bu bırak!"
Küçük kız peluş bebeyi Bulutin elinden çekiştirmeye çalışıyordu.Ama tabi gücüde yetmiyordu.

"Hadi ordan be!İlk ben gördüm bi kere!"
Bulutta küçük kızdan farksızdı.İkisi kavga ederken kızın annesi gelmişti.

"Evladım o senden küçük.Hem sen ne yapacaksın oyuncağı?Ver kızıma onu."
Şimdi kadın haklı değildi.Bulutum istemişse alıcaktık tabii ki de.

Ama şimdi olay büyüyecekti.Yavrum bi oyuncak için öyle ağlanırmı..

"Ah özür dileriz teyzecim.Alın oyuncağı başınıza çalın."
Ben Bulut'un kolundan tutup kenara çekmiştim.Hala mızmızlanıyordu.

Kadın bize pis pis bakarken ben Bulutuda alıp hemen kasaya geldim.Aldıklarımızın parasını ödeyip poşetleri aldım.

Sonunda marketten çıktığımızda Bulut hala aynıydı.
"İlk ben görmüştüm o peluşu.Yanına gelecektim.Ama o küçük şeytan gelip benden aldı."

Kollarını çarpaz birleştirip önden yürümeye başladı.

Ne diyeyim ki şimdi ben..
___________________________________

Yurda döndüğümüzde bahçede bizimkileri görmüştük.Bulut koşarak Miran'a sarılınca yine ağlamaya başladı.

Bende Aşkın'ın yanına gelmiştim.
Selamlaştıktan sonra nereden geldiğimizi sormuştular.

"Marketten geliyoruz abur cubur aldık."

"Peki Bulut neden ağlıyor?"

"Bunu size kendisi anlatsın.Anlat yavru-öhm Bulut."

Miran bana ters ters bakarken Bulut olayı anlattı.

"Ama bebeğim bunun için ağlanırmı?
Sil göz yaşlarını bakayım.Ben sana alacağım bir sürü peluş tamammı?"

Miran Bulut'un göz yaşlarını silerken Bulut kafasıyla abisini onayladı.

"Ben bunları odaya bırakıp geliyorum."
Sırf Mirandan uzaklaşmak için tazı gibi yurda koşmuştum.Yanlış anlamamışdır umarım..

////////////////////////////////////////////////

BU BÖLÜM ÇOK AMA ÇOK KISA OLSU ÖZÜRR DİLERİMM.

BU YÜZDEN BU GÜN BİR BÖLÜM BUNUN DEVAMI GİBİ Bİ BÖLÜM DAHA ATACAGİMM.

OYY VERİN EHHE

NEYSRR KAÇTİMM BEN MWAHH MWAHH

NEYSRR KAÇTİMM BEN MWAHH MWAHH

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Höst, yavaş gel.-GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin