[-19-]

13.1K 953 554
                                    

Olum siz ciddi misiniz Gdksgskzgixhxix Yorumların 10'da 9'u Mert ile Yankı'yı yap diyor. Eşeğin aklına karpuz kabuğu sokmayın.

Halbuki siz shiplemeyin diye önceki bölümde yazıp sildiğim sahneler bile vardı...

***
@yanki.yavrum

(Yankının modeli bu değil ama benziyor diye koydum)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yankının modeli bu değil ama benziyor diye koydum)

@emre.altnn hikayenize yanıt verdi/

emre.altnn: Neden gelmedin?(08.20)

emre.altnn: Ders başladı yoksun hala (08.30)

yanki.yavrum: Uyuyakalmışım  (08.50)

yanki.yavrum: Evden çıkıcam şimdi ikinci derse yetişirim

emre.altnn: Normalde geç kalmazsın sen?

yanki.yavrum: Hiç sorma dün geç uyudum baya

yanki.yavrum: Şerro Mert'in uykusu gelmiyor diye sabah kadar onun zoruyla parkta oturduk

emre.altnn: Birlikte miydiniz?

yanki.yavrum: Hee

Görüldü...

Bir süre açık ekrana bakıp yanıt gelmesini bekledim ama hiçbir cevap alamayınca ekranı kapatıp telefonumu cebime koydum.

Çantamı sırtıma takıp anahtarlarımı aldım. Evden çıkıp ayakkabılarımı giydim. Sokağa çıkıp hızlı adımlarla okulun yoluna koyuldum. 10 dakik bir yürüyüşten sonra sınıfa varmıştım bile. Teneffüs daha yeni bittiği için sınıf yavaş yavaş doluyordu ve ikinci ders başlamak üzereydi.

Gözlerim anında en arkanın bir önünde oturan Emre'ye değindi. Kollarını sıranın üzerinde bağlamış kafasını kollarının arasına gömmüştü.

Gülümseyerek yanına adımladım ve hemen oturdum. O duvar kenarında olduğu için beni fark etmemişti. Ben çantamı sandalyenin arkasına asarken Mert ve Barkın da gelip önümüzdeki boş sıraya oturmuşlardı.

İlk geldiklerinde domuz gibi bağırdıkları için onlara kızmıştım. Bebeğim burada uyuyor, o düşüncesiz ayılar ise ses yapıyorlar. Buna izin vermem tabii ki.

"Sen niye ilk ders gelmedin?" Dedi Barkın. Bu sırada bir eliyle Mert'in kulak memesiyle oynuyordu. Bu çocuk temas bağımlısıydı ve aramızda bir tek Mert böyle temaslardan rahatsız olmadığı için çocuğu ayak üstü sikip tüm vücudunu elliyordu resmen. İkiside bundan rahatsız değildi.

"Bu orospu uyutmadı beni dün, sabahta uyanamadım." Dediğimde Mert bana ters ters baktı.

"Gecenin bir körü parka çağırıp enerji içeceği içiren ben miydim, köpek." Barkın gülmeye başladı.

SAPIK -BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin