Uzun süredir yoktum... Bir geldim kitap bin okunma olmuş. Açıkçası vaktim olmadığı için pek bölüm yazamıyorum. Ama bu durumu bir şekilde düzelteceğim,sabrınız için teşekkür ediyorum 🌷 Bölümleri kısa kısa yazıyorum artık nereye kadar giderse.
üstteki şarkıyla okumanızı öneririm.
vote vermeyi unutmayın... iyi okumalar...
...
"Vatan olur mu bu dağdan taştan,koyununda yoksa yatan..?"
[1 gün sonra]
[yazardan]bir vuruş. İki vuruş. ve üç. Geriye kalan acı bir feryat.
Bumin Alabörü,yakaladıkları terörist başını elemli bir sorguya çekmişti. Dışarıdan bakıldığında bu sorgudan çok yaptıklarının bedelini işkencelerle ödetmek gibi gözüküyordu. Hatta "gibi" demek bile fazlaydı.
Köydeki en büyük terörist başlarından Hevi Rojbin,kod adı ahmed saykan. Tüm olayların gerçekleşmesini sağlayan asıl terörist. köylerden uzak bir depoda türk askerinin merhametli ellerinde, soyundurulmuş ve çarmağa gerilmiş bir şekilde yaptıklarının bedelini ödüyordu.
Bumin elinde ki dikenli kırbaçı hırslı bir şekilde karşısında ki itin göğüsüne,karnına,bacaklarına,yüzüne vuruyordu. Her vuruşta bir çığlık,her darbede bir pişmanlık vardı.
"Değdi mi lan he?! değdi mi lan soysuz köpek?! sende biliyordun,Sende biliyordun ki Türk askerinden kaçışın yok!" bir vuruş ve bir çığlık daha.
"B-ben d-değil-" Kafasına inen bir darbeyle daha söyledikleri yarım kaldı.
"konuş dedim mi lan sana?!" Öfkeden gözleri dönmüştü. iki adım geriledi ve kafasını kaldırıp derin bir nefes aldı."Konuş." Hevi,nefes alamıyordu.
"Konuş dedim it oğlu it!" ve yine bir kırbaç.
Hevi nefesini zar zor toparladı.
"bu planları b-ben yapmadım..." öksürmeye başladığı anda ağzından kanlar fışkırdı.Bumin Kaşları çattı. O sırada Bumin'in hemen arkasında,İzzet ve Eymen arkalarına yaslanmış elleri ceplerinde kolona yaslanarak olanları izliyorlardı. Bunu demesini onlarda beklemiyor olacaklardı ki aniden toparlandılar. Çünkü Hevi sorguya çekildiği sırada "tüm olayları,planları ve patlamaları ben yaptım" demişti.
"anlat. Her şeyi teker teker atlamadan anlat. Yoksa seni buraya diri diri gömerim."
...
[zemheri'den]
Bir avuç kerkükde bir köy patlattılar. evet,yine ve yine. Her ne kadar devlet koruma altına alsada kalleş kalleşliğini yapıyordu. Tüm türkiye bu patlamanın sonucunda ayaklanmış,askeri birlikler daha fazla önlem almak için kuşanmışlardı. Türkiyenin dört bir yanında bu olay konuşuluyor,siyasi olarak iç ve dış kavgalar gittikçe artıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRÜDÜANKA (asker) / ARA VERİLDİ
General FictionŞırnak,kerkük 2023... Henüz gençliğinin belki de en taze olan zamanlarında Zemheri Benan,küçük bir köyde orada ki çocuklara öğretmenlik yapmaktaydı. Yaptığı öğretmenlikten hem keyif alıp hemde görevini yerine getirmenin mutluluğunu yaşayan Zemheri...