"Eskiden ne olsa kaderdir diyodum artık diyemiyorum farkındasın di mi?"
"Ben senin kaderinim işte."
"Sen hem kaderim hem kaderimi yönlendiren kişisin Ethan Bey."
Güldü ve "Uzun zamandır bana Ethan demiyordun, ne oldu eski zamanları mı özledin?"
"Geçen yılı mı? Değişik bir yıldı. Seni kaybettikten sonra geçirdiğim şeyler baş edilemeyecek kadar kötüydü."
"Ne? Ne geçirdin? Benim niye haberim yok?"
"Önemli bir şey değil çok."
"Hâlâ anlayamadın Jaeyun. Parmağında yüzüğümüz var ama hâlâ anlayamadın, seninle alakalı her detay fazlasıyla önem taşıyor."
"Yüzük demişken hatırlıyor musun geçen yıl senin evine gitmiştik, orada çok iyi bir baba olacağına söz vermiştin."
"Sözümü bozmayacağıma emin olabilirsin."
"Olabilirim değil mi?"
"Sana verdiğim hangi sözü tutmadım?"
"Hepsini tuttun."
"Tutmaya da devam edeceğim."
Kolumu boynuna sardım. "Heeseung."
Elini saçımda gezdirmeye başladı. "Söyle sevgilim."
"Sana bir şey soracağım ama bana tam anlamıyla dürüst olacağına söz verir misin?"
Omuzlarımdan ittirdi ve sırt üstü yatmamı sağlayıp üstüme çıktı.
"Jaeyun sana yalan söylediğim hiçbir zaman yok. Olmayacak da bunun üzerine yemin ederim."
"Bana verdiğin tüm sözleri cidden tam anlamıyla her zaman tuttun di mi?" dediğimde yüzündeki ciddiyet gitti ve sanki suçluymuş gibi bir ifade takındı.
"Doğruları mı istersin yoksa-"
"Tutmadın mı?"
"Jaeyun-"
"Of siktir git." diyip üstümden ittirecektim ki ellerimi tutup iki yana kilitledi.
"Şaka yapıyordum. Sana verdiğim tüm sözleri cidden tam anlamıyla her zaman tuttum Jaeyun. Yine siktirip gitmemi istiyor musun?"
"Heeseung."
"Evet?"
"Bazı şeylerin şakası olmuyor. Siktirip gitmeni istemiyorum ama yine de bir özür dilemeni bekliyorum."
"Haklısın sevgilim. Özür dilerim."
Kafamı kaldırdım ve dudağına bir öpücük kondurdum.
"Her teşekkür için bir öpücük."
"Unutmamışsın."
"Genelde ukeler değil semeler unutuyor zaten."
"Ben unutmuyorum ama."
"İkinci yıl dönümümüz ne zaman Heeseung?"
"Ha o şeyde ya."
"Neyde?" dedim tek kaşımı kaldırıp.
"Bir hafta iki gün sonra değil mi?" dediğinde güldüm ve "Evet o zaman." dedim.
"Ben sana unutmuyorum, dedim."
"Haklısın sevgilim, özür dilerim."
"Özür dilemek yerine de öpebilirsin." dediğinde kafamı kaldırdım ve yanağına bir öpücük kondurdum.
_______
Cidden cok ozlemisim ben bu fici. Siz de ozlemissinizdir diye ilk gunden bi bolum atiyim dedim.