Is There A Way To Escape?

77 13 5
                                    

Bugün o gün. Ne kadar bana zarar vermeyeceğine söz versen de bugün beni de seninle beraber hayattan kopardığın gün sevgilim.

Seni kurtaramadım. Kollarımda can verdin daha demin ben ise hiçbir şey yapamadım bile.

Bir yol var mı kaçmak için Heeseung? Bir yol var mı her şeyin bir rüya çıkması için bir yol var mı?

Ellerim ellerimde hâlâ. Zor da olsa soğuk bedenini bacaklarıma yatırdım.

Sonra aklıma geldi yaşadığımız onca şey. Bacaklarımda gözlerin kapalı değil açık bir şekilde yattığın zamanlar.

Mutluydun. Mutluyduk biz. Yüzüklerimize baktım. Yüzüğü parmağıma taktığın günü hatırladım.

"Onlarca söz vermiştin bana. Çok heyecanlıydık ikimiz de. Yine o gün de ağlıyordum ama mutluluktan ağlıyordum o zaman.

Bana verdiğin tüm sözleri tutacaktın hani. Bana beni bırakmayacağın hakkında da söz vermiştin.

O gün ben de sana bir söz vermiştim Heeseung aynı sözü o gün ben de verdim. Söz verdim seni bırakmayacağıma ama ben üzgünüm. Senin yaptığını yapmayacağım. Ben seni bırakmayacağım."

Telefonumu çıkardım cebimden. Kişilerimden Hoon'u buldum ve aramaya başladım.

"Alo, efendim Jaeyun?"

"Napıyosun?"

"Sunoo'yla film izliyorduk. Ne oldu? Sesin iyi gelmiyor."

"Şey demek için aradım."

"Ne için?"

"Jay'e ve diğerlerine onları sevdiğimi iletirsin. Seni de seviyorum Hoon. Teşekkür ederim bu zamana kadar bana yaptığın her şey için."

"Rica ederim de ne alaka ki? Şimdi gecenin bu saatinde."

"Söylemek istedim."

"İntihar falan mı ediceksin lan?" dedi gülerek.

"Hoon."

"Efendim?"

"Kendine iyi bak olur mu?"

"Ne?"

"Hoşça kal."

"Jaeyun ne diyosu-"

Telefonu kapattım ve kenara attım.

Evet Heeseung. Hikayemizin sonundayız artık.

Ben sana bir söz verdim ve onu tutacağım. Seni asla bırakmayacağım.

Tuttuğum elini kaldırdım ve son kez öptüm.

Göğsünden çıkardım bıçağı.

Kolunu açtım ve yanına sokuldum. Sonra aynı her gece uyumadan önce yaptığımız gibi kolunu kendime sardım.

Yine uyuyacağız beraber sevgilim. Ama bir fark var. Bu sefer sonsuz bir uyku bu. İkimiz de uyanmayacağız.

Soğuk bedenine bir öpücük kondurdum.

Şimdi derin bir nefes verdim ve ilk günümüzü hatırladım.

O gün o emlakçıya gelişimi ve ilk seni gördüğüm zaman.

Nerden bilebilirdim buraya geleceğini işlerin?

"İyi geceler sevgilim."

Everywhere 2 | HeejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin