Sabah gözlerimi telefonuma gelen ard arda bildirim sesleri ile açtım.
Kimin olduğunu anlayamadan telefonumun çalmasıyla, yatağımın üstünden telefonuma uzandım.'özel numara' arıyordu.
Vakit kaybetmeden yatakta doğruldum ve telefonu açtım.
" Hwang Hyunjin sonunda bir telefonun olduğunu hatırladın"
Telefondan gelen ses normal bir insan sesinin aksine robot sesi gibi çıkıyordu, buna neden gerek duyduklarını cidden anlamamıştım.
Sonuçta yüz yüze gelmeyecek miydik ?
Şuan içine düştüğüm bu saçma durum beni düşündükçe sinirlendiriyordu." Evet açtım ne oldu seni korkak telefonların ardına sığınacağına karşıma geç ve adam gibi konuş neler çevirdiğini"
Telefonun ardından robotik gülme sesleri geldi.
" İlahi hyunjin senin karşına geçip herşeyi söyledikten sonra yaptığım işin ne eğlencesi kalır,ben değil hyunjin sen benim ayağıma geleceksin."
" Neden senin ayağına geleyim ulan oruspu çocuğu ailemin ölümünden sorumlu bir şerefsizin ayağına neden gideyim."
" Neden geleceksin biliyormusun hyunjin gerçekleri öğrenmek için elbette, annenin babanla neden kavga ettiğini, babanın aslında nasıl biri olduğunu ve o geceden önce olanları ölümlerinin asıl sebebini bilmek istemezmisin hyunjin "
Düşündüm adam gerçekten de kesin ve net konuşuyordu.
Bu yüzden söylediklerine inanmak ve güvenmek istedim." Peki seni şerefsiz seninle elbet yüzyüze geleceğim ve bana herşeyi anlatacaksın şimdi söyle nereye geleyim"
" Hey hey sakin ol Hwang yaklaşık bir saat sonra sana mesaj olarak atacağım yere gel ve şimdiden uyarayım polisi veya bir başkasını sakın karıştırma izlenmiş olduğundan emin olabilirsin."
Dediği gibi telefonu yüzüme kapatmıştı şerefsiz
Bunlar kimdi cidden
Kafayı yiyecektim, benimle ne dertleri vardı
Ailemi zaten elimden almışlardı.
Yıllar sonra neden karşıma çıkıyordu şerefsiz köpekler başıma bela olacakları kesindi.
Polisin bile karşı koyamadığı insanlardı bunlar üstelikgidip gitmemekte bir tereddütüm yok.
Ölsem de zerre umrumda olmaz çünkü beni bu hayata bağlayan hiç birşeyim yok ailem için buna değerdi.Onlardan gerçekten korksamda bir deli cesaretimde vardı.
Doğruldum ve gideceğim yere hazırlanmaya koyuldum.-------
12:30 GBC merkez" Efendim gerçekten emin misiniz?"
" Ne saçmalıyorsun seungmin emin olmasam bu kadar hazırlığı neden yapayım?"
" Tabiki haklısınız efendim ben sadece sizin için endişelendim yani diğerleri içinde tabi "
Çocuk patronunun karşısında süzülüyor ve onun için olan endişesini her hareketinden belli ediyordu.
" Peki seungmin anladım sen kafana takma bunları bana bişey olmaz hem bana bişey olsa bile ardımdan buralara sahip çıkacak birileri var değil mi en azından "
Adam genci rahatlatmak için bu sözleri sarfetmişti. Herkese sert olan yapısı bir tek bu çocuğa karşı öyle olamıyordu çünkü karşısında ki çocuğun ne kadar güçlü dursa da kırılgan olduğunun farkındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G.bang Çetesi - Hyunlix- Semelix
Random'Bi sen bi sigaram var üstüme sinen...' - ' Senin tanımayana kadar benim bir hayatım yokmuş lee, tüm tehliklere rağmen ben seninle yaşadığımı hissettim ama sen benim bu duygularımı görmezden geliyorsun ' (Angst değildir ) Semelix Ukehyun Yan shipler...