Yatarak geçirdiğim günlerin sonunda, ilk defa günlerdir kaldığım yerin dışına çıkmıştım. Benim kaldığım yer meğerse büyük ve korumalarla dolu bir malikâneymiş bense bu beyaz büyük malikânenin küçük bir bölümü olan müştemilatta kalıyormuşum.Tabi bir müştemilat olmasına rağmen, malikâne kadar olmasada oldukça geniş ve iyi dekore edilmiş bir yerdi.
Büyük evin ortasında bulunan, holüde geçtikten sonra sonunda evin sağ tarafında bulunan garaja gelmiştik. Ben felixi takip ediyordum.
Felix ise önündeki adamlarını
Bir süredir cebinde duran elini sonunda cebinden çıkarmış ve ard arda gelen bildirim sesleri ile telefonunu eline almıştı.
Kafasını telefonuna gömmüş kaşları çatık bir şekilde telefonuna durmaksızın mesaj atıyordu.
O böyle ilgiyle telefonuna bakarken onu incelemeden edemedim,
Yine simsiyah giyinmişti ellerine deri eldivenlerini giymeyide ihmal etmemişti. Sahi o eldivelerle nasıl yazıyordu acaba zor olmalıydı.
Ama Lee felix işte ona bu çokta zor olmamalı
felixin kırmızı arabasının yanına gittik ve Felix elindeki anahtarları hemen yanında olan korumaya verdi.
Bu yaptığına anlam verememişken bizde arkada olan, sıradan düz siyah arabalardan birine yaklaştık.
Felix yüzüme baktı düz bir ifade ile " bin " dedi.bende lafını ikiletmeden hemen
arka koltuğa atladım.Felix adamlarına işaret verdi,
daha sonra oda hemen yanıma bindi.Bizden önce kırmızı araç önden gitti, yaklaşık beş dakika kadar bekledik ve daha sonra bizim araç hareket haline geçti.
Sessizce duruyordum ve yolu izliyordum. Nereye gittiğimiz hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Araba yavaşladı ve sonunda ara bir sokağa girdik.
Felix arabadan indi ve banada eliyle hadi işareti yaptı. Arabadan usulca indim.
Felix ara sokaktaki arabalardan birine bindi
bindiği araba fazlaca lüks bir araba değildi ama idare ederdi. Adamları da sokakta bulunan diğer arabalara sırayla bindi. Tekrardan Felixe baktım
Torpidodan çıkardığı güneş gözlükleri gözüne taktı ve bir eli direksiyondayken diğer eliyle bana bakarak beni çağırdı.
Onların ne yaptığını izlerken sabahtan beri ortada öylece durduğumu yeni idrak ettim.
hemen arabaya yönelip felixin yan koltuğuna oturdum.
Cebinden çıkardığı sigarasını ağzına götürüp yakmaya hazırlanırken, ağzından çekip yüzüme baktı ve konuştu.
" Sen sormadan ben söyleyeyim, bunların hepsi güvenlik amaçlı"
Sessizce kafamı salladım ve gergince ellerimle oynadım oda bunu farketmişti ve iç çekerek tekrardan sigarasını ağzına götürdü ve içine çekti.
Camdan diğer arabalara yerleşmiş adamlara baktım hepsi Felixi dikkatle izliyordu
Merakla ve çekinerek felixe döndüm
" Neyi bekliyoruz ?"
Felix dudağının kenarı ile hafifçe güldü ve bir süre sessiz kalıp sorumu cevapsız bıraktı. Açıkçası bu beni daha da gerdi.
Sonra ortamı sessizliği kalın sesini duymamla ve bir anda kaldığım yerden irkilmemle bozuldu.
" Sigaramın bitmesini elbette, beni kolay tanıyamayacağını söylemiştim hyunjin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G.bang Çetesi - Hyunlix- Semelix
Casuale'Bi sen bi sigaram var üstüme sinen...' - ' Senin tanımayana kadar benim bir hayatım yokmuş lee, tüm tehliklere rağmen ben seninle yaşadığımı hissettim ama sen benim bu duygularımı görmezden geliyorsun ' (Angst değildir ) Semelix Ukehyun Yan shipler...