11. bölüm

194 31 98
                                    

-Sınır oy 15-

Yaklaşık on dakikadır felixin boynumda düzenli olarak nefes alışverişini dinliyordum.Sıcak nefesi boynuma her çarptığında sanki ruhumun baştan sona titrediğini hissediyordum.

en çok ruhuma işleyen nokta ise kokusuydu, kokusu çok farklıydı bir parfüm kokusu gibi keskin olmaktan ziyade, kendine has bir kokuyu andırıyordu
bunu ona sormalıydım.

Bir süre sessizliği ve boynumdaki nefesin ritimlerini dinledim. Bu an benim için çok gergin bir andı, hayatımda jisung dışında kimse bana bu derece yakın temasta bulunmamıştı.

Böyle düşününce daha da değişik hissettim çünkü ben temas sevmezdim. Düşüncelere dalmışken boynumda kıpırdanış hissettim, felix uyanıyordu o uyanmaya başlayınca gözlerimi kapattım. Beni sorgulasın istemiyordum.

Burnunu boynuma sürttü ve tekrar boynumdan bir nefes aldı,bir anda kıpkırmızı olduğumu hissettim zaten sıcak olan araba daha da sıcak bir hâl aldı sanki, ellerini belimin iki yanında hissettim kalkmaya çalışıyordu ama başının dönüyor olma ihtimali yüksekti.

Tam olarak ellerini çektiğini hissetmiştim bir küfür sesi duydum daha sonra Felix tüm bedeni ile üstüme düştü o an irkilmenin etkisi ile gözümü kocaman açtım.

Felix ile yüzyüzeydik gözlerime şaşkın şaşkın bakıyordu. Ben de üzerimde oluşu ile sıcakladığımı hissediyordum ama asıl sıcaklamamın sebebi altımda hissettiğim hiçte iyi olmayan şeylerdi.

Birbirimize yoğun bir şekilde bakarken bu durumdan hemen çıkmam gerektiğini anladım çünkü sanırım felixe de birşeyler oluyordu üstümde sert bir şeyin olduğundan emindim.

" Üstümden kalkmayı düşünüyormusun? "

" Dalmışım kafam iyi değil kusura bakma"

Diyip kafasını çevirmişti ve bu sefer daha kesin ve dikkatli şekilde üstümden kalkmıştı. Felixi ilk kez bu kadar gergin utangaç bir şekilde görmüştüm alkolün etkisinden mi bilemem ama yanaklarının al oluşu ve çevresindeki çillerin bir bir öne çıktığını ilk kez görmüştüm o farklı biriydi gerçekten bunu her geçen gün bana kanıtlıyordu.

Felix yarım saat sonra tekrar arabaya geldi, elinde bir poşet vardı poşeti bana doğru uzattı.

" Gidiyoruz"

Kafası biraz daha iyiydi utangaç halinden eser yoktu yine suratı dümdüz duruyordu, koltuğuna yerleşirken bana doğru uzattığı poşeti kavradım içinde karton bardakta ağzı kapalı bir kahve vardı ,anlaşılan hava değilde kahve iyi gelmişti.

" Teşekür ederim kahve için"

Felix yan koltuğunda oturan bana bir bakış attı. Göz göze gelince 'nereye ' diye sordum

" Ne demiştim sana seni bir yere götürücem "

" Bari ipucu ver merak ettim."

" Gidince görürsün"

Göz devirdim ne vardı söyleseydi. Ikimizde hiçbir şey olmamış gibi davranıyorduk ama ortam sessizken az önce olanları düşünmemek elde değildi.

Felix gerçekten benimle temas ettiğinde bu denli sertleşmiş olabilirmiydi, felix gaymi değilmi onu bile bilmiyordum.

Bende durumlar belliydi evet ben felixten aşırı derecede etkilenmiştim. Erkelere ilgi duyduğumun bilincindeydim ama bu hiç canlı birine karşı olmamıştı. Yada kimseyle jisung dışında böyle bir temasım olmamıştı. Onuda kardeşim gibi sevmiştim.

 G.bang Çetesi - Hyunlix- SemelixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin