Sınır oy -15- on beş oy gelince otomatik yeni bölüm gelecektir.
Hyunjinden
Anlaşmayı imzalamıştım, zaten imzalamaktan başka bir seçeneğimin olduğunu da sanmıyordum.
Benim gerçeğim ne bunu öğrenmeliydim.
Mesela vefat etmeden önce çok fazla parası varken ölümünden sonra bütün mal varlığının ortadan bir anda yok olması gibi
Bana borçlarına gittiğine dair şeyler söylemişlerdi ancak bu yalnızca şimdi düşündüğümde kafa karıştırıcı bir etkendi.
Yada amcam yengem ve kuzenimin beni yanlarına almak istedikleri zaman ortadan yok oluşları
Yani kısacası çok fazla sorum ve aradığım çok fazla cevap vardı.
Bana ailemin katillerinin intikamını almayı vaat etmişlerdi bu bile benim için yeterdi aslında
Bay leeye minnettardım babamın dostu olduğu için beni her koşulda korumuştu sahi bay leeye ve bayan leeye ne olmuştu acaba bununda babamın ölümüne sebep olanlarla bir ilgisi varmıydı
Hepsini tek tek öğrenecektim.
Toplantı boyunca konuşmayan adamların ise aslında konuşunca oldukça samimi ve akıllı insanlardı çoğu kendini tanıtınca şaşırdım çünkü bu insanlar, korede en bilindik şirketlerin ya ceosu ya ortağı yada ortağı çıkıyordu.
Baya şeyden bahsettiler beni alıkoymaya çalışan çeteyi, minhonun felixin kardeşi olduğunu ve dik başlı birisi olduğunu
Felixin uzun zamandır yurtdışında olduğunu ve yakın zamanda geldiğini, onun hakkında çoğu şeyin çetede gizli tutulduğunu dabaşlarına gelen olaylarıda keyifle anlattılar bende merakla dinledim.
Adam hala birşeylerden bahsederken dalmıştım.
" Hey beni dinliyormusun hwang"
Kafamı salladım.
" Oh kusura bakma hyung dalmışım"
Adam çok içten biriydi ve ona hyung diye hitap etmemi istedi.
Adam bir abi büyüklüğü ile sorun değil dercesine gülümsedi. Bende ona karşılık verdim.
Bu sırada odaya yeniden seungmin girdi.
" Chan bey seni odaya çağırıyor hyunjin"
Hemen yerimden kalktım ve adamlara eğilerek selam verdim ve seungmin ile chanın odasına doğru gittim.
" Gel şöyle otur hyunjin"
Hemen masanın önündeki siyah sandalyeye oturdum.
" Sizi dinliyorum efendim."
Bang chan ona hitap şeklimdenmidir yüzüme bir süre 'bu ne diyor ' bakışı attı.
Çok utangaç duruyordum." Bana chan hyung diyebilirsin ancak sadece başbaşa iken, toplantı veya her hangi resmi bir davette kısaca başkalarının yanında 'efendim ' diye hitap edersin. Tamam mı ?
" Peki efendim "
Dedim chan " baş başayız hyunjin"
Dedi." Ayh karıştırdım peki hyung "
" Ha şöyle artık hep beraber olucaz uzunca bir süre sen bize emanetsin unutma "
Böyle deyince gülümsedim kimse bana sahip çıkmamıştı hayatım boyunca hep anne ve babasız oluşum yüzüme sert bir kaya gibi çarpmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G.bang Çetesi - Hyunlix- Semelix
Acak'Bi sen bi sigaram var üstüme sinen...' - ' Senin tanımayana kadar benim bir hayatım yokmuş lee, tüm tehliklere rağmen ben seninle yaşadığımı hissettim ama sen benim bu duygularımı görmezden geliyorsun ' (Angst değildir ) Semelix Ukehyun Yan shipler...