Yalan

147 0 2
                                    

1.bölüm

Son gece, bir otel odasında uyandım. Yanımda tanımadığım bir kadın vardı. Onun kim olduğunu, nasıl buraya geldiğimizi hatırlamıyordum. Sadece başımın çok ağrıdığını ve karnımın bulandığını hissediyordum. Kadın da uyanmıştı, bana gülümsedi ve merhaba dedi. Ben ise şaşkın ve korkmuş bir şekilde ona baktım.

Kadın, benim adımı bildiğini, dün gece bir barda tanıştığımızı, çok eğlendiğimizi ve sonra da buraya geldiğimizi anlattı. Ama ben hiçbir şey hatırlamıyordum. Kadın, belki de çok içtiğim için unuttuğumu söyledi. Bana bir kahve yapmak istediğini, sonra da beraber kahvaltı edebileceğimizi söyledi. Ben ise onunla gitmek istemediğimi, sadece buradan çıkmak istediğimi söyledim.

Kadın, bunu duyunca çok üzüldü ve alındı. Bana neden böyle davrandığımı sordu. Ben de ona gerçekten hiçbir şey hatırlamadığımı, belki de bana bir şey verdiği için böyle olduğumu söyledim. Kadın, bunu duyunca çok sinirlendi ve bana hakaret etmeye başladı. Bana yalan söylediğimi, onunla birlikte olup sonra da kaçmak istediğimi söyledi.

Ben de ona inanmadığımı, bana kanıt göstermesini istedim. Kadın, bana telefonunu gösterdi ve dün gece çektiği fotoğrafları gösterdi. Fotoğraflarda ben ve kadın birlikte gülüyor, dans ediyor, öpüşüyorduk. Ben ise bunlara inanamadım. Nasıl olurdu da böyle bir şey yapardım? Ben evliydim, karım ve çocuklarım vardı. Onları nasıl aldatırdım?

Kadın, bana fotoğrafları gösterdikten sonra bana daha da yaklaştı ve bana sarılmak istedi.

Odayı terk etmek istedim, ama kapı kilitliydi. Kadın, bana anahtarı vermediğini, benimle konuşmadan gitmeme izin vermeyeceğini söyledi. Ben ise ondan kurtulmak istiyordum. Bana yaptığı şeyi affetmeyecektim. Ona bağırmaya başladım ve bana anahtarı vermesini istedim. Kadın ise bana gülümsedi ve bana bir teklifte bulundu.

Kadın, bana eğer onunla bir gece daha geçirirsem, bana anahtarı vereceğini söyledi. Ama eğer reddedersem, bana yaptığı şeyi karıma ve çocuklarıma anlatacağını söyledi. Bana telefonumu gösterdi ve karımın numarasını aradığını gösterdi. Ben ise bunu duyunca çok korktum. Karımın bunu öğrenmesini istemiyordum. Onu çok seviyordum ve onu kaybetmek istemiyordum.

Kadın, bana karar vermem için bir dakika süre verdi. Ben ise ne yapacağımı bilemedim. Kadının teklifini kabul etsem, kendime ihanet edecektim. Ama reddedersem, karımı kaybedecektim. Zaman hızla akıyordu ve kadın bana bakıyordu.
Kadının teklifini kabul etmemek için direndim. Ona asla onunla bir gece daha geçirmeyeceğimi söyledim. Ona yaptığı şeyin çok kötü olduğunu, bana ve karıma büyük bir haksızlık yaptığını söyledim. Ona bana anahtarı vermesini, yoksa polisi arayacağımı söyledim.

Kadın, bunu duyunca çok sinirlendi ve bana saldırmaya başladı. Bana vurdu, çizdi, ısırdı. Ben ise kendimi savunmaya çalıştım. Odayı birbirine kattık. Sonunda kadını yatağa ittirdim ve anahtarı aldım. Kapıyı açtım ve koşarak çıktım.

Otelin lobisine geldiğimde, karımın beni beklediğini gördüm. Beni görünce çok sevindi ve bana sarıldı. Bana nerede olduğumu, neden telefonuma cevap vermediğimi sordu. Ben ise ona ne diyeceğimi bilemedim. Sadece onu çok sevdiğimi söyledim.

Karım, bana gülümsedi ve bana bir sürpriz yaptığını söyledi. Bana dün gece beni takip ettiğini, o kadınla tanıştığını, onunla bir plan yaptığını anlattı. Bana bir ders vermek istediğini, beni test ettiğini söyledi. Bana o kadının onun arkadaşı olduğunu, bana hiçbir şey yapmadığını, sadece rol yaptığını söyledi.

Ben ise bunları duyunca çok şaşırdım ve kızdım. Karıma bunu nasıl yaptığını, bana nasıl güvenmediğini sordum. Karım ise bana gülümsedi ve bana bir iyilik yaptığını söyledi. Bana artık başka kadınlara bakmayacağımı, ona sadık kalacağımı söyledi.

Ben ise ona inanamadım ve ondan uzaklaştım. Ona bunun bir iyilik değil, bir kötülük olduğunu söyledim. Ona bunun bir test değil, bir işkence olduğunu söyledim. Ona bunun bir sürpriz değil, bir ihanet olduğunu söyledim.

Ve sonra onu terk ettim.


                             Son

Son GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin