Aşkın Renkleri

1 0 0
                                    

  Ela, renklerin dünyasında kaybolmuş bir ressamdır. Her tuvaline aşkını ve hayallerini yansıtırken, gerçek aşkın renklerini henüz keşfedememiştir. Bir gün, şehrin kalabalık sokaklarında, esprili ve hayat dolu bir sokak sanatçısı olan Mert ile çarpışır. Mert’in renkli tebessümü, Ela’nın gri dünyasına beklenmedik bir neşe katar.

İlk başta, Mert’in şakacı tavırları Ela’yı çıldırtır, ancak zamanla onun hayata bakış açısının, kendi sanatını ve aşkı gördüğü şekli değiştirdiğini fark eder. Mert, Ela’ya hayatın en güzel eserlerinin planlanmadan ortaya çıktığını öğretir. Birlikte, İstanbul’un tarihi sokaklarında, birbirinden ilginç karakterlerle dolu maceralara atılırlar.

Ela ve Mert, birbirlerinin eksik renklerini tamamlarken, aşkın ve sanatın, beklenmedik anlarda nasıl büyüleyici bir uyum içinde olabileceğini keşfederler. Ancak, Mert’in bir sırrı vardır ve bu sır, onların renkli dünyasını alt üst edebilir.

Ela ve Mert, İstanbul’un renkli sokaklarında birbirlerine aşık olmuşlardı. Ela’nın fırçası artık sadece tuvalde değil, hayatında da renklerle doluydu. Mert’in şakaları ve neşesi, Ela’nın her gününü aydınlatıyordu. Ancak Mert’in sırrı, Ela’nın kulağına fısıldanan bir rüzgar gibi sürekli onun etrafında dolaşıyordu.

Bir gün, Mert, Ela’yı şehrin en eski antikacısına götürdü. Burada, Ela’ya antika bir kutu hediye etti. Kutunun içinde, Mert’in dedesinden kalma eski bir saat vardı. Mert, bu saatin ailesinin en değerli hatırası olduğunu ve şimdi Ela’nın olması gerektiğini söyledi. Ela, Mert’in bu jesti karşısında hem şaşırmış hem de duygulanmıştı.

Ancak, saat sadece bir hediye değildi. Saatin içinde, Mert’in ailesinin geçmişiyle ilgili bir sır saklıydı. Bu sır, Mert’in aslında zengin ve soylu bir aileden geldiğini, ancak bu hayatı reddederek sokak sanatçısı olmayı tercih ettiğini ortaya çıkardı. Ela, Mert’in bu gerçeği neden sakladığını anlamaya çalışırken, Mert’in ailesi de onları bulmuş ve Mert’i geri dönmeye ikna etmeye çalışıyordu.

Ela ve Mert, aşklarının bu sınavı geçip geçemeyeceğini merak ederken, İstanbul’un büyülü atmosferi onlara cesaret veriyordu. Acaba aşk, geçmişin gölgelerini aydınlatabilecek miydi? Yoksa Mert’in ailesinin baskısı, onların mutlu hikayesine bir son mu getirecekti?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin