وارد کلاب شدن با پیامی که از قبل به تهیونگ داده بود ،آلفا بهش گفته بود که تو راهه و هنوز نرسیده پس با دست به گوشه ساکت تری از کلاب که جمعیت کمتری بود اشاره کرد.
_اونجا بشینیم؟
هوسوک سر تکون داد و از پشت امگا مسیری که طی میکردو دنبال کرد .
جیمین روی مبل نشست پا روی پا انداخت به اطراف نگاه کرد آلفا کمی به خودش اجازه نزدیک شدن به امگارو داد ذهنش هنوز هم از حرف امگا مشغول شده بود .
کمی سمتش خم شد : چیزی سفارش بدیم یا منتظر تهیونگ بمونیم؟
جیمین که از نزدیکی تقریبی آلفا کمی معذب شده بود سر تکون داد : فعلا منتظر تهیونگ بمونیم.
نوشیدن با اون الفا خجالت زده اش میکرد نمیدونست چرا انقدر ازش خجالت میکشید شاید به خاطر کاریزمایی بود که از هوسوک دریافت میکرد.
آلفا دستشو تکیه گاه پشتی مبل کرد و سمت امگا خم شد قصدش اصلا اذیت کردن امگا نبود فقط میخواست بدونه امگا واقعا متوجه رایحه اش نمیشه؟ چطور ممکن بود؟
همه همیشه از اینکه جذب رایحه چوبش میشدن براش میگفتن و حالا پسری که به طور معجزه آسایی ملاقاتش کرده بود و فکر میکرد جفتشه رایحه اشو حس نمیکرد؟_جیمین!
امگا نگاهش و از اطراف گرفت یه رایحه آشنایی رو بین تمام رایحه هایی که به مشامش میرسید حس میکرد که آرزو میکرد اشتباه کرده باشه.
وگرنه چطور ممکن بود رایحه مردی که سال ها باهاش زندگی کرده بود رو نشناسه.
حواس پرت به آلفا نگاه کرد فاصلشون به قدری کم بود که امگارو شوکه کرد .
_هوسوک شی
_یعنی چی که رایحه ام رو حس نمیکنی جیمین؟
محو صورت سفت و سخت آلفا شد اون بهش برخورده بود؟ خب چیکار باید میکرد؟ با بالا اومدن دست آلفا ضربان قلبش به بالاترین حد خودش رسید وقتی قسمتی از موهای مزاحمش به کمک آلفا از جلوی چشم هاش برداشته شد نگاهش قفل چشم های آلفا شد میتونست امگاشو حس کنه که برای چیزی تلاش میکرد .
اما برای چی نمیدونست.
اون اینبار نمیتونست به راحتی اجازه بده تا امگای احمق افسار همه چیزو به دست بگیره و خودشو تو بغل یه آلفای دیگه بندازه.اب دهنشو قورت داد کشش نگاه آلفا انقدر زیاد بود که حس میکرد همین حالاش هم نخورده مست شده ، پلک زدن هم یادش رفته بود .
جانگ هوسوک چطور یهو وسط زندگیش پیداش شده بود؟ غیر از این بود که خود جیمین راهش داده بود؟
با صدای شکستن چیزی شوکه نگاه خیره بین خودش و آلفا رو شکست بعد از اون صدای فریاد آشنایی بود که به گوشش رسید.
ESTÁS LEYENDO
• Kiss Like The Sun • Hopemin
FanficNAME: Kiss Like The Sun COUPLE: Hopemin Genre: Romance_Omegavers ولی هیچچیز زیباتر از این نیست که پس از دلمردگیای دراز، باری دیگر نور در وجود تو سر برارد.. #KLTS