Part 2

2.3K 31 3
                                    

Ketika Puan Zaida sedang menyediakan makan malam untuk mereka berdua Azhar sempat menghantar mesej kepada keluarga memaklumkan dia terpaksa pulang keesokan harinya dan juga kepada Erra tanpa memaklumkan bahawa ayahnya tiada di rumah ketika itu bimbang dia merasa curiga dan syak kepada dia dan ibu nya .Semasa makan Azhar melihat Puan Zaidah begitu gembira dan selesa melayani nya.  Dia memaklukan keadaan kesihatan Cikgu Abdullah yang perlu menjalani pembedahan jantung secepat yang mungkin dan mereka masih menunggu tarikh nya.Puan Zaidah meminta Azhar merahsiakan keadaan Cikgu Abdullah kepada Erra buat masa  ini kerana bimbang pelajaran nya terganggu terutama musim peperiksaan makin dekat." sebab itu Untie harap sangat kepada Azhar menolong kami kerana keluarga kami pun dah 'buang 'kami sejak berkahwin," ujar Puan Zaidah .Perkahwinan mereka tidak di persetujui dan di perkenankan oleh kedua dua belah pihak ibu dan bapa  mereka berdua.

"Untie dan Cikgu pun berharap kamu dan Erra terus berkawan dan kalau kada jodoh,kami akan restui dan sokong, kami lihat kamu berdua memang serasi dan mengharap ia berkekalkan" tambah Puan Zaida lagi. Tanpa segan atau berselindung Puan Zahida turut mencurahkan' masaalah' dalam kelambu mereka." Untie tahu ini bukan cara yang betul,tapi Untie tiada siapa lagi nak curahkan rasa hati,harap Az faham ". Dia mengadu nafkah batinnya telah lama tertunggak sejak Cikgu Abdullah di sahkan menghidap sakit jantung." Kami dah cuba bermacam cara tapi masih belum berkesan.Untie pun tak mahu buat dia lebih tertekan dan menjejaskan kesihatan dia."  sambung Puan zaidah lagi.

Azhar sekadar menyatakan simpati dan menjadi pendengar yang baik.Dia berjanji akan menjaga Erra dn memang ada hajat mahu melamar nya sebaik dia tamat pengajian nanti.Dia pun juga tidak mahu memberi tekanan kepada Erra untuk dia membuat keputusan  kelak.Sekali lagi Puan Zaidah memuji Azhar kerana sikap nya yang terbuka dan matang .Bagi Puan Zaidah sikap itulah juga yang membuat mereka sekeluarga amat meyenangi dan menyayangi nya .Azhar sekali lagi jadi terkedu bilamana Puan Zeti secara terus terang merayu agar Azhar sanggup untuk menidurinya pada malam itu." Please Az,ini peluang yang ada untuk Untie ,"sambil matanya memandang Azhar dengan wajah yang sayu.

" Mungkin pada Az untie dah tak menarik lagi,tapi anggaplah ianya satu sumbangan kemanusiaan kepada Untie" ujar Puan Zaidah yang membuat Azhar jadi sebak dan terdiam." Bukan nya Az tak mahu ,pada Az Untie masih punya 'appeals' pada mana mana lelaki ,cuma Az rasa bersalah pada Cikgu dan Erra, " balas Azhar.  " Az faham dan simpati pada Untie " ujar nya lagi." Tapi Az, U tak perlu sangat rasa bersalah kepada Cikgu,kerana dia sendiri pernah offer untuk lepaskan Untie kerana masaalah ini,bukansekali dia offer tapi Untie tak tergamak  untuk terima nya .Pada Erra pulak ,macam Az kata tadi both of you pun belum confirmkan untuk be serious in getting married to each other,so Untie rasa Ok for you to 'share' with me and Erra." jelas Puan Zeti cuba memujuk Azhar.

Akhir nya Azhar pun bersetuju dengan syarat hal ini tidak menjadi penghalang kepada dia dan Erra pada masa hadapan." Don't worry Az, as you know Erra is open minded just like me,for that you can hv me and Erra as your 'sleeping partner' later on" ujar Puan Zaidah dengan nada ceria.Dia pun  segera mengajak  Azhar untuk mereka tidur di bilik tetamu sebagai 'gelanggang berkecuali' katanya. Sebaik sahaja Azhar masuk dia terpesona dengan hiasan dan kemasan bilik tu seolah olah memang disediakan untuk pasangan pengantin.Puan Zaidah terus membuka lampu tidur yang cukup romantik dan bergegas keluar" give me one minute pls" bisik Puan Zaidah kepada Azhar sebelum dia bergegas ke bilik nya di sebelah .

Sekembalinya dia ke bilik tersebut Puan Zaidah telah menukar pakaian kepada baju tidur kain satin paras lutut dengan hanya tali yg diikat di tengkok tanpa memakai bra dan panty,membolehkanaz melihat sejemput bulu hitam di celah peha Puan Zaidah. Azhar yang masih tercegat berdiri di tarik oleh Puan Zaidah untuk rapat kepadanya." come my dear, let me seduce you,tonite I am yours ,let me undress you"ujar Puan Zaidah memeluk dan  mencium mulut Azhar.Tangan nya pula ,mula menarik kemeja T yang di pakai Azhar keatas kepala dan dicampak  di atas kerusi.Kain yang dipakai Azhar,dilurut ke bawah dan diikuti dengan boxer yang di pakai." Wow u see,your dick waking up already, he also love me " bisik Puan Zaidah sambil memeluk erat Azhar.    


B.4.**SiJantung Hati vs Pesakit Jantung #Where stories live. Discover now