PUAN ZAIDAH sengaja terus berbaring bila melihat Azhar telah bangkit dan keluar meninggalkan nya dalam keadaan berbogel dengan rasa aga kecewa denga cara Azhar melayani nya sejak dua kali terakhir mereka bersama. Walau pun dia agak suka element 'keganasan' yang di perlihatkan oleh Azhar,namun dia agak kecewa bila Azhar menukar rentak dan gaya permainan tanpa berkomunikasi dengan nya dan paling sediaj bila dia belum mencapai kemuncak ,Azhar terus menukar permainan. Puas dia memikirkan kenapa Azhar berbuat demikian ? Apakah dia sedang mencuba membuat 'sexual experiment'sejak mengauli dirinya ?
Dengan longlai Puan Zaidah bangkit dan terus beridiri di depan cermin besar melihat sosok tubuhnya yang makin banyak tanda 'love bite'di leher,dada danputing nya serta juga di perut sebagai tanda keganasan Azhar. Dia segera bergegas ke bilik air untuk mandi dan bersiap menyediakan makan malam untuk mereka berdua. Ketika berjlanke dapur dia tidak melihat kelibat Azhar di ruang tamu seperti kebiasaan dan mungkin dia beada di bilik study nya,fikir Puan Zaidah .Ketiak di dapur,dia mendapat mesej dari Azhar yang menanyakan apa yang dia nak makan untuk dinner kerana dia berada di pekan pada masa itu. Olehkerana dia pun tak bersedia untuk memikir menu makan malam,dia menyerahkan pada Azhar untuk membuat keputusan.Puan Zaidah merasa lega dan kini dia punya masa untuk melepak dan berehat .
Sekembalinya Azhar ,Puan ZAidah agak terkejut bila melihat 'Ayam tandoori dan roti Nan' yang menjadi kegemaran arwah suaminya dibeli oleh Azhar .Dia hanya sempat bertanya "Beli kat kedai yang sama ke" dan dia jawab oleh Azhar dengan anggukan sahaja.Puan Zaidah merasa serba salah kerana dia sendiri pun makin mula 'melupai'arwah suami nya sedang kan Azhar masih ingat lagi makanan kegemaran arwah. 'Entah entah dia teringatkan arwah kot bila 'bersama'dengan nya di atas ranjang yang membuat emosi nya terganggu' bisik hati Puan Zaidah.
Ketika makan mereka tidak banyak bercakap dan Puan Zaidah memaklumkan esok petang Erra akan datang sebaik habis peperiksaan semester akhir nya ini dan tak pasti samada akan bawa nya pulang pada esok hari atau hari berikut nya (hujung minggu).azhar tidak memberi sebarang komen dan hanya menganggukkan nya yang membuat Puan Zaidah makin keliru dengan sikap Azhar kebelakangan ini.Apakah dia sedang berkrisis dengan Erra ? Dia akui sejak dia datang tinggal di situ,hampir tiada kedengaran mereka berhubungan melalui telefon .
Malam itu Puan Zaidah masuk tidur agak awal tanpa mengajak atau menanyakan Azhar samada mahu tidur besama atau tidak,Emosi nya juga turut terganggu dengan 'perubahan'emosi Azhar terutama ketika mereka berasmara. Dia mahu lihat samada Azhar akan tidur bersama dan mahu berasmara atau pun tidak kerana mungkin malam itu sahaja peluang yang ada sebelum Erra datang . Sukar bagi nya mahu melelapkan mata memikirkan bukan sahaja 'nasib'nya selepas sebulan bersekedudukan dengan Azhar bagai suami isteri tapi juga apakah keadaan Azhar pulak selepas ketiadaan nya nanti.
Ketika dia hampir melelapkan mata,terdengar bunyi Azhar menaiki katil dan merapati diriny.Puan Zaidah membuka sedikit mata nya di sebalik bantal peluk nya dan melihat Azhar merapatkan muka nya ke pipi nya dan berbisik ' Sayang nak tinggalkan Az esok yer, macam mana Az pulak nanti'sambil mencium dahi dan pipinya. Bederau rasa di dada dan terasa sebak secara tiba tiba melihat Azhar berbisik begitu dan juga kata kata yang di bisikan tanpa menyedari dia masih belum tidur. Puan Zaidah terpaksa terus berpura pura tidur sambil mengharap Azhar akan mengejutkan nya untuk berasmara.
Akhirnya Puan Zaidah terlelap juga dan hanya tersedar bila mana dia merasa puting buah dada nya di hisap ." Oh Az,sorry untie tertidur masa tunggu U tadi"ujar Puan Zaidah sambil meranfkul bahu Azhar." Sorry Untie to disturb you" balas Azahar sambil memberhentikan hisapan nya." u want me now or later ?" tanya Puan Zaidah." kalau boleh sekarang lah" balas Azhar. Puan Zaidah bangkit dan terus membuka dan mencampakan baju tidur yang di pakai nya dan Azhar turut melucutkan pakaian nya juga.
"Sorry untie,ingat kantak mahu kacau Untie tidur tadi,tapi i tak boleh tahan lah,esok mungkin Untie dah nak balik pulak" ujar Azhar. "dont say that sayang , I am always ready for you my dear" balas Puan Zaidah sambil berkata"Let me wash myself " tapi di tegah oleh Azhar yang berkata " No need Untie, You will always 'fresh' to me.balas Azhar sambil memeluk erat Puan Zaidah." I feel really sad to let you go tomorrow, please stay on Untie"bisik Azhar merayu yang memang di jangka oleh Puan Zaidah.
YOU ARE READING
B.4.**SiJantung Hati vs Pesakit Jantung #
RomanceZaheera(Erra) anak kacukan Puan Zaida dan Abdullah Tan seorang guru menjadi kawan /kekasih kepada Azhar senior di sekolah dan bersambung hingga ke IPT. Puan Zaida pun mula menaruh hati pada Azhar dan sanggup berkongsi dengan anak nya dek kerana masa...