Part 7

1.5K 25 3
                                    

Azhar (AZ) merasa mula 'seronok'  dengan adanya Puan ZAidah di rumahnya kerana terasa seolah dia sudah beristeri. Setiap pagi dapat bersarapan dahulu sebelum pergi bekerja,bila pulang petang ada 'snack' atau menu lain untuk minum petang ,pakaian nya ada yang mencuci dan menggosok dan  paling seronok sebelum keluar untuk pergi atau ketika balik bekerja Puan Zai akan mencium dan mengucup bibir sambil memeluk  dan bersalaman dengan  mencium tangan sama seperti mana dia melakukan kepada arwah suami nya.

Selama seminggu itu Erra pun belum sempat untuk datang dan hanya chatting sekejap kejap dengan Puan ZAidah menyebab kan dia makin merasa bosan.Walau pun Azhar ada mencadang  untuk membawa dia keluar makan pada waktu malam tapi Puan Zaidah menolak kerana dia masih dalam edah lagi.Maka mereka pun melayan TV atau movie di rumah sahaja hingga lah pada satu malam Puan Zaidah mengadu pada Azhar" Az boleh tolong Untie tak?" "tolong apa untie?" balas Az."Dah lebih seminggu Untie tidur sendiri ,Az pun tahu kan mana Untie pernah tidur sendirian, boleh tak Az teman kan Untie tidur?" .   

 Berderau darah Azhar mendengar keluhan itu walau pun dia tidak terperanjat dan menjangka akan berlaku ,cuma dia tidak menjangka secepat itu,'hanya baru se minggu'kata hati kecil nya." Az boleh teman kan tapi Untie sanggup ke?" soal Az." Maksud Az. we make love before sleep?"tanya Puan  Zaidah."yes my dear,I desperately need that as you should know,walau pun erbarg dalam edah,I takboleh tahan Az,ini kira dharurat  "ujar Puan LIza. Az hanya mengangguk akur.

Puan ZAidah bagai tak sabar terus merangkul bahu Az dan mengajak nya kebilik dan mereka berkepit bagai pengantin baru memasuki bilik tidur. Sebaik tiba,Puan Zaidah pun segera menanggalkan pakaian Azhar sebelum membuka pakaian nya sendiri dan lantas baring menelentang di atas katil.Melihat Azhar diam berdiri,Puan Zaidah mengangkat tangan melambai Azhar untuk mendatangi nya.

Azhar segera naik ke katil dan berbaring di sebelah Puan Zaidah yang lantas memeluk Azhar dan melingkar kan kaki nya di peha Azhar bagai mahu mengunci kedua kaki nya.SAmbil mencium Puan Zaidah berbisik " malam ni kira I akan 'complete' kan tugas I sebagai isteri U Az,siapkan makan,basuh pakaian,kemas rumah,so malam ni I nak kemas kan kote U dan U pulak kena kemaskan pussy I, buat lah apa yang U suka,nak jilat ,nak gigit ,nak rogol depan belakang,suka hati U lah, I am yours from now on" jelas Puan Zaidah bagai orang mabuk meracau. 

Azhar hanya tersenyum melihat gelagat Puan Zaidah yang nampak begitu gersang dan terdesak.Dia pun memulakan acara dengan membalas pelukan Puan Zaidah sambil mencium dan mengucup bibirnya dengan agak lama bagai kekasih yang berjauhan ." Az,untie tak tahan lah tenguk kamu depan mata tapi tak boleh buat apa apa sampailah malam ini" bisik Puan Zaidah." Az sentiasa ada ,terpulang pada Untie " balas Az sambil meneruskan acara'

Kerakusan dan kegoelojohan Puan Zaidah makin terserlah bila dia mula menyerang Azhar dengan menjilat muka dan telinga serta kedua pipi dan mata nya yang membuat Azhar jadi terkedu.Tangan nya juga aktif memicit puting kecil Azhar sambil lidah nya beralih menjilat leher dan dagu nya. Kini {uan Zaidah mula menjilat perut hingga ke pusat Azhar dan memainkan bibirnya di lubang pusat .Azhar makin teruja dan menggeliat .

Azhar tidak sempat mengatur serangan balas bila Puan ZAidah terus meramas 'torpedo' Azhar yang setia berdiri menanti arahan .Sambil mengusap kepala torpedo,Puan Zaidah turut memusingkan tubuh nya untuk membuat posisi 69 tanpa memberi  isyarat kepada  Azhar.  Dengan rakus dia menjilat dan menghisap torpedo Azhar sambil mengusap buah pelir nya. Azhar agak terkejut melihat bulu bulu hitam yang melitupi tundun Puan Zaidah" Sorry Az,untie tak sempat nak cukur ,tak sangka malam ni nak dapat 'main'"ujar nya bila merasakan Azhar mengusap agak lama di bahagian itu.

Azhar meneruskan tugas nya untuk meneroka pussy Puan Zaidah dengan menggunakan dua jari nya untuk membuat 'fingers fucking' dan ibu jari nya untuk menguli dan mengentel biji klitoris Puan ZAidah. Puan Zaidah makin kuat merengek dan mendengus bila dia berhenti menghisap torpedo Azhar  dan menahan rasa dari permainan jari Azhar di pussy nya.Azhar makin melajukan gerakan jari jari nya bila merasakan Puan Zaidah akan mencapai klimaks nya.Tanpa menunggu lama Puan Zaidah akhir nya 'meraung' melepaskan air nikmat nya mencapai klimak .Dia membiarkan pussy nya berada di muka Azhar dan mulut nya juga masih mengolom kepala torpedo yang kekal keras terpacak .     

B.4.**SiJantung Hati vs Pesakit Jantung #Where stories live. Discover now