AZHAR (AZ) makin teruja dengan cumbuan Puan Zaidah( Puan Zai) .Dia mula memberi response dengan mengusap belakang Puan Zai dari tengkuk hingga ke punggung dan sempat meramas kedua dua punggung sebelum mengalihkan tangan kanan nya ke bahagian depan. Kini kedua dua tangan nya melekap di bahagian dada Puan Zai dengan tangan kirinya masih memaut tengkuk dan meleraikan ikatan baju tidur nya membuat Puan Zai bogel sepenuhnya. Az mula meramas perlahan lahan kedua buah dada Puan Zai silih berganti dengan lembut dan diikuti dengan lidah nya menjilat kedua dua puting yang mula mengeras.
Puan Zai pula terus mengusap dan membelai kepala dan batang punai AZ yang mula mengeras dan meneggak." Wow your dick is getting hard,my dear, Hello baby ,welcome to Untie pussy , u can come anytime even if Untie is sleeping"bisik Puan ZAI dengan nada suara menggoda.Tangan nya kini naik mengusap dada dan bahu AZ sambil dia mengucup lagi bibir AZ dan kali ini lebih lama dan begitu asyik menghisap lidah pasangan lidah masing masing .
Setelah agak lama mereka bercumbu dengan berdiri.kini Puan Zai menarik tangan AZ untuk duduk di tepi katil." AZ I know you are still tired of riding your motorbike, let me now Dia riding on you like the cowgirl, you just relax and enjoy it" Ujar Puan Zai sambil membaringkan AZ di tengah katil. Dia pun mengambil posisi untuk duduk di atas perut AZ sambil mengacukan batang punai AZ untuk mencecah ke pintu pussy nya.
AZ masih mendiamkan diri dan mengikut sahaja permainan yang di tunjukkan oleh Puan Zai yang bagi nya jauh lebih berpengalaman dan lebih mendesak untuk memadu asmara dengan nya. Sebaik sahaja kepala punai AZ melepasi pintu pussy Puan Zai pun menundukkan muka rapat ke muka AZ lalu berbisik " I am going to rock you my dear " sambil dia memulakan henjutan punggung nya ke bawah membolehkan batang punai AZ menusuk ke dalam pussy nya.
Gerakan punggung Puan Zai makin ligat dan henjutan nya makin kuat membuat Az terpaksa menyerang balas dengan meramas dan menghisap kedua dua buah dada Puan Zai yang bergayutan bagai buah papaya. Az juga sudah pandai mengimbangi tujahan pussy Puan Zai dengan dia pula menjolok batang nya ke atas setiap kali Puan ai mengayak dan menekan punggung nya ke bawah.
Selepas 15 minit beradu Puan ZAi mula mengerang kuat dan mengemut batang AZ dengan ketat sebelum dia mencapai klimak pertamanya.Dia melekap kan muka nya ke dada Az sambil berbisik "Your dick is so big and strong ". Dia terus menjilat dan mengentel puting kecil AZ membuat Az mengeletek kegelian AZ.Az turut membalas dengan meramas punggung Puan ZAi dan menjilat sekitar dagu dan leher nya.
Setelah dia lega ,Puan Zai berbisik kepada AZ." Now your turn to fuck me my dear young man, Tonite I am yours do whatever you like please" ,Dia kini mengambil posisi di bawah untuk mereka beraksi dengan gaya missionary .AZ pula bercelapak di antara kedua kaki Puan ZAi sambil mengusap kepala punai untuk meneruskan aksi permainan.Az dengan perlahan dan berhati hati memasukkan kepala punai nya ke dalam pussy Puan Zai yang 'mungkin' menjadi ibu mertua nya suatu masa nanti.
Agak mudah bagi AZ meluncurkan torpedo punai nya kerana laluan telah sedia licin dan becak untuk di lalui. AZ tanpa membuang masa terus melaju kan serangan 'keluar masuk 'torpedo nya membuat kan Puan ZAi makin kuat erangan nya sambil tangan nya memaut lengan AZ." Wow so nice my dear, please fuck me harder my dear" rengek Puan Zai.
Ketika Az sedang asyik mengayun dan menghenjut pussy Puan Zai,tetiba jeritan kecil keluar dari mulut Puan Zai seiringan dengan pancutan panas di dalam pussy nya.Dia klimak lagi dan terkulai dengan mendepangkan kedua tangan nya. Az semakin ghairah melihat Puan ZAi yang begitu pasrah 'menyerahkan 'batang tubuhnya untuk di perlakukan oleh nya.Kini Az memberi isyarat untuk mereka meneruskan permainan denga gaya doggy pula.
" Wow my dear young man,please come in from the back " ujar Puan ZAi sambil dia membongkok kan badan nya dan menonggeng bagi memudahkan AZ memasukkan batang punai nya. AZ smepat mengusap dan meramas kedua punggung Puan ZAI sebelum dia memau batang punai memasuki pussy Puan ZAi dari belakang. Dia memaut pinggang dan sebelah tangan nya meramas ramas buah dada Puan Zai
AZ segera melajukan sorong tarik batang punai yang kini di sambut dengan kemutan oleh dinding dinding pussy Puan Zai yang membuat batang punai Az makin tersepit di cengkam oleh pussy Puan Zai. Hampir setengah jam kemudian mereka mencapai klimak,kali ketiga bagi Puan Zai dan kali pertama bagi AZ yang masih 'malu malu dan bersopan ' .
YOU ARE READING
B.4.**SiJantung Hati vs Pesakit Jantung #
RomanceZaheera(Erra) anak kacukan Puan Zaida dan Abdullah Tan seorang guru menjadi kawan /kekasih kepada Azhar senior di sekolah dan bersambung hingga ke IPT. Puan Zaida pun mula menaruh hati pada Azhar dan sanggup berkongsi dengan anak nya dek kerana masa...