PUAN ZAIDAH berasa lega melihat Azhar telahmendapat klimak dan tidak menunjukan tanda tanda 'keganasan 'ketika melayan nya. Dia makin berkeyakinan akan dapat menguasai Azhar sepertimana ketika mereka mula mula berasmara dahulu dimana Azhar lebih banyak mengikut kehendak dan permintaan atau arahan nya. Dia juga mahu menguji samada Azhar benar benar mahu berasmara secara 'marathon' hingga ke pagi esok dan j uga samada dia mampu menandingi Azhar dalam permainan itu nanti.
Setelah lega dan segar ,Azhar mula mencumbui semula Puan Zaidah dengan mencium dahi dan pipinya serta mengucup bibirnya." From now onward I will call you ZAI when we are together like his "ujar Azhar membuatkan Pian Zaidah terkejut gembira dan menjawab " Of course sayang, you make me feel much younger and dbecome your lover for ever". Mereka menyambung perkucupan sambil tangan Azhar mula meramas bah dada Puan Zaidah.
" Are you sure U can do this till tomorrow "? soal Azhar ." Yes my dear, as your wish ,I am ready to serve you,even if I fall asleep u can still fuck me sayang " balas puan Zaidah." Az kesian ZAi, Az tak mahu Zai penat nanti" ujar Azhar dengan nada suara yang lebih lembut."Dont worry my dear , as long as can grip your dick ,I will be ready for you,but if you feel my pussy is losing the grip.you can fuck my asshole sayang" balas Puan Zaidah meyakinkan Azhar.
" Az nak belek belek Zai puas puas sebab esok ZAi nak tinggal kan Az,entah bila lagi kita dapat bersama macam ni sayang"bisik Azhar yang membuat Puan Zaidah terkedu."Jangan cakap macam tu, I pun akan rasa yang sama,kita boleh berjumpa di hujung minggu samada ZAi datang ke mari atau Az turun ke sana,kita boleh check in kat hotel ,kita jumpa mid way supaya Az tak penat bawa motor nanti" balas Puan Zaidah sambil meramas rambut Azhar dan mengusap muka nya .Dia sendiri mersa sebak dengan bisikan dan ayat ayat Azhar itu.
Masing masing bagai tiada lagi 'mood'untuk berasmara seperti selalu terutama nya Azhar yang berubah menjadi 'melow 'dan romantik melayan Puan Zaidah." Az baring lah atas dada Zai ,biar sayang dodoi kan Az hingga tertidur atau Az rasa nak sambung main Zai akan ikut kehendak Az" ujar Puan Zaidah dan Azhar hanya tersenyum memandang wajah wanita yang boleh menjadi ibu mertua atau kekasih gelap nya. Mereka terus berdiam dan hanya jari jemari mereka yang menyentuh antara satu sama lain.
Puan Zaidah yang masih 'horny 'itu mula bertindak dengan tangan ny ameraba punai azhar yang masih tegang." Alah kesian nya boboi you ni sayang ,masih keras berdiri,mari I layan dia " ujar Puan Zaidah.Azhar pun akur sambil terus berbaring bagi membolehkan Puan Zaidah meniarap di atas nya dengan gaya 69 untuk mengerjakan batang punai Azhar. Puan Zaidah mengambil peluang ini untuk 'menggoda'Azhar bagi meneruskan permainan yang tergendala kerana melayan emosi nya itu dan merenctkan gelora nafsu yang masih bergelojak pada puan ZAidah.
Walau pun Azhar tidak bertindak mengerjakan pussy nya, Puan Zaidah tetap menyuakan ke muka Azhar sambil dia terus memulakan kerja mengulum dan menjilat batang punai Azhar dan tahu Azhar akan teruja dan tergoda.Namun telahan nya gagal bila Azhar hanya mengusap punggung dan membiarkan Puan Zaidah mengerjakan batang punai nya .dia mula berfikir apakah Azhar benar benar terganggu emosi kerana esok dia akan pulang atau sebab lain.Dia kini cuba mengusik buah pelir Azhar dengan menjilat nya untuk memancing nafsu Azhar semula.
Setelah penat bermain dengan batang punai Azhar,kini Puan Zaidah makin agresif dan 'hilang sabar'melihat Azhar yang kekal 'cool' tanpa mengusik pussy nya yang hampir di tonyoh ke muka Azhar. Kini dia bangkit dan memusing kan tubuh nya untuk menghadap Azhar sambil berbisik" Sayang ,I nak naik kuda sekarang".Azhar hanya mengangguk dan membiarkan Puan Zaidah mengambil posisi duduk di atas perut nya dan terus menyuakan kepala punai Azhar ke pintu pussy nya.
Tanpa mempedulikan reaksi Azhar,Puan Zaidah terus menghenjut batang punai yang telah basah dijilat nya tadi dan mudah bagi nya melajukan soronagn pussy nya ke atas dan kebawah .Azhar hanya memegang pinggang dan bertahan sahaja membuatkan Puan Zaidah terpaksa bekerja keras seorang diri bagi melunaskan hajat nafsu nya.Bunyi rengekan dan dengusan nafas nya yang sengaja di kuatkan langsung tidak menggugat Azhar yang kini memejamkan mata menikmati gerakan solo Puan Zaidah. Akhirnya Puan Zaidah menjerit mencapai klimak s dengan batang punai Azhar kekal utuh berdiri di dalam pussy nya.
YOU ARE READING
B.4.**SiJantung Hati vs Pesakit Jantung #
RomanceZaheera(Erra) anak kacukan Puan Zaida dan Abdullah Tan seorang guru menjadi kawan /kekasih kepada Azhar senior di sekolah dan bersambung hingga ke IPT. Puan Zaida pun mula menaruh hati pada Azhar dan sanggup berkongsi dengan anak nya dek kerana masa...