Part 11

1.3K 19 0
                                    

PUAN ZAIDAh terdiam seketika bila mendengar bisikan AZHAR yang paling lembut di dengari nya sejak mereka berasmara. Dia masih terkedu sambil terus mendakap  Azhar di dadanya sambil mengesat air mata yang mengalir tanpa di sedari nya.Dia menjadi sebak dan sayu merenung wajah Azhar ."Let see tomorow when Erra is coming ,we can discuss this sayang, I am also very sad to leave you and wish i could be with you forever my dear" balas  Puan Zaidah.

AZHAR terus mengusap rambut Puan Zaidah sambil merenung mata 'Untie'yang di ratah nya saban hari dan membuat dia menjadi ketagihan sex .Selama hampir sebulan dia di layan dan di manjakan oleh Puan Zaidah bagai mengambil alih tempat arwah suami nya yang baru pergi.Dari memasak,membasuh,mengemas dan melayan di ranjang dilakukan demi seorang Azhar yang mula dikenali sebagai anak murid kesayangan arwah suami ,kemudian menjadi 'abang angkat'anak gadis tunggal nya dan kini menjadi 'kekasih gelap ' dengan tempuh yang agak singkat.

Kedua dua mereka bagai 'hilang mood'unuk terus berasmara dan masing masing terpaku melayan emosi sendiri walau pun secara fizikal mereka sudah melekat bercantum.  Azhar meletakkan muka ke dada Puan Zaidah dengan hidung nya 'tergesel ' puting Puan Zaidah dan membuat dia tersedar dari lamunan dan terus mengusap muka Azhar sebelum di cium dan dikucup nya dengan penuh  perasaan .Secara spontan juga Azhar meramas dan menghisap puting buah dada Puan zaidah dan 'enjin nafsu asmara 'mereka kembali panas.

Azhar menghisap puting dengan agak kuat ,bagai melepaskan geram membuat Puan Zaidah menegur nya "Sayang jangan lah kasar sangat ,U tak sayang I  lagi ke ".Azhar pun tersedar dan berkata "sorry I tak boleh control" ." Come and let us do it slowly and enjoy it sayang"pujuk Puan Zaidagh sambil terus mengusap bahu dan tengkuk Azhar. "See your small boy also agreed with me"sambung nya lagi sebaik sahaja dia mengusap punai Azhar yang mula bangkit .

" i want to make love with u till tomorrow, is it Okey with you?" Soal Azhar yang mengejutkan Puan Zaidah." I am okey if you are okey my dear,my body and soul are for you as long as you do it with gentle and care I will be more than happy to serve you my dear, my pussy never reject your dick even with your 'hard way ' I am always enjoy to be on bed with you "jawan Puan Zaidah panjang lebar untuk meyakinkan Azhar .

" Okey Untie,can I lick your pussy now?"soal Azhar agak bersopan bagai kali pertama memadu asmara."sure sayang please do it " balas Puan Zaidah dengan harapan Azhar akan terus bersopan sehingga tamat permainan. Azhar segera meniarap di celah kaki Puan Zaidah dan terus menguis pintu pussy Untie manja nya itu sebelum bibir nya mengucup pintu pussy.Puan Zaidah terus membuka luas kedua kaki mnya agar Azhar menjadi lebih selesa.

Lidah Azhar makin masuk jauh kedalam dan dia turut menjilat segala cairan yangada dengan lembut membuatkan Puan Zaidah mengerang dan mengelincang " So nice my dear, I want more"bisik Puan Zaidah. Azhar akur dan meneruskan jilatdan sambil menguis dan mengentel biji klitoris yang membuatkan Puan Zaidah makin kuat menerang  dan diikuti jeritan dan pancutan air dari kklimaks nya.  Azhar berhenti sebentar untuk mencari nafas dan membiarkan Puan Zaidah menikmati klimak nya.

Ketika Azhar mahu menyambung jilatan ke pussy ,Puan zaidah merengek memujuk Azhar untuk mereka membuat gaya 69  supaya masing masingdapat menikmati permainan serentak.Azhar akur dan mengambil posisi di bawah .Puan Zaidah yang baru lega mendapat klimaks mula menyerang batang punai Azhar dengan menjilat kepala punai bagai kanak kanak menghisap ice cream koneto.Kini giliran Azhar mendengus dan mengerang dengan 'serangan lembut' Puan Zaidah.

Puan Zaidah melajukan hisapan dan jilatna di seluruh kepala dan batang punai kerana dia mahu Azhar cepat mendapat klimaks dan kurang agresif jika mahu bermain lebih lama.Tektik Puan Zaidah nampak menjadi bila Azhar makin kuat mengerang dan juga melajukan hisapan ke pussy nya yang masih basah walau di jilat lama oleh Azhar tadi.Kini Azhar meramas kuat punggung Puan Zaidah sambil cuba menahan gelojak ghairah .Namun tektik 'lembut dan lambat' oleh Untie yang banyak pengalaman membuat kan Azhar akhirnya tewas dengan melepaskan pancutan ke dalam mulut Puan Zaidah dan memaksa nya menelan semua air mani hingga membuat dia tersedak walau pun dia telah bersedia menadahnya." Oooh sedap nya Untie" bisik Azhar sambil mengusap punggung Puan zaidah.     

B.4.**SiJantung Hati vs Pesakit Jantung #Where stories live. Discover now