JAM 7 pagi Azhar terjaga bila di kejutkan oleh Puan Zaidah,"bangun sayang dah pukul 7 ni .tengok tu boboi dia pundah bangun "ujar Paun ZAidah sambil mengusik punai AZHAr yangtelah tegak berdiri. Azhar menggeliat engan rasa berat mata nyauntuk dibuka dan bangun seperti selalu. Sebaik sahaja dia terpandang Paun ZAi masihberdiri di sisinya,Azhar punlantas menarik lengan Puan Zaidah dan merebahkannya ke dalam pelukan yang membua Puan Zaidah terkejut."Kenapa ni sayang ,dari dah siang ,jom bangun"ujar Puan zaidah sendiri.
"Awal lagi ni, jom kita main se round "bisik Azhar sambil dia memeluk Puan ZAidah."kenapa ni tetiba horny jer,mimpi apa tadi"balas Puan Zaidah sambil mengusap wajah Azhar. "Untie lah buat Az jadi ketagih nak main"balas Az sambil dia mula meramas buah dada Puan zaidah yang berbalut di sebalik baju tidur yang nipis." Selalu nya Untie yang kena kalau nak main,pagi ni lain macam pulak,mimi jumpa Erra ke"usik Pan Zaidah sambil membiarkan A mencium pipinya.
"Cepat lah buka baju, Az nak sekarang ni"desak Az sambil dia cuba membuka pakaian Puan Zaidah.Melihat kan gelagat Azhar yang berbeza Puan Zaidah akur dan segera membuka pakaian dan terus baring menelentang. Azhar segera meniarap dan menindih Puan Zaidah sambil tangan nya terus meraba dan memerah kedua buah dadanya. Puan Zaidah dapat merasakan 'agak 'kasar serangan Azhar kali ini dengan wajah yang agak serious bagai mahu merogol nya.
ketika Azhar menguak kedua kaki Puan Zaidh, dan duduk mencelapak di celah peha nya,dia sempat berbisik"tunggu kejap sayang belum basah lagi cipap Untie ni".Azhar punsegera memasukkandua jari nya ke dalam faraj sanbil langsungdia menggosok gosok kan nya.Mulut nya masihmenghisap puting di buah dada Puan ZAidah sambil bergilir menghisap buah dada .Puan ZAidah rasa tidak selesa dengan serangan mengejut Azhar dan dia menawarkan untuk menghisap natang punai Azhar agar segera dia lega.
Azhar pun duduk di tepi katil dan Puan Zaidah pun segera melutut di celah kaki Azhar lalu terus memasukkan kepala punai Azhar ke mulut nya untuk di hisap.Baru beberapa hisapan,Azhar telah menarik kepala nya agar melajukan lagi hisapan .Agak sakit rambut nya di tarik oleh Azhar sebagai isyarat untuk melajukan gerakan. Sedang Puan Zaidah 'asyik'menyonyoy batang punai,kini Azhar menyuruh nya berhenti dan memberi isyarat untuk dia menyetubuhi Puan Zaidah pulak.
Denga rasa 'terpaksa' Puan Zaidah segera naik ke katil dan baring menelentang.Azhar bagai tak sabar pun membuka kedua kaki Puan zaidah dan langsung menyuakan batang punai ke pintu pussy nya." Kenapa Az ni,jangan kasar kasar sayang,Az nak rogol untie ke" bisik Puan Zaidah melihat gelagat Azhar yang lain dari kebiasaan.Azhar langsung tidak memberi reaksi seolah olah dia sedang di rasuk .Dia terus menekan kepala punai nya masuk ke dalam pussy Puan ZAidah yang masih cuba menadah kemasukan batang punai .
Azhar melajukan gerakan batang punai bila merasakan laluan nya makin mudah dan licin.Puan Aidah benar benar rasa dia macam sedang di rogol,tak sempat nak berfikir atau berkomunikasi dia terpaksa bertahan asakan bertalu batang punai Azhar yang masih gagah mengeras itu.Dia cuma mampu berfikir apakah lepas ni Azhar akan meliwat nya pulak.Dia cuba menahan suara erangan nya agar Azhar tidak menjadi lebih ghairah dan ganas.
Hampir dua puluh minit kemudian baru lah Azhar melepaskan tembakan air berdasar das ke dalam pussy Puan Zaidah. Setelah lega Azhar pun mencabut batang punai nya dan dia bergegas ke bilik air untuk mandi.Dengan rasa longlaiPuan Zaidah pun segera bangkit untuk ke dapur menyediakan sarapan Azhar. Namun Azhar tidak sempat menjamah sarapan dan hanya mencium dan mengucup Puan ZAidah sebelum keluar." Baik baik bawa motor sayang "itu sahaj a yang dapat diucapkan oleh Puan Zaidah.
Dia masih tergamam dengan geligat pelik si Azhar dan terduduk di sofa ruang tamu memikirkan apa yang berlaku sebentar tadi.Apa kena dengan budak tu? dia ambil ubat atau pil kuda untuk tambah tenaga? Itu lah soalan yang bermain dibenak fikiran Puan Zaidah hingga dia pun tidak berselera untuk bersarapan dan terus begegas ke bilik untuk mengemas katil yang berselerak bagai katil mangsa rogol.
Kini Puan Zaidah mula risau jika Azhar tetiba pulang waktu makan tengahari dan mahu 'meratah 'nya seperti adegan pagi tadi.Mahu atau tidak dia kena bersedia kalau tidak waktu lunch mungkin juga waktu pulang dari kerja.Timbul rasa kesal juga kerana selama ini dia yang lebih banyak menggoda Azhar untuk berasmara dan apakah ini kesan nya bila Azhar pula yang tergoda sendiri dan memulakan aksi secara spontan.
.
YOU ARE READING
B.4.**SiJantung Hati vs Pesakit Jantung #
RomanceZaheera(Erra) anak kacukan Puan Zaida dan Abdullah Tan seorang guru menjadi kawan /kekasih kepada Azhar senior di sekolah dan bersambung hingga ke IPT. Puan Zaida pun mula menaruh hati pada Azhar dan sanggup berkongsi dengan anak nya dek kerana masa...