5

109 14 84
                                    

MERHABA!!
.
.
.
İlk önce Sasuke olmak üzere üçü de gelmişti. Herkes gergin bir halde birbirine bakıyordu.

Vazgeçtim. Onlara açıklama falan yapamam... Açıklama yapmak yerine bir an önce şu durumu düzeltmek daha iyi bir fikir...

İki Naruto bakıştı. Aynı şeyleri düşündüklerinin farkındaydılar. Başlarıyla birbirini onayladılar.

Naruto Akaimo'yu diğerlerinden gizleyen Sasuke'ye baktı.

"Gidelim."

"Nereye?..."

"Kütüphaneye gidip bu işi bitirelim diyoruz. Değil mi Naruto?"

"Evet... Siz bekleyin..."

Sasuke, önden giden Narutoları takip etmeye başladı. Kucağında olan Akaimo'nun çakrasını olabildiğince bastırmaya çalışıyordu.

Buradan kendi Naruto'su ile çekip gidebilmesi için sorun çıkmaması gerekiyordu ve Akaimo'nun fark edilmesi zaten en büyük sorun olurdu.

Çok geçmeden kütüphaneye gizlice girdiler. Naruto dev kapıyı kapatıp kimsenin girmemesi için güvenlik jutsusunu devreye soktu.

Klonlar ahşap korkuluklara yaslanmış ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı. Naruto onlara işaret edince kendilerini yok ettiler.

Zihninde klonların anıları yer edinirken diğer kendisinin yanına ilerledi.

Yalnız olmanın verdiği rahatlığa ek olarak heyecanlıydı. Kendi Sasuke'si karşısında duruyordu. Kızı da buradaydı.

Sasuke pelerini aralayıp uyuyan Akaimo'yu ortaya çıkardı. Kızının hala uyuyor olması işine gelmişti. Hareket etmediği için kimse Akaimo'yu fark etmemişti.

Naruto Sasuke'ye bakamasa da kızını kucağına aldı. Burnunu boynuna yerleştirip kokusunu içine çekerken gözlerini kapattı. Seni çok özledim... Hepinizi özledim... Burnumda tüttünüz bunca zaman...

Giysisinin tutulduğunu hissedince gözlerini aralayıp başını geriye çekti. Akaimo uyanıyordu. Hafifçe esnemiş ve gözlerini açmıştı.

Başını kaldırdığında Naruto onun tombiş yanaklarını ısırmamak için zor tutmuştu kendini. Normale döneyim ilk işim seni ısırmak olacak...

"E..şimdi ne yapacağız?"

Naruto Sasuke'yi duymamış gibiydi. Kızına bakıyordu hala. Kızının merakla parmağını burnuna dokundurmasına izin verdi.

Ağzı 'o' şeklini almışken kaşları çatıktı. Bu sefer de minik elini yanağına koymuştu. Bunları yapan kızını gülümsemeyle izleyen Naruto onun gözlerindeki değişimi fark etti.

Anında kaşları çatılmış gülümsemesi solmuştu. Başını hızla kaldırıp Sasuke'ye ve diğer kendisine baktı.

"N'oldu?"

Sasuke onun endişeyle kendisine baktığını fark etmişti. Ne olduğunu anlamaya çalışarak bir kızına bir de ona bakıyordu.

Naruto Akaimo'yu onlara çevirdi. Şaşkındı.

"Sharingan?..."

"Bütün olanların sorumlusu Akaimo... Yani Sharinganını kontrol edemediği için gücü devreye girmiş."

Yok artık... Ben senin yüzünden mi acı çekiyorum bunca zaman? Derin bir nefes verirken başını iki yana salladı.

"İnanamıyorum..."

I AM NOT  ▪︎Yan Hikaye▪︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin